Volborstige Simone massage Leeuwarden

Bram687

Wandelaar
19 mei 2022
26
8
Ben bij haar ook geweest. Moet eerlijk zeggen dat zij 1 van de beste is tot nu toe met mijn ervaringen bij erotische massages. Zeker aanbevolen. Hopelijk heb je die stap al gedaan sinds het ongeveer een week oud is jouw post.

Darth vader

Newbie
5 jun 2022
18
3
55
Ben al twee keer bij haar geweest. Is inderdaad top. Veel mag en kan ook intiem, pijpen enzo.
Ze is zelf enorm geil. Bij de minste aanraking staat ze drijfnat en geniet zichtbaar. Als je het vraagt squirt ze ook

• Leuk
Waarderingen: Tepellover

Helmut1960

Newbie
4 jun 2022
9
7
Groningen
Simone doet niet alleen erotische massages, als Meesteres staat zij ook haar vrouwtje.
Zij veranderd dan in een domina van de oude stempel, recht door zee en recht op haar doel af, met tot gevolg een intiem* samenzijn.
Simone is lief en gemeen tegelijk dit zorgt voor extra (fijne) spanning. Zij is een parel van het noorden.
Koester Simone en geniet van haar goed gevulde massages en bdsm sessies.

*Intiem = in dit geval niet als in sex, met je meesteres heb je geen sex maar met intiem bedoel ik dat Simone heel dichtbij komt, ze kruipt in je hoofd als het ware.

Pompebled

Newbie
5 jun 2022
4
0
Simone doet niet alleen erotische massages, als Meesteres staat zij ook haar vrouwtje.
Zij veranderd dan in een domina van de oude stempel, recht door zee en recht op haar doel af, met tot gevolg een intiem* samenzijn.
Simone is lief en gemeen tegelijk dit zorgt voor extra (fijne) spanning. Zij is een parel van het noorden.
Koester Simone en geniet van haar goed gevulde massages en bdsm sessies.

*Intiem = in dit geval niet als in sex, met je meesteres heb je geen sex maar met intiem bedoel ik dat Simone heel dichtbij komt, ze kruipt in je hoofd als het ware.
Heeft ze grote borsten?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
18.380
Leden
14.825
Nieuwste lid
mar525