Recensie Vlaamse Jade 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb recent met Jade afgesproken en zij is elke Euro waard. Een heel aangename meid die er enorm sexy uitziet. Een mooie platte buik, een stevige D cup en slanke billen en een kutje om van te snoepen.
Ze pijpt heerlijk vlot en geniet echt als je haar zelf ook de nodige aandacht geeft. Een blijvertje.
 
Heb recent met Jade afgesproken en zij is elke Euro waard. Een heel aangename meid die er enorm sexy uitziet. Een mooie platte buik, een stevige D cup en slanke billen en een kutje om van te snoepen.
Ze pijpt heerlijk vlot en geniet echt als je haar zelf ook de nodige aandacht geeft. Een blijvertje.

Feit is jammer genoeg wel dat ze nog steeds foto's gebruikt van een tijd geleden en geen enkele recente wil tonen op aanvraag ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Feit is jammer genoeg wel dat ze nog steeds foto's gebruikt van een tijd geleden en geen enkele recente wil tonen op aanvraag ...
"What u see is what u get" : mijn fotos zijn recent en geverifieerd dus vragen naar extra foto's worden genegeerd.(Discretie)."

Staat er in haar recensie. Is een politiek die door nog meisjes wordt toegepast.
 
"What u see is what u get" : mijn fotos zijn recent en geverifieerd dus vragen naar extra foto's worden genegeerd.(Discretie)."

Staat er in haar recensie. Is een politiek die door nog meisjes wordt toegepast.
Foto's die een aantal jaar oud zijn is meestal niet echt meer WYSIWYG ...
En vrouwen die graag op foto staan, zouden geen probleem mogen hebben om eens een selfie check te doen, al dan niet met gezicht.
Ik had ooit eentje, bijna zeker dat het te mooi was om waar te zijn. Ik vroeg een selfie met 3 vingers opgestoken. 20 sec later kreeg ik die, zelfs met gezicht, wel in gewone, mooie kledij.
Sinds toen zagen we elkaar bijna elke week ...
 
Ik ga TE9 niet tegenspreken en ik hoop dat hij gelijk heeft want op zich interesseert Jade mij ook (wel prijzig, dus sparen is nodig en positieve ervaringen van anderen zijn dan ook een plus). Maar ik ben toch voorzichtig met nieuwe leden die dan meteen als eerste item meteen een hyperlovende review schrijven.

Nogmaals, ik hoop dat hij gelijk heeft. Maar vroegere ervaringen maken mij hier toch wat terughoudender in om op te vertrouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan