- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Rood
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zaterdag
Vanmorgen met een broek vol goesting door de Linnéstraat aan het keuvelen. Weinig aanbod in de vroege voormiddag. Ter hoogte van nr 120-124 ongeveer, een vrouw beetje op leeftijd op het raam tikken met 3 vingers in de lucht. Had haar in het verleden ook al opgemerkt, op zaterdag op dit uur meestal aanwezig. In de zomermaanden heeft ze me ook al meerdere keren aangesproken op straat voor 30 euro. De gok toch maar gewaagd en binnengegaan. Bij binnenkomst onmiddellijk gevraagd, is dit voor pijpen en neuken ? Ja dus. Dan naar de achterkamer waar het zich zou afspelen. Deed mijn jas uit en mocht plots enkel mijn jeansbroek en boxer naar beneden doen. Zij op bed met alles nog aan, ze draagt altijd een soort zwart corset en slip. Na 2 seconden al condoom rond slappe lul, deed niks van haar kleding uit. Moest ik maar 30 euro bijgeven en voor 100 euro zou ze me een half uur plezieren. Kon geld afhalen aan de Bancontact van Brussel Noord zei ze. Ik zei afspraak was 30 euro pijpen en neuken maar ze was niet tot rede vatbaar. Het enige wat uit haar mond kwam was extra geld. Ze heeft me 1 min gepijpt terwijl ze op rond van bed zat en ik rechtstaand voor haar. Toen zei ze, na 2 minuten zou hij normaal al stokstijf moeten zijn!!! Toen stond ze plots op en ging terug voor heterdaad zitten. Nog nooit meegemaakt, zelfs een Afrikaanse van 20 euro met de slechtste recensie geeft nog een betere service. Schat haar leeftijd zo rond de 50-60 jaar en ros haar. Hangt ook papier met SM op haar raam. Absoluut te mijden, voel me echt opgelicht.