Voeten fetish

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedendag,

Ik ben echt een voetliefhebber, alleen kom ik moeilijk in contact met dames die voeten aanbieden. Ik hou zelf van een heerlijke footjob, voeten likken en kussen.

Kunnen jullie mij in contact brengen met dames die hun voeten aanbieden tegen betaling en die dat vaker heeft gedaan!

ook wil ik weten wat jullie ervaringen zijn met een voetendate en bij wie.

Hartstikke dank
Sharon bij Park 118 in Amsterdam biedt speciale service voor feet fetish. Heerlijke kleine voeten met zachte teentjes waar je goed op kan sabbelen...
 
Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een Meesteres wiens voeten zeer sterk ruiken en ook echt vies zijn. Heeft er iemand ervaring met een Meesteres in Nederland die echt zweetvoeten heeft en die dan ook echt stinken?

Please let me know ;)

Groetjes!
 
Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een Meesteres wiens voeten zeer sterk ruiken en ook echt vies zijn. Heeft er iemand ervaring met een Meesteres in Nederland die echt zweetvoeten heeft en die dan ook echt stinken?

Please let me know

Groetjes!

Ik volg 😇

Overigens heb je in raambuurten vaak dames die lang op hun heels staan en dus vaak zweetvoetjes hebben, is mijn ervaring.

Voor mij moet 't dan ook niet per se een meesteres zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hou ook wel van mooie verzorgde vrouwenvoetjes. Heerlijk om aan te likken en te zuigen.

Iid wel een beetje moeilijk om te vinden van dames die het willen en ook van genieten.

tips west-vlaanderen?
 
Ik ben verzot op kleine voetjes (maximaal maat 37) met kleine, korte teentjes en het liefst gelakte nagels. Ik had hier een paar jaar geleden een adresje in het Zeeuwse van een dame met schoenmaatje 35. Deed alleen aan voetfetisjisme (ook footjobs) en handjobs. Mooi, jong (in de twintig) en lief. Helaas tijdens de Corona periode het contact kwijt geraakt en er kwam van mijn kant elke keer wat tussen. Zo jammer dat ik die heb laten lopen, maar misschien kan ik ze nog ergens traceren. Wie weet doet ze dit 'werk' nog.

Verder is Rebecca (van Freya Hulst) een aanrader, als je van erg kleine en verzorgde voetjes houdt. Ze laat je er rustig aan sabbelen en ze is een schatje 😋
 
Ik vind kietelen onder de voeten erg opwindend. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar kleine getinte voetjes maximaal maat 38. Zelf vind ik het ook erg opwindend om onder mijn voeten gekieteld te worden door een lekkere dame. Het gaat mij niet zozeer om het neuken maar puur om mijn fetish te kunnen ervaren.

Zijn er hier eigenlijk dames die zichzelf hierin herkennen en ook die fetish hebben?
 
Zelf vind ik mooie vrouwenvoeten wel opwindend. En... tijdens de actie haar tenen likken & zuigen... Grrrrrrr!

Sommige vrouwen worden daar dus ook botergeil van! En dan is het natuurlijk vuurwerk! Maar... net zo veel DVP's vinden het gewoon geil als de klant zo enthousiast geil is... Win-win dus!
 
Ben ik nou de enige roepende in de woestijn die het opwindend vind om mooie vrouwenvoetjes te kietelen? Ik lees alleen maar tenen likken en zuigen, maar daar valt kietelen toch ook onder? Of is dit weer een andere tak van sport?
 
Dat is niet kietelen, maar kriebelen. Zo zacht mogelijk met de toppen van je vingers over de huid gaan zodat kippenvel ontstaat. Dat doe ik bijna standaard bij iedereen, is dat zo bijzonder dan??
 
Ik hou beslist niet van kippenvel. Maar wel dat ik bijvoorbeeld vastgebonden word en de dame me in kwestie me onder mijn voeten kieteld of ik bij haar. Dat kan met de vingertoppen zijn maar ook met speeltjes.
Jouw voeten kietelen, dat kan vast wel bij Zina in Gent. Zij begon spontaan mijn voeten te masseren en ze zelfs te kussen, likken en bijten.

Zelf is ze volgens mij niet kietelachtig (ik kon veel met haar voeten doen, waarbij ze niet terugtrok), dus of je er dan plezier uithaalt?
 
Dag allen.
Nieuw hier op het forum en nog niet veel ervaring met stappen.
Binnenkort ga ik een weekje naar Nederland, en ik zoek een fijn adressje rondom Eindhoven, Nijmegen of Arnhem.
Ik heb zelf een voetfetish, dus graag bij een dame die dit zelf ook fijn vind en uiteraard verzorgt is.
Zoek zelf altijd via redlights in Belgie, maar voor Nederland weet ik niet echt goed waar zoeken.
Wie heeft er een fijne tip?
En alvast gegroet van mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan