Ambra liet weten per sms dat er al veel interesse is voor toilet sessieshoe ziet jullie ideale toiletsessie eruit ? Ik begin graag met body worship, liefst feet en ass worship. In combinatie met vernedering en dominantie. Dan gevolgd door een golden shower die ik moet opdrinken rechtstreeks van de bron. Ten slotte leg ik mij onder de toiletstoel voor kaviaar. Heb deze wel nog nooit opgegeten.
![]()
Lijkt wel een explosie hier ineens van toiletslaaf mijmeringen. Wil iedereen een plaatsje bemachtigen onder het stoeltje van Ambra?Ambra liet weten per sms dat er al veel interesse is voor toilet sessieshoe ziet jullie ideale toiletsessie eruit ? Ik begin graag met body worship, liefst feet en ass worship. In combinatie met vernedering en dominantie. Dan gevolgd door een golden shower die ik moet opdrinken rechtstreeks van de bron. Ten slotte leg ik mij onder de toiletstoel voor kaviaar. Heb deze wel nog nooit opgegeten.
![]()
Hey Smoothy69, kaviaar in de mond, een straal champagne eroverheen en slikken, niets is geiler
Laatst bewerkt: