Vingeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mijn laatste bezoek, op 15 september, wellicht deze dame, mocht ik veel doen, maar níet mijn vinger in haar vagina inbrengen. Nu is het wel zo dat mijn nagels tegenwoordig behoorlijk lang zijn. Zou het kunnen dat ze het niet toestond omdat ze vreesde dat de lange nagel haar pijn zou doen? :unsure: En ze het dus wél zou toestaan moest ik mijn nagels kort knippen?
Nee, zelfs met korte nagels hebben ze dit niet graag.
Ik werk in de voeding en ik heb altijd korte nagels, ik kan zelfs geen langere nagels verdragen maar als je een dame aanraakt aan de onderste regionen zegt ze meestal, not inside he.
Ook met korte nagels kun je kleine wondjes veroorzaken en het is niet fijn uiteraard voor de dame wat begrijpelijk is.
Opwindend vind ik het persoonlijk wel!
 
Nee, zelfs met korte nagels hebben ze dit niet graag.
Ik werk in de voeding en ik heb altijd korte nagels, ik kan zelfs geen langere nagels verdragen maar als je een dame aanraakt aan de onderste regionen zegt ze meestal, not inside he.
Ook met korte nagels kun je kleine wondjes veroorzaken en het is niet fijn uiteraard voor de dame wat begrijpelijk is.
Opwindend vind ik het persoonlijk wel!
Heb dat toch nog niet ondervonden.
 
Wat ik zelf doe als ik een dame bezoek is dat ik altijd vraag of ik me handen eerst even kan wassen. Zo laat je de dame in kwestie zien dat je schone handen hebt waardoor de kans groter is dat ze zich door jou laat vingeren.
 
Bij mijn laatste bezoek, op 15 september, wellicht deze dame, mocht ik veel doen, maar níet mijn vinger in haar vagina inbrengen. Nu is het wel zo dat mijn nagels tegenwoordig behoorlijk lang zijn. Zou het kunnen dat ze het niet toestond omdat ze vreesde dat de lange nagel haar pijn zou doen? :unsure: En ze het dus wél zou toestaan moest ik mijn nagels kort knippen?

Wel Duh ...
Je kansen dat een dame je een vinger laat inbrengen gaan fors omhoog als je heel korte, gladde (haakjes wegvijlen) en schone nagels hebt .

Wat de dame die je verwijst wel of niet zal toestaan weten we niet - maar vingeren is een van de activiteiten die pijnlijk kan zijn of wondjes en infecties kan geven als je dat met lange (en vuile) nagels doet . Of botweg een vinger naar binnen ramt als ze nog niet nat is.

Afgezien van mondeling vragen - bij je voorspel (beffen !) heel voorzichtig met je vinger stimuleren geeft een goede kans dat ze het prima vindt als die vinger zachtjes en voorzichtig naar binnen begint te gaan.
 
Valt fisten dan ook onder vingeren? 😅
Dit jaar bij twee dames mogen doen, hele ervaring moet ik zeggen.
Ja, aangezien het niet letterlijk een vuist is waarin je je nagels kunt stoppen. Ik zie dat al helemaal voor me.

*Balt vuist
"Komt ie dan!"
...BAM...
Auw!!!

Verdrie, vele jaren geleden een keer mogen doen. Staat heel hoog op mijn verlanglijstje nog eens te mogen doen.
 
Nou, de laatste keer dat ik fistte heb ik er wel een vuist van gemaakt in haar kutje. Ik ging er in met mijn hand terwijl zij in een staande doggy positie stond. Daarna begon ze hard op mijn hand op en neer te gaan. Zo hard dat ik wel mijn hand moest sluiten tot een vuist anders had ze mijn nagels wel gevoeld na een tijdje. (die ik overigens altijd kort knip en vijl om ook nog ontopic te blijven)

De volgende ochtend gingen we ontbijten en ging ze naar huis, maar ze kon niet lekker zitten op haar kutje. Ze was echt hard te keer gegaan. 😆
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan