Voet-en nylon fetish.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hama

Stamgast
Forumpionier
540
04/07/21
375
Ik ben een fervent aanhanger van voeten en nylons. Het kan raar lijken voor velen, doch als zelfs de allermooiste meid geen welgevormde voetjes heeft dan raak ik niet opgewonden. In het verleden was ik een aantal keer in het Fetish-café in de Pieter Potstraat (vlakbij de Grote Markt) in Antwerpen, waar toen nog thema-namiddagen omtrent voetjes/nylons plaatsvonden. Da's echter al een poos geleden. Ik contacteerde hieromtrent reeds de uitbater en die wist me te vertellen dat hij een dergelijk evenement zou inplannen. Tot dusver zie ik echter niets op hun agenda. Mijn vraag naar de medewandelaars toe is: bestaan er feestjes met dames die graag hun voetjes (het liefst gehuld in retro-kousen - dus met versterkte tenen en hielen) laten vertroetelen? Onder de duizenden bezoekers van dit forum moeten wel ergens wel een aantal mannen een identieke "lust" hebben. Graag uw feedback.
 
Ik ben een fervent aanhanger van voeten en nylons. Het kan raar lijken voor velen, doch als zelfs de allermooiste meid geen welgevormde voetjes heeft dan raak ik niet opgewonden. In het verleden was ik een aantal keer in het Fetish-café in de Pieter Potstraat (vlakbij de Grote Markt) in Antwerpen, waar toen nog thema-namiddagen omtrent voetjes/nylons plaatsvonden. Da's echter al een poos geleden. Ik contacteerde hieromtrent reeds de uitbater en die wist me te vertellen dat hij een dergelijk evenement zou inplannen. Tot dusver zie ik echter niets op hun agenda. Mijn vraag naar de medewandelaars toe is: bestaan er feestjes met dames die graag hun voetjes (het liefst gehuld in retro-kousen - dus met versterkte tenen en hielen) laten vertroetelen? Onder de duizenden bezoekers van dit forum moeten wel ergens wel een aantal mannen een identieke "lust" hebben. Graag uw feedback.
Ik behoor alvast tot het door jou bedoelde groepje Hama en er zijn er nog hoor. Het gebeurd bijna nooit dat ik de voetjes van een dame onberoerd laat tijdens een date, of ze moeten onverzorgd en niet aantrekkelijk zijn maar meestal wordt dit op voorhand onderzocht.
Heb een tijdje geleden een specifieke vraag gesteld aan een organisator van gangbang's of dat hij meer op de hoogte was van feestjes die jij bedoeld.
Hij stuurde mij door naar Master Taurus, die zou regelmatig nog zulke feestjes organiseren. Indien je wenst kan ik zijn e-mail adres geven via pb.
Ben zelf al heel lang op zoek naar een dame die een Feet bukkake wil organiseren, het al eens naar boven gehaald hier op het forum maar helaas zonder resultaat en nog steeds wachtende.
Als je weet moest krijgen van een foot fetish feestje, dan hoor ik het graag.
 
Ik behoor alvast tot het door jou bedoelde groepje Hama en er zijn er nog hoor. Het gebeurd bijna nooit dat ik de voetjes van een dame onberoerd laat tijdens een date, of ze moeten onverzorgd en niet aantrekkelijk zijn maar meestal wordt dit op voorhand onderzocht.
Heb een tijdje geleden een specifieke vraag gesteld aan een organisator van gangbang's of dat hij meer op de hoogte was van feestjes die jij bedoeld.
Hij stuurde mij door naar Master Taurus, die zou regelmatig nog zulke feestjes organiseren. Indien je wenst kan ik zijn e-mail adres geven via pb.
Ben zelf al heel lang op zoek naar een dame die een Feet bukkake wil organiseren, het al eens naar boven gehaald hier op het forum maar helaas zonder resultaat en nog steeds wachtende.
Als je weet moest krijgen van een foot fetish feestje, dan hoor ik het graag.
Heerlijke tekst van je. Ik heb inderdaad weet van een evenement die "zou kunnen doorgaan"'. In het Fetish-café in Antwerpen meer bepaald. Maar sinds ik de uitbater contacteerde liet hij vooralsnog niks meer van zich weten. Jammer, want hij zou dat "binnen afzienbare tijd" organiseren. Het moet zowat 5 jaar geleden zijn dat ik aan een dergelijk evenement deelnam daar aan de Pieter-Potstraat. Toen Michelle (één van de meest hoerige vrouw van 't Stad) présent tekende. Wat heb ik toen genoten van haar heerlijke, in met versterkte en hielen donkerbruine nylons, (voetjes). Ja, da's ook waar ik op kick. Geen netkousen. Knak ik op af. Zwarte kousen vind ik ook wat minnetjes. Maar donkerbruine kousen is evenwel mijn ding. Raar maar waar. Vooral die versterkte hielen trekken mij aan.
Er waren toen evenwel een aantal vrouwen die allesbehalve "mooie" voetjes hadden. Van die Halus-fallus voeten. Met knobbels en zo. Sommigen vonden dat leuk, ik niet.
Wat je suggestie omtrent Master Taurus betreft. Je mag dit gerust via een persoonlijk bericht sturen. Maar ik denk dat het beter is, allez da's toch mijn idee, dat je dit in het openbaar gooit. Dan treffen we meer "gelijkgezinden-voetjes/nylonlovers"
 
Beste dirtydenker. Ik was nog iets vergeten te vragen: Master Taurus? Dat klinkt toch mannelijk. Ik heb echter niks met mannenvoeten. Of is dat gewoon de organisator?
 
Leuk en bedankt voor de link's👍
Dank je voor de foto. Maar of dit mooie voetjes zijn? Voor mij toch niet. Ik heb al leukere exemplaren gezien. Trouwens, de meisjes die je aanstipt zijn vrij duur. 200 euro voor een uurtje. Dat overstijgt mijn portefeuille. Nu, we turen verder. En als je ergens een dame vindt die over welgevormde voeten beschikt, laat het dan gerust weten. Ik zal je van mijn kant ook een bericht sturen. En ja, dit nog: ik ben iemand die zo af en toe een gangbang bezoekt. Waar 5 of 6 deernes present tekenen. En die meisjes laten toe dat je aan hun tenen sabbelt. Veel mannen doen dat ook. Raar maar waar. Ik dacht de eerste keer dat dit zag dat ik een uitzondering op de regel was. Eerlijk: als tiener durfde ik nooit zeggen dat ik zot was van voetjes. Ik dacht dat ik een serieuze sexuele afwijking had. Wanneer ik een meisje ontmoette en er even naar buiten mee ging (je kent dat wel hé) dan dwaalde mijn hand naar haar benen af en vervolgens poogde ik haar voeten te strelen. Wat helaas niet altijd lukte. Ik spoorde ook altijd naar meisjes die kousen droegen. Dat was de max. Vooral meisjes die RHT-nylons droegen. Och, waar is die tijd toch gebleven.
Ik hoor nog van je hé?
 
Dank je voor de foto. Maar of dit mooie voetjes zijn? Voor mij toch niet. Ik heb al leukere exemplaren gezien. Trouwens, de meisjes die je aanstipt zijn vrij duur. 200 euro voor een uurtje. Dat overstijgt mijn portefeuille. Nu, we turen verder. En als je ergens een dame vindt die over welgevormde voeten beschikt, laat het dan gerust weten. Ik zal je van mijn kant ook een bericht sturen. En ja, dit nog: ik ben iemand die zo af en toe een gangbang bezoekt. Waar 5 of 6 deernes present tekenen. En die meisjes laten toe dat je aan hun tenen sabbelt. Veel mannen doen dat ook. Raar maar waar. Ik dacht de eerste keer dat dit zag dat ik een uitzondering op de regel was. Eerlijk: als tiener durfde ik nooit zeggen dat ik zot was van voetjes. Ik dacht dat ik een serieuze sexuele afwijking had. Wanneer ik een meisje ontmoette en er even naar buiten mee ging (je kent dat wel hé) dan dwaalde mijn hand naar haar benen af en vervolgens poogde ik haar voeten te strelen. Wat helaas niet altijd lukte. Ik spoorde ook altijd naar meisjes die kousen droegen. Dat was de max. Vooral meisjes die RHT-nylons droegen. Och, waar is die tijd toch gebleven.
Ik hoor nog van je hé?
Ik stuurde de foto niet, was stamgast Vanderlindemedia😉. Persoonlijk vind ik 200 en 250€ voor een uurtje ook veel geld hoor maar zo 1 of 2 keer per jaar, dan kan het misschien wel.
Ben ook dat probleem tegen gekomen toen ik tiener was, heb toch 2 vriendinnetjes gehad die meegingen in het verhaal maar ook een paar gehad die er maar vreemd van opkeken. Tja iedereen gaat op ontdekking als hij jong is maar deze fetish heeft mij nooit meer los gelaten.
We horen elkaar nog.
 
Eigenlijk is het beter als wij zelf (als eindgebruikers) GB feestjes met een bepaald thema (voeten/nylon/latex/etc) gaan organiseren.

Een "U VRAAGT WIJ DRAAIEN GB" Feestje. Dat wordt een dolle boel!
Dat zou inderdaad leuke boel zijn!
Vroeger waren er zulke feestjes met Michelle een milf uit het Antwerpse en een zekere Anouk, ook een blonde milf. Die gaf meestal footjobs in sex cinema's, de dame kickte erop dat meerdere mannen klaarkwamen over haar nylons. Beide dames adverteerde toen nog via het maand magazine van Eddy Lipstick, waar is de tijd? Ben lang geleden nog een filmpje tegen gekomen van Anouk in een sex cinema maar zou echt terug moeten gaan zoeken waar ik dat toen gevonden heb.
Jammer genoeg nooit deze geile dames ontmoet, toen durfde ik nog niet🙃.
Zouden er niet stiekem een paar dames aan het meelezen zijn, die we op gedachten kunnen brengen?
 
Ik stuurde de foto niet, was stamgast Vanderlindemedia😉. Persoonlijk vind ik 200 en 250€ voor een uurtje ook veel geld hoor maar zo 1 of 2 keer per jaar, dan kan het misschien wel.
Ben ook dat probleem tegen gekomen toen ik tiener was, heb toch 2 vriendinnetjes gehad die meegingen in het verhaal maar ook een paar gehad die er maar vreemd van opkeken. Tja iedereen gaat op ontdekking als hij jong is maar deze fetish heeft mij nooit meer los gelaten.
We horen elkaar nog.
Kan ik beamen Dirtydenker. Ik was "in kennis" met een niet onaardig meisje, maar toen ik haar voetjes zag dan hield ik het voor bekeken. Geen liefde zonder gestroomlijnde onderstelletjes. Raar hé. Eén luttele maal heb ik van een meisje haar voetjes uitgebreid mogen verwennen. Het staat in mijn geheugen gegrift. Het was in één van de Discotheken van Vanwontergems in de buurt van Deinze. Ik vroeg ze mee naar buiten. En het was bingo. Vanaf haar panty's dwaalde ik af naar haar middelhoge schoenen. En voorwaar ze genoot ervan. Ze dipte met haar schoenen. Liet ze zien en genoot er klaarblijkelijk van. Dit had ik nog nooit voordien ervaren. En het bleef een unicum. Nooit daarna ben ik en-passant een dergelijke vrouwtje tegengekomen. Allez dames van plezier niet te na gesproken.
 
Dat zou inderdaad leuke boel zijn!
Vroeger waren er zulke feestjes met Michelle een milf uit het Antwerpse en een zekere Anouk, ook een blonde milf. Die gaf meestal footjobs in sex cinema's, de dame kickte erop dat meerdere mannen klaarkwamen over haar nylons. Beide dames adverteerde toen nog via het maand magazine van Eddy Lipstick, waar is de tijd? Ben lang geleden nog een filmpje tegen gekomen van Anouk in een sex cinema maar zou echt terug moeten gaan zoeken waar ik dat toen gevonden heb.
Jammer genoeg nooit deze geile dames ontmoet, toen durfde ik nog niet🙃.
Zouden er niet stiekem een paar dames aan het meelezen zijn, die we op gedachten kunnen brengen?
Michelle had idd erg leuke voetjes. Heb er meermaals aan gesabbeld. En ze wist perfect wat een man verlangde. Sexy Rht-kousen en maar bewegen met haar teentjes. Ze is natuurlijk inmiddels al een stukje ouder geworden en, naar verluidt, naar Cap D'Age verhuisd. Anouk echter heb ik mijn weten nooit ontmoet ontmoet. En wat die sex-cinema betreft: zou dit de Sexy-Planet kunnen zijn? Al een tijd gesloten overigens. En ja, Eddy Lipstick. Heerlijke vent. Als hij in zijn sas was tijdens een gangbang dan vertelde hij ronduit over zijn ervaringen.
 
Dat zou inderdaad leuke boel zijn!
Vroeger waren er zulke feestjes met Michelle een milf uit het Antwerpse en een zekere Anouk, ook een blonde milf. Die gaf meestal footjobs in sex cinema's, de dame kickte erop dat meerdere mannen klaarkwamen over haar nylons. Beide dames adverteerde toen nog via het maand magazine van Eddy Lipstick, waar is de tijd? Ben lang geleden nog een filmpje tegen gekomen van Anouk in een sex cinema maar zou echt terug moeten gaan zoeken waar ik dat toen gevonden heb.
Jammer genoeg nooit deze geile dames ontmoet, toen durfde ik nog niet🙃.
Zouden er niet stiekem een paar dames aan het meelezen zijn, die we op gedachten kunnen brengen?
Dit zouden we idd moeten kunnen "forceren". Ik denk dat er een niet te onderschatten aantal mannen présent zouden tekenen. Er is vraag naar. En tenslotte moeten de meisjes enkel hun voetjes en benen laten strelen. En aantrekkelijke kousen dragen natuurlijk. Ik opperde het reeds in een vorige recensie. In het verleden vonden er in het Fetish café aan de Pieter Potstraat dergelijke evenementen plaats. Met o.a. Michelle. Heerlijke feestjes waren het. Al waren er een bepaald aantal dames die vonden dat hun benen en voeten best aantrekkelijk waren, met knobbels of zo. Sommige mannen waren daar gek op. Ik evenwel niet. Ik hou van voetjes die perfect zijn.
 
Bekijk bijlage 52118

Het is het gevoel en sensatie dat ik krijg bij het voelen van ... Hetzij op m'n lichaam. Hetzij door er gewoon naar te kijken.

Met een paar meisjes heb ik mogen spelen, en hoe. Ik vergeet dat nooit meer. En als het juist wordt gedaan knal je alles eruit wat je in je hebt.
Deze dame heeft inderdaad best leuke voeten. Doch nylons zouden nog iets "pikanter" zijn. I love nylons.
 
Fishnet feet is ook een ding dat nog op een lijstje staat hier om af te strepen:

teenkasia_011-007.jpg
 
Bekijk bijlage 52118

Het is het gevoel en sensatie dat ik krijg bij het voelen van ... Hetzij op m'n lichaam. Hetzij door er gewoon naar te kijken.

Met een paar meisjes heb ik mogen spelen, en hoe. Ik vergeet dat nooit meer. En als het juist wordt gedaan knal je alles eruit wat je in je hebt.
Bekijk bijlage 52118

Het is het gevoel en sensatie dat ik krijg bij het voelen van ... Hetzij op m'n lichaam. Hetzij door er gewoon naar te kijken.

Met een paar meisjes heb ik mogen spelen, en hoe. Ik vergeet dat nooit meer. En als het juist wordt gedaan knal je alles eruit wat je in je hebt.
Idem bij mij, ik kan er behoorlijk opgewonden van geraken, moet er maar gewoon naar kunnen kijken, ze moeten wel aantrekkelijk zijn natuurlijk.
Als ik ze voel dan wordt het moeilijk om er af te blijven😉
 
Michelle had idd erg leuke voetjes. Heb er meermaals aan gesabbeld. En ze wist perfect wat een man verlangde. Sexy Rht-kousen en maar bewegen met haar teentjes. Ze is natuurlijk inmiddels al een stukje ouder geworden en, naar verluidt, naar Cap D'Age verhuisd. Anouk echter heb ik mijn weten nooit ontmoet ontmoet. En wat die sex-cinema betreft: zou dit de Sexy-Planet kunnen zijn? Al een tijd gesloten overigens. En ja, Eddy Lipstick. Heerlijke vent. Als hij in zijn sas was tijdens een gangbang dan vertelde hij ronduit over zijn ervaringen.
Zou niet weten in welke sex cinema ze actief was. Ik las toen enkel haar advertenties en er zijn ook een paar reportages van haar verschenen in het Lipstick magazine. Zal de link nog eens proberen opzoeken met het filmpje.
 
Voor de echte liefhebbers van vintage RHT nylons of zelfs fully Fashionned nylons moet je altijd bij SARA zijn , de gastdame van de Bunga Bunga Party's in Antwerpen
Zij draagt altijd vintage nylons en haar vriendin Blonde Babe Nicole ook
En ze heeft ze in alle kleuren en modellen
 
Voor de echte liefhebbers van vintage RHT nylons of zelfs fully Fashionned nylons moet je altijd bij SARA zijn , de gastdame van de Bunga Bunga Party's in Antwerpen
Zij draagt altijd vintage nylons en haar vriendin Blonde Babe Nicole ook
En ze heeft ze in alle kleuren en modellen
Weet ik. Maar nooit dragen ze donkerbruine RHT-nylons, me dunkt. Die Sara weet een man met haar heerlijke voetjes te verwennen, da's een feit.
 
Dat zou inderdaad leuke boel zijn!
Vroeger waren er zulke feestjes met Michelle een milf uit het Antwerpse en een zekere Anouk, ook een blonde milf. Die gaf meestal footjobs in sex cinema's, de dame kickte erop dat meerdere mannen klaarkwamen over haar nylons. Beide dames adverteerde toen nog via het maand magazine van Eddy Lipstick, waar is de tijd? Ben lang geleden nog een filmpje tegen gekomen van Anouk in een sex cinema maar zou echt terug moeten gaan zoeken waar ik dat toen gevonden heb.
Jammer genoeg nooit deze geile dames ontmoet, toen durfde ik nog niet🙃.
Zouden er niet stiekem een paar dames aan het meelezen zijn, die we op gedachten kunnen brengen?
Hier( https://www.xvideos.com/profiles/ikbenholland/photos/7686495/alles_van_anouk_footslut_uit_vlaanderen) vind je wat foto's van die heerlijke Anouck. Ik heb ze indertijd ook tegengekomen op de Lipstick feestjes maar ze deed ook privé in een rdv hotel in Beringen. Eens een zeer aangenaam uurtje mee gespeeld daar. Als intro zei ze dat ik zeker over haar moest spuiten want ze hield van sperma op haar lichaam :) Mocht iemand weten dat ze nog ergens actief is, laat maar weten. Topdame indertijd
 
Hier( https://www.xvideos.com/profiles/ikbenholland/photos/7686495/alles_van_anouk_footslut_uit_vlaanderen) vind je wat foto's van die heerlijke Anouck. Ik heb ze indertijd ook tegengekomen op de Lipstick feestjes maar ze deed ook privé in een rdv hotel in Beringen. Eens een zeer aangenaam uurtje mee gespeeld daar. Als intro zei ze dat ik zeker over haar moest spuiten want ze hield van sperma op haar lichaam :) Mocht iemand weten dat ze nog ergens actief is, laat maar weten. Topdame indertijd
Is dit niet de dame op volgende link?
 
Bekijk bijlage 51854

Dame vinden met extreem mooie voeten is nogal een ding. Maar er zijn een paar dames die dat hebben, waaronder https://www.highclassmaxime.com/ , https://www.annabelle-international.com/ , of gewoon vragen bij DVP's of ze bereid zijn een foto te willen sturen.

Vieze voeten? nee thx. Maar met de juiste kan je zulk fantastisch plezier beleven.
Nee, bedankt; da's mijn type voetjes niet. Te korte teentjes en, da's toch mijn inschatting, te dik. Zowel de voeten als benen. Ik heb het meer voor slanke voeten en benen. En, een week geleden kreeg ik een berichtje vanuit het Fetish-café in Antwerpen dat er daar een feestje zal doorgaan. Voor voeten en nylonworship. Want nylons daar hou ik in ieder geval van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan