Voet-en nylon fetish.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heerlijke tekst van je. Ik heb inderdaad weet van een evenement die "zou kunnen doorgaan"'. In het Fetish-café in Antwerpen meer bepaald. Maar sinds ik de uitbater contacteerde liet hij vooralsnog niks meer van zich weten. Jammer, want hij zou dat "binnen afzienbare tijd" organiseren. Het moet zowat 5 jaar geleden zijn dat ik aan een dergelijk evenement deelnam daar aan de Pieter-Potstraat. Toen Michelle (één van de meest hoerige vrouw van 't Stad) présent tekende. Wat heb ik toen genoten van haar heerlijke, in met versterkte en hielen donkerbruine nylons, (voetjes). Ja, da's ook waar ik op kick. Geen netkousen. Knak ik op af. Zwarte kousen vind ik ook wat minnetjes. Maar donkerbruine kousen is evenwel mijn ding. Raar maar waar. Vooral die versterkte hielen trekken mij aan.
Er waren toen evenwel een aantal vrouwen die allesbehalve "mooie" voetjes hadden. Van die Halus-fallus voeten. Met knobbels en zo. Sommigen vonden dat leuk, ik niet.
Wat je suggestie omtrent Master Taurus betreft. Je mag dit gerust via een persoonlijk bericht sturen. Maar ik denk dat het beter is, allez da's toch mijn idee, dat je dit in het openbaar gooit. Dan treffen we meer "gelijkgezinden-voetjes/nylonlovers"
ik volg graag mee..... ja hoor, die voetjes..... superbelangrijk..... Voor mij puur natuur, blote voetjes. Eventueel blote voeten in sandalen ook wel toppie. Voetjes kunnen me veel meer bekoren dan de "gewone" sex.... Ervaring is dat men er in Duitsland bvb veel meer voor openstaat. Hier in B vooral bij Thaise dames (is mijn ervaring tot nu). Dus ja, dames als jullie meelezen, en jullie willen eens jullie voeten laten verwennen..... Hier zijn er alvast 3 (de eerste die ik las in dit onderwerp)..... En het is niet louter boef en klaar, ik (en ik denk "we") maken echt wel ons werk van die voetjes te verwennen :)
 
Bekijk bijlage 52118

Het is het gevoel en sensatie dat ik krijg bij het voelen van ... Hetzij op m'n lichaam. Hetzij door er gewoon naar te kijken.

Met een paar meisjes heb ik mogen spelen, en hoe. Ik vergeet dat nooit meer. En als het juist wordt gedaan knal je alles eruit wat je in je hebt.
Beste Vandelinde. Sorry, maar ik merk nu pas je bemerking. De voetjes op je foto zijn idd oogverblindend Da's hét van hét. Maar ik hou vooral met voetjes die gehuld zijn in donkerbruine kousen. En staar daar steeds naar. Met de hoop dat ze hun schoentjes eens zullen uitdoen. Of eventjes dippen. Ik zou meer lef moeten vertonen en dan eens zeggen: *Je hebt knappe voeten* Maar ik ben beducht voor eventuele tegenkantingen van de dames in kwestie. Maar begin dit jaar heb ik er iets op gevonden en aan drie dames gezegd: *Dat zijn schoenen die mijn vrouw ook aantrekt. En nu moet het precies passen dat ze binnenkort verjaart. Kun je me zeggen vanwaar die schoenen vandaan komen*? En geloof me of niet: dan deden er 2 hun schoenen uit. En kon ik hun teentjes enzomeer bewonderen. Verder heb ik er niks aan toegevoegd. Al heb ik me laten vertellen dat sommige dames niet ongevoelig blijven voor een eventuele voetmassage.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan