Algemeen Vlaams Brabant en Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Wandelaars,

Ik had een vraagje.
Ik ben vorige week langsgeweest bij Isa.
En zij wist mij te vertellen dat het gedaan is met stoeien op het adres "Oude RondeLaan" in Leuven. Daarom dat zij nu in Bertem zit.

Kan Iemand dit bevestigen? (Of ontkennen. )

Ze vertelde dat het nu nog enkel studenten koten zijn.

Groetjes,
Bast
Ja de halal-burgemeester zat al tijd achter leuvense plaatsen aan.(info barbie die heeft daar tijd gezeten)
Trouwens in Leuven is maar weinig goeds te beleven.

Ja de halal-burgemeester zat al tijd achter leuvense plaatsen aan.(info barbie die heeft daar tijd gezeten)
Geef je geen ongelijk spijtig genoeg. En als er eens iets goed zit dan centrum Leuven wat oh zo gemakkelijk is qua parking 🙈 Dat was wel het voordeel van het studentenhuis ook al was het wat een verouderd gebouw. Nooit een vieze kamer gehad wat het voornaamste was.

Bedoel je 'De Barbie' van enkele jaren geleden 😅 ? Braziliaanse, blond, dikke borsten ? Die heeft toch wel een tijdje meegegaan daar in het studentenhuis !

Ik heb me altijd al afgevraagd waar die naartoe is 😁

Bedoel je 'De Barbie' van enkele jaren geleden 😅 ? Braziliaanse, blond, dikke borsten ? Die heeft toch wel een tijdje meegegaan daar in het studentenhuis !

Ik heb me altijd al afgevraagd waar die naartoe is 😁
Me too, was voor mij een topperke… bijna weekelijks dat ik er naartoe ging voelde mij daar bijna thuis 🙃 . Men spaans is sinds toen er toen heel hard op verbeterd. :) Prijskwaliteit was bij mij toen het beste wat ik al ben tegengekomen is zeldzaam dezer dagen… 100€ voor 30min moest ik telkens betalen maar was bijna elke keer een uur dat ik daar binnenzat en alles van CIM, deepthroat, tongzoenen,… kwam allemaal aan de beurt…enkel anaal moest er bijbetaald worden… ook nog nen trio mee gedaan met Dulce Carolina was ook wel de max… Spijtig dat ik niet meer details heb gevraagd om haar in het buitenland te contacteren want ik mis ze wel… :)

Kleine waarschuwing.

Al een paar weken adverteerden verschillende vrouwen met heel veel opties in bv Leuven met prive ontvangst.. Maar als je dan klikt op de naam merk je dat diezelfde vrouwen ook adverteren op vaak enorm verschillende plaatsen.

Bv:

Leuven, Roeselare, Aalst én Maldegem.

Dat klopt dus niet, ik had de eerste twee weken niet de diverse locaties opgemerkt en krijg nu plots veel spam op mijn telefoon van oplichters e.d.

Wees dus waakzaam voor deze 'vrouwen'.

ps: Je krijgt trouwens in mijn ervaring geen of soms een enorm vaag antwoord op waar ze ontvangt. "In het centrum" en dan reageren ze eigenlijk niet meer.

Terug
Bovenaan Onderaan