Voeten fetish

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zelfde vraag als andere reactie..... waar? link? Zou leuk zijn :)(y)

Let op! Deze dame vermeld géén voetfetish op haar Redlights profiel!
Bij haar kan je dus terecht voor het volledige 'stoeipakket'... en daar hoort voetfetish zeker bij...
 
Zoek in Oost en west Vlaanderen vrouwen die houden van voetensex, die graag aan hun voeten laten ruiken, likken, kussen, zuigen, masseren enz
Benny
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog maar een keer, want je spreekt jezelf tegen.
Zoek je een vrouw met een voetfetish, die dus met jouw voeten wil spelen of heb jij een voetfetish, dus wil jij met de voeten van een dame spelen?
 
Nog maar een keer, want je spreekt jezelf tegen.
Zoek je een vrouw met een voetfetish, die dus met jouw voeten wil spelen of heb jij een voetfetish, dus wil jij met de voeten van een dame spelen?
Zoals Marcock al zei en ik ook bevestigde door erop te reageren;

Ik heb een voet fetish maar ben op zoek naar een vrouw die oprecht geil wordt als er met haar voeten gespeeld wordt.

Wellicht heb jij hier de juiste term voor zodat ik mijn zoektocht gerichter kan vervolgen?
 
Goedendag,

Ik ben echt een voetliefhebber, alleen kom ik moeilijk in contact met dames die voeten aanbieden. Ik hou zelf van een heerlijke footjob, voeten likken en kussen.

Kunnen jullie mij in contact brengen met dames die hun voeten aanbieden tegen betaling en die dat vaker heeft gedaan!

ook wil ik weten wat jullie ervaringen zijn met een voetendate en bij wie.

Hartstikke dank
 
Terug
Bovenaan Onderaan