- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-violet-28-jaar.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Stel, je bent op zoek naar oprechtheid, boven alles. Het klinkt melig, maar stel dat het echt zo en niet beter te verwoorden is. Stel dat je het meest geniet van de intieme omgang met een ander omdat je vanaf het eerste moment weet dat er geen toneel gespeeld wordt. Stel, dat dat, boven alles, is wat je zoekt. En dan ontmoet je Violet. Ze is fysiek niet het standaard meisje. Niet alleen is ze erg mager en getatoeëerd, ze heeft de huid van een persoon die er geen seconde om geeft dat een zonnebankkuur haar er meer aangepast zou doen uitzien. Ze heeft de lichaamsbeharing van het meisje dat geen zin heeft om er minder van te hebben alleen omdat dat de norm zou zijn. Violet is ontwikkeld en zelfbewust. Het maakt haar vrouwelijk in mijn ogen. Iemand waar je rustig bij wordt en tegelijk opgewonden omdat je niet kan wachten om te weten hoe een intiem moment met iemand als haar uitpakt. Het maakt haar onvoorspelbaar en toch benaderbaar. Was ik een kunstenaar, ze zou mijn muze kunnen zijn. Vergeef me mijn meligheid en drang om me per se poëtisch uit te drukken. Maar waarom zou ik het anders neerschrijven. Er zijn mannen, zoals ik, die in haar de heilige graal vinden, zonder de bijgelakte gouden randjes erop.