WHEM Vittoria, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame kan je bezoeken hoor. Elke euro waard. Had een resensie op hkrs achtergelaten. De foto waar ze met de telefoon op het bureau kruipt is genomen in het hotel waar ze toen ontving. Adverteerde eerder onder de naam Victoria. Had nog niet gezien dat ze er weer was.

Ps. Als er al een resensie van de dame is, heeft het, mijn inziens, niet veel nut om te vragen wie heeft ervaring met
 
Bedankt voor de notitie! Ik zal in dit geval proberen haar te bezoeken, ze is een vrouw die er aantrekkelijk uitziet.
Ik heb er geen recensies over gezien op deze site, de enige bestaande op Kinky, vandaar mijn bericht hier :)
 
Sorry, iets te snel met mijn oordeel, zag later pas dat er alleen op kinky een resensie stond, was van mening dat er hier ook eentje stond.
I.i.g. ga ik haar zeker bezoeken binnenkort.
 
Helaas gaat ze vanavond naar Italië. In februari komt ze weer. Ik had er echt zin in. Zijn er gelijkwaardige vrouwen met dit uiterlijk die iemand kan aanbevelen?
 
Ik probeerde een afspraak te maken, maar ze wilde een transcash kaart hebben als aanbetaling. Alle alarmbellen gingen af en dus niet verder op in gegaan.

Blijf opletten
 
Ze was tegelijk met Salome/Natalia hier in Nederland begonnen twee jaar geleden. Dacht dat er wel goede recensies van haar waren. Vind haar wel sympathiek uitzien alleen niet mijn type (om te neuken dan).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan