Recensie Violet, Breda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.162
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-likken_7717564
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze dame adverteert zo af en toe op Sexjobs
al geruim een jaar ofwat,,haar advertentie staat soms maanden niet online, dus pin me niet vast al hij er vandaag ineens af is.
moest in Breda zijn gisteren dus ja?..waarom niet..
nou ben ik niet zo van de Nederlandse dames,maar mevrouw appte vrij snel en spontaan terug..en haar foto's leken me ook wel wat ,altijd die sportieve dames gaat ook vervelen
tijd afgesproken en hop er naar toe
torenflat in Heusdenhout..ruime parkeergelegenheid..niet ver van het Amphia..
nja..
het KAN de dame van de fotos zijn..maar ook bijvoorbeeld haar zus..in ieder geval een stuk forser ,brilletje op ..
kon ze ook niet heel goed plaatsen ,beetje emo/gothic ..parttime witch ..niet echt heel spontaan ook..
maar goed toch naar een slaapkamer met een zwart bed..vol donkerpaarse en zwarte spullen..viel me mee dat ze geen cd van The Doors of Led Zeppelin had opstaan..
afgerekend voor een half uur ..
en begonnen ,ze doet geen pzc ,geen zoenen en je moet zelf best wat initiatief nemen..
echter als je adverteert met 'lekker likken',dan mag je best zorgen dat de benedenverdieping schoon is..en dat was dus niet..helaas..
en dan houd het voor mij snel op..
ondanks dat werd ik toch door 'manuele stimulatie' nog hard ,en heb haar nog wat geneukt..vrij weinig emotie vanuit haar..
heb haar het nog met een handjob af laten maken..
vochtige doekjes,kleren weer aan en weg..
geen idee wat ik er verder mee aanmoest..

herhaling?..nope niet eens misschien
misschien had ze haar dag niet..of is ze gewoon het type niet?
 
Ik heb wel een paar betere ervaringen gehad met haar moet ik zeggen , ben er nu een keer of 3 geweest.
De foto's vind ik wel kloppen.
Contact is snel gelegd , ze is vriendelijk en bij mij was de hygiëne wel goed , ik heb haar heerlijk lang gebeft en daar wordt ze wel zo geil van dat ze ontzettend lekker begint te pijpen en daarna kan je haar ook heerlijk neuken in verschillende standjes.
Alles is met condoom maar dat ben ik zelf ook een voorstander van.
Ze heeft lekkere grote borsten en een lekkere kont , ze weet me toch elke keer goed geil te krijgen.
Enige minpunt is dat ze een kat of hond of allebei heeft en dus ook kattenharen en omdat ik haar graag van top tot teen lik had ik elke keer naderhand wel haren in mijn keel
 
Ik ben een paar keer bij Violet geweest in het verleden. Niet heel slecht maar een beetje een passief type. Als je het leuk vind om een vrouw te verwennen, ze geniet er echt van. Maar de 'reward' valt wat tegen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan