Recensie Viviane – Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/7125854-viviane
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
2 Weken geleden bij deze dame geweest. Ze is iets ouder dan op de foto's, maar nog steeds ziet ze er goed uit.
Ze is dominant, maar doet ook wat je vraagt. Ze vroeg of ik haar wilde pijpen en dat heb ik ook gedaan. Ze kan ook goed tongzoenen.
Ze heeft een mooie en schone kamer.
 
Ik ben pas bij deze dame geweest. Van nature gaat het altijd fout bij Latina's.
Bij binnenkomst was de dame tv aan het kijken en stond op een afstandje te wachten. Ze vroeg me de kleding in de huiskamer achter te laten alvorens naar de slaapkamer te gaan. Daar aangekomen probeerde ik te zoenen wat gelijk werd beantwoord met ''ik bepaal zelf wanneer ik je en of ik je zoen''. Op dat moment was het echt even freeze bij me. Ongevraagd moest ik haar zowat deepthroaten en daana draaide ze haar kont naar me toe? Wat nu, wat wil ze. Ik ga echt niet rimmen!! Dus ik voreg netjes wat ze wilde waarop weer een antwoord ''je weet toch waar we mee bezig zijn!!''..ok,,dacht ik..Uiteindelijk de situatie gered na een redelijk pijpbeurt van haar kant en is ze bovenop me komen zitten. Sex was niet slecht. Wilde haar aftrekken tijdens de sex..je raad het..No go! Ook eerder voorzichtig vingeen..No Go! Ik voelde totaal geen connectie. Aan het einde heeft ze ongevraagd in mijn mond gespoten en heb ik me klaargetrokken.
 
Ik ben pas bij deze dame geweest. Van nature gaat het altijd fout bij Latina's.
Bij binnenkomst was de dame tv aan het kijken en stond op een afstandje te wachten. Ze vroeg me de kleding in de huiskamer achter te laten alvorens naar de slaapkamer te gaan. Daar aangekomen probeerde ik te zoenen wat gelijk werd beantwoord met ''ik bepaal zelf wanneer ik je en of ik je zoen''. Op dat moment was het echt even freeze bij me. Ongevraagd moest ik haar zowat deepthroaten en daana draaide ze haar kont naar me toe? Wat nu, wat wil ze. Ik ga echt niet rimmen!! Dus ik voreg netjes wat ze wilde waarop weer een antwoord ''je weet toch waar we mee bezig zijn!!''..ok,,dacht ik..Uiteindelijk de situatie gered na een redelijk pijpbeurt van haar kant en is ze bovenop me komen zitten. Sex was niet slecht. Wilde haar aftrekken tijdens de sex..je raad het..No go! Ook eerder voorzichtig vingeen..No Go! Ik voelde totaal geen connectie. Aan het einde heeft ze ongevraagd in mijn mond gespoten en heb ik me klaargetrokken.
Hoi Jan, heeft ze nog steeds wel een strakke six pack buik? (mijn fetish ;-)
 
Ik ben pas bij deze dame geweest. Van nature gaat het altijd fout bij Latina's.
Bij binnenkomst was de dame tv aan het kijken en stond op een afstandje te wachten. Ze vroeg me de kleding in de huiskamer achter te laten alvorens naar de slaapkamer te gaan. Daar aangekomen probeerde ik te zoenen wat gelijk werd beantwoord met ''ik bepaal zelf wanneer ik je en of ik je zoen''. Op dat moment was het echt even freeze bij me. Ongevraagd moest ik haar zowat deepthroaten en daana draaide ze haar kont naar me toe? Wat nu, wat wil ze. Ik ga echt niet rimmen!! Dus ik voreg netjes wat ze wilde waarop weer een antwoord ''je weet toch waar we mee bezig zijn!!''..ok,,dacht ik..Uiteindelijk de situatie gered na een redelijk pijpbeurt van haar kant en is ze bovenop me komen zitten. Sex was niet slecht. Wilde haar aftrekken tijdens de sex..je raad het..No go! Ook eerder voorzichtig vingeen..No Go! Ik voelde totaal geen connectie. Aan het einde heeft ze ongevraagd in mijn mond gespoten en heb ik me klaargetrokken.
Ik heb deze dame ook op mijn lijstje staan. Heb je haar antwoord op Kinky gelezen? Dat zou ik maar eens doen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18 cm.
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame is superslank en gespierd. Als je haar met respect behandeld krijg je ook respect terug. Ik ben voor een half uurtje geweest en heb genoten van haar. Lekker rustig met haar dikke pik en ballen gespeeld. En daarna haar doggy genomen en heerlijk klaargekomen. Later weer een half uurtje geweest en haar in missionaris genomen. Heerlijk tongzoenen en mij helemaal leeggespoten. Bezocht in Rotterdam. Is regelmatig offline omdat ze dan in Portugal is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan