Recensie Vlaams & Blond, Langemark

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze Vlaamse?
[h3][/h3]hey lieverd Ik ben jong , geil en stout ! Ik ontvang in ern hygiënisch huisje met douche aanwezig Wat allemaal bij me kan, zijn de
Pfff... ik ben er over een tijdje terug eens bij geweest toen hete ze nog poes ik moest eigenlijk nog een recessie schrijven. Bij deze dus of wat er voor kan doorgaan. Zij is nu op 4 weken tijd 3 keer van naam veranderd van poes naar Lara naar nu sexy vlaamse . Vlaams is ze wel maar sexy dat is wat anders. Ze was toen wel zwaar onder invloed. Tongzoenen doet ze niet bij en pijpen was nogal pijnlijk gebruikt nogal veel de tanden. Ik denk dat ze daar ook tegen haar goesting zit ze was ook niet geïnteresseerd in mij maar steeds op haar gsm aan het tokkelen het moest ook allemaal op 5 min gedaan zijn alhoewel ik voor 1 uur betaald had was ik op 20 min al terug buiten. Hygiënisch huisje lijkt mij zo meer een boerekrotje. Ik zag per toeval ook de eigenaar die vroeg vriendelijk aan mij of het goed was geweest. Ja zij ik maar brrrr... zo een pooierstype. Herhaling 0 %
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tegenwoordig zijn er velen die 'Vlaamse" aan hun naam hebben toegevoegd.
Dat klinkt in mijn oren net hetzelfde als iemand die zichzelf als 'beste', 'experte', 'studente' of whatever noemt.
Dat betekent meestal dat ze rekenen op klanten die op hun naam of omschrijving afkomen in plaats van dat ze het van hun kwaliteiten moeten hebben.
Verkoopstrucs van den Aldi... Zo oud als de straat.
Wat niet wegneemt dat er heel soms wel eens een goede deal of product in den Aldi kan zijn maar meestal is het niks om over naar huis te schrijven.
 
Ik herinner me vooral deze foto`s van haar.







Hier waren vroeger reviews over op Hookers. Als ik me goed herinner is dat een meisje dat erg afgegleden is in een wereldje van drugverslaving en toen de reputatie had van shot tot shot te "werken".

Als zij dat effectief blijkt te zijn (zelf nooit geweest dus ik kan het niet zeker weten): te mijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze dame is idd zwaar verslaafd, ik was er vroeg nog bij geweest. Toen ik de advertentie op RL tegenkwam zag ik meteen dat zij het was. Heel onvriendelijk, hygiëne 0 zeker te mijden dame.
 
Ooit afspraak mee gemaakt toen ze zich nog Lara noemde. Ontvangen in een vuil huis en ze was zwaar onder invloed. Daar ik geen geld wens te spenderen om sex te hebben met een vuile stoned dame ben ik weggegaan.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaams-blond.html
De dame is ook terug gekeerd met een andere naam en locatie en noemt nu Lien en geeft op Westrozebeke. Maar is in feite Lara van Poelkapelle.
Hoe naïef kan men zijn die denkt een andere naam en een andere gemeente op RL en alles is opgelost neen jonge dame eens TMM is normaal voor altijd TMM je hebt mij al eens beet gehad 1 keer in de maling is voldoende. Voor de liefhebbers van coke als je haar tongzoent heb je genoeg binnen voor een ganse dag. Ter illustratie haar filmpje
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vorige week langs geweest bij de vlaamse blonde uit Langemark. Een erg vervallen huis. De dame is rond 26j denk lk. Pijpen deed ze wel goed zcd. Tongen ging ook prima. ( Eerlijk gezegd niets gemerkt dat ze onder invloed zou zijn. ) Intiem was ook wel goed. Er is geen rokersgeur.
 
Ik ben vorige week langs geweest bij de vlaamse blonde uit Langemark. Een erg vervallen huis. De dame is rond 26j denk lk. Pijpen deed ze wel goed zcd. Tongen ging ook prima. ( Eerlijk gezegd niets gemerkt dat ze onder invloed zou zijn. ) Intiem was ook wel goed. Er is geen rokersgeur.
Ok ofwel heb jij geluk gehad ofwel ben ik en de vorige schrijvers allemaal leugenaars hé. Hetgeen ik eigenlijk wel betwijfel omdat er wel enkele gereputeerde schrijvers tussen zitten. Maar soit deze discussie word voor mij hier afgesloten ik ga hier straks niet zitten schelden en aan welles nietes spelletjes meedoen. De lezers moeten maar zelf hun conclusies trekken of het aan de lijve ondervinden voor mij niet gelaten iedereen doet met zijn geld wat hij wil. Wat wel niet in jouw voordeel pleit is dat die advertentie dateert van 27/04/22 dus heb ik mijn twijfels of deze dame na deze datum nog gewerkt heeft sowieso is haar advertentie niet geüpdatet. Dus als de dame nadien niet meer gewerkt heeft kan jij haar vorige week ook niet bezocht hebben. Ik zeg dit maar omdat ik uit deze discussie niet als een leugenaar of als iemand die onterecht kritiek geeft op een dame wil gebrandmerkt worden.
 
Vorig jaar eens geweest en vond het redelijk goed.
Amai, jij bent ook wel een rare vogel. Jij registreert u vandaag om te zeggen dat je er vorig jaar geweest bent en dat het redelijk goed was. Hou je er dan een boekhouding van bij of zoiets. We zijn nu 20 juli 2022. Komt daarbij nog dat bewuste dame daar vorig jaar niet werkte. Waarschijnlijk vond je het nog een mooie kamer of villatje ook waar het niet vuil was. 😂 😂😂😂 Dus mijn inziens ben je de dame zelf of de uitbater van dit bordeeltje.
 
Amai, jij bent ook wel een rare vogel. Jij registreert u vandaag om te zeggen dat je er vorig jaar geweest bent en dat het redelijk goed was. Hou je er dan een boekhouding van bij of zoiets. We zijn nu 20 juli 2022. Komt daarbij nog dat bewuste dame daar vorig jaar niet werkte. Waarschijnlijk vond je het nog een mooie kamer of villatje ook waar het niet vuil was. 😂 😂😂😂 Dus mijn inziens ben je de dame zelf of de uitbater van dit bordeeltje.
Heb de site gisteren gevonden en een beetje alles zitten lezen, kon me die date herinneren en idd het huisje was verwaarloosd, maar de kamer zelf viel mee. De dame vond ik zeer goed. Alles was naar wens.
 
Heb de site gisteren gevonden en een beetje alles zitten lezen, kon me die date herinneren en idd het huisje was verwaarloosd, maar de kamer zelf viel mee. De dame vond ik zeer goed. Alles was naar wens.
Jonge dame of man ik laat van mij hier geen leugenaar noemen hoor. Voor de rest heb ik hier geen enkel belang bij enkel wil ik mijn collega's helpen de juiste keuzes te maken zodanig dat ze hun zuurverdiende centjes niet aan de verkeerde keuzes besteden. ( In de hoop dat ze voor mij net hetzelfde doen )
Maar het feit dat jij uit het niets komt en nu al binnen de minuut op mijn reactie reageert zegt genoeg jij hebt hier zeker ( financieel ) belang bij. Als ik u een goede raad mag geven zou ik nog eens van naam en gemeente wisselen in uw ( jullie ) advertentie kwestie van nog eens naïeve mannen te vinden die je of ( jullie ) nog niet kennen. 😂 😂 😂😂 En het feit dat bewuste dame ( JONG, BLOND & VLAAMS ) daar vorig jaar niet werkte maar wel een Chinese dame vind jij waarschijnlijk een verwaarloosbaar detailke. Of verwissel jij die Chinese dame met mooi jong, blond en vlaams ? 😂😂😂😂Ik ben daar trouwens zelf ook nog bij geweest akkoord het was niet de mooiste maar ze was wel niet onder invloed van drank en drugs en deed toen wel haar best. Voor mij is hierbij deze discussie dan ook hierbij afgelopen ik ga mijn energie gebruiken om andere dames te testen en dit forum helpen inlichten.
 
Ik ben er ook eens langsgeweest, heb nog betere afspraakjes gehad, maar vond het ook niet zo slecht als de meeste beschrijvingen hier. Is idd een oud vervallen huis, maar kamer was ok. Bij aankomst vroeg ze me naar de wensen, pijpen was goed. Intiem was ook ok. Heeft vervolgens een massage gegeven en daarna was een 2de keer klaarkomen mogelijk. Hygiëne was ok. ze was vriendelijk en correct. 1u en 150 betaald. Geen topervaring maar ok.
 
Ik ben er ook eens langsgeweest, heb nog betere afspraakjes gehad, maar vond het ook niet zo slecht als de meeste beschrijvingen hier. Is idd een oud vervallen huis, maar kamer was ok. Bij aankomst vroeg ze me naar de wensen, pijpen was goed. Intiem was ook ok. Heeft vervolgens een massage gegeven en daarna was een 2de keer klaarkomen mogelijk. Hygiëne was ok. ze was vriendelijk en correct. 1u en 150 betaald. Geen topervaring maar ok.
En de dame was niet stoned of dronken ? Amai jij hebt dan ook wel geluk gehad. Ik zou toch maar oppassen dat is daar een louche plaats als je nog een vrouw of vriendin thuis hebt waarschijnlijk krijgt dit nog wel een staartje. Ik heb de huisbaas ( pooier ) van Vlaams & Blond te Langemark herkent ( zie mijn bijdrage van 24/03/22 #3 ) op dat filmpje van vorige week van pedo wil meisje van 12 jaar ontmaagden te Nederland.
Iemand ervaring met deze Vlaamse?
Ik zag per toeval ook de eigenaar die vroeg vriendelijk aan mij of het goed was geweest. Ja zij ik maar brrrr... zo een pooierstype. Herhaling 0 %

Deze dame is idd zwaar verslaafd, ik was er vroeg nog bij geweest. Toen ik de advertentie op RL tegenkwam zag ik meteen dat zij het was. Heel onvriendelijk, hygiëne 0 zeker te mijden dame.
 
Deze vrouw is echt lekker! Kan zeer goed masseren. En ik vind haar echt proper. Ik heb geen onaangename geuren kunnen bespeuren over heel haar lichaam niet. En al die negatieve recensies liggen aan die mannen zelf. Kijk ik ben afgetraind en altijd volledig geschoren. Dat vond ze waarschijnlijk lekker. Kijk als jezelf focked up eruit ziet en onverzorgd. Bierbuik. Vind je het dan gek dat ze dan niet volledig loskomt en ongeïnteresseerd is want dan word het puur zakelijk en zo snel mogelijk afwerken dat begrijp ik wel dat zou ik ook doen. En dat ze zwaar aan de drugs zou zitten. Heb ik niet gezien. Dat kan je lezen in de ogen. Mij ziet ze zeker terug keren. Als dit je leest poes. Je bent echt een toppertje! Bedankt voor je tijd en aandacht. Was super fijn.
 
Deze vrouw is echt lekker! Kan zeer goed masseren. En ik vind haar echt proper. Ik heb geen onaangename geuren kunnen bespeuren over heel haar lichaam niet. En al die negatieve recensies liggen aan die mannen zelf. Kijk ik ben afgetraind en altijd volledig geschoren. Dat vond ze waarschijnlijk lekker. Kijk als jezelf focked up eruit ziet en onverzorgd. Bierbuik. Vind je het dan gek dat ze dan niet volledig loskomt en ongeïnteresseerd is want dan word het puur zakelijk en zo snel mogelijk afwerken dat begrijp ik wel dat zou ik ook doen. En dat ze zwaar aan de drugs zou zitten. Heb ik niet gezien. Dat kan je lezen in de ogen. Mij ziet ze zeker terug keren. Als dit je leest poes. Je bent echt een toppertje! Bedankt voor je tijd en aandacht. Was super fijn.
Vandaag nieuw lid, eerste reactie .. geloven wie geloven kan ....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan