WHEM Vivi, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja... "first time in Belgium and my first city is Anvers".
Dan denk ik dat een ervaring van een eerdere bezoeker een long-shot gaat zijn hier.
Dus stel voor dat je zelf de stoute wandelschoenen aantrekt en eens op onderzoek uit gaat?
 
Vind ik geen probleem. Maar op hele korte termijn zit een ritje naar Antwerpen er niet in. Dus als iemand alvast kan vertellen of het de moeite waard zou zijn, ben ik een en al oor.
 
Als ze uitvoert wat er op haar menu staat en dit in vurige latina stijl lijkt mij dit ook de moeite (waarschijnlijk rond de 200 all in prijs voor 1u). Ik zou wel willen maar heb reeds commitment vanavond met nieuw contact waarover ik later zal recenseren. In ieder geval succes toegewenst aan zij die haar een bezoek brengen
 
Ik ben er vorige week geweest, een recensie volgt later nog. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was toen ik aankwam. Degelijke buurt waar je in de avond wel kan parkeren. Ze geeft wel eerst een fout huisnr. door maar als je ze dan stuurt zegt ze waar je moet zijn. Ze ziet er echt leuk uit en doet wat ze beloofd, Supervriendelijke dame enkel spreekt ze geen engels
 
Terug
Bovenaan Onderaan