Recensie Vivia Lorena, Leuven/Deurne 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bustybiz

Wandelaar
68
01/03/22
41
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vivia-vivia.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Er is precies een busje Braziliaansen aangekomen in Leuven. Tegen beter weten in me laten verleiden tot de op foto's schoonheid Lorena. Ze ontvangt in het bekende studentenhuis aan de rand. Niet het meisje op de foto's maar zag er best lekker uit. Veel te verwarmd duplexruimte. Je legt u neer en ze hangt haar lekkere borsten over uw mond. Stijve lange tepels waar je lekker aan kan zabberen. Vervolgens de typische hopp-on hop-off service. 2 minuten pijpen, missio, doggy style en klaar is Kees. Ze is iets goedkoper en dat is maar best zo.
 
Was het een van de twee?


 
Was het een van de twee?


Nee, waarschijnlijk zijn al die profielen vals en andere meisjes.
 
Velen van die nieuwe profielen zijn idd vals maar kan wel bevestigen dat de foto's op Gabrielle's en Lara's profielen echt zijn. In het verleden Gabrielle in Leuven bezocht en Lara in Brussel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vivi-vivi-viviane.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag bij Vivi langsgaan omdat de foto's mij echt wel aanspraken. Afgesproken voor een uurtje met beffen en 69. Eens aangekomen toch wel een 15 minuten moeten wachten. Het was ook duidelijk dat ze zelf haar afspraken niet regelt want ze sprak geen woord Engels en wist niet wat er afgesproken was dus alles via de translate. Maar goed eerst hebben we samen gedoucht, wat een heerlijke dame klein met een heerlijk kontje en heerlijke borsten. Elkaar afgedroogd en op het bed gaan liggen. Ze kwam er meteen op en begon mij heerlijk te tongzoenen met volle overgave terwijl ze met haar kutje mijn schacht begon te masseren. Daarna haar aangemaand om te pijpen. Dit is pzc en is inbegrepen en wat is ze hier goed in, heerlijke blowjob met deepthroat. Heb haar moeten kalmeren want mijn kruid was al bijna verschoten. Toch wel een minpunt —> Toen ik haar wilde beffen liet ze dit niet toe. Ik liet haar weten dat ik dit expliciet heb gevraagd en dat dit zo was afgesproken. Maar ze voelde zich er niet comfortabel bij dus heb ik het maar zo gelaten. Seks was super verschillende standjes. Doggy bij haar is gewoon hemels. Na een kwartiertje klaargekomen met haar vanboven. Daarna wat geknuffeld en zonder dit maar te vragen begon ze uit zichzelf terug voor een 2de ronde.

Ik moet zeggen ondanks het feit dat dat er niet gebeft werd ga ik zeker terug. Haar service is top alles met overgave ze neemt zelf de leiding wat ik graag heb en ze spendeert echt het volledige uur aan jou.
 
In haar advertentie staat dat ze oa ook frans spreekt. Weet je of dat klopt?

En wat niet vingeren betreft: geen vinger erin of zelfs niet zachtjes strelen / met clitje spelen?
 
In haar advertentie staat dat ze oa ook frans spreekt. Weet je of dat klopt?

En wat niet vingeren betreft: geen vinger erin of zelfs niet zachtjes strelen / met clitje spelen?
Zoals bij velen staat er in de advertentie wel meer dat ze eigenlijk niet doen. Dus niet vingeren nee. En wat dat Frans betreft bonjour en salut kende ze. Maar voor de rest was het enkel Portugees.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan