Viviane (Sol) Halen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dating_69

Wandelaar
67
22/07/24
33
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vivian-187/
Totale kosten (in euro)
150
Dame vandaag bezocht en eerlijk gezegd zonde van het geld.

Foto's zijn serieus bijgewerkt of zelfs niet van haar. Leeftijd klopte ook niet. Had moeten omkeren maar de looks waren nog wel ok en had geen zin om nog uren te zoeken of rond te rijden.

Wat ze aanbied komt niet veel van aan bod of word je van weerhouden.

Vriendelijk ontvangst en door een oud huis naar boven. Schoenen blijven beneden.
Stinkt niet maar ruikt er oud.

Boven de € geregeld gaat ze direct op bed wachten tot je naakt bent en moet je naast haar kruipen. Wat mechanisch geknuffel, geen tongkussen en gewoon kussen zo rap als het kan afweren. Duwt ze je naar beneden om haar te likken en komt er wat gekreun en "oh si si". Even terug naar boven maar al snel duwt ze je terug naar beneden. Had het na 10min wel gehad met likken het was haar beurt.
Hij stond nog niet echt paraat maar ze begon toch aan een "pijpbeurt". Ze zoog gewoon hard aan de kop en je voelde wat tong maar meer niet. Zalig kon ik het niet noemen. Met als gevolg dat als ik haar stopte hij er ook de brui terug aan gaf.
Direct condoom er rond en terug wat hard "zuigen" om er leven in te krijgen en gaat ze op de buik liggen. Zo moest ik hem in de culo stoppen. Hoop fake gekreun en heb dan maar doorgestoten om er vanaf te zijn.
Bood nog massage aan maar in eerste instantie zei ik nee maar ze drong aan met "er is nog 10min" dus maar omgedraaid. Was dus nx aan en na 5min stopte ze al.
Aangekleed en na 25 stond ik terug buiten.

Herhaling? Zeker niet.

Terug
Bovenaan Onderaan