WHEM Volborstige Simone massage Leeuwarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben bij haar ook geweest. Moet eerlijk zeggen dat zij 1 van de beste is tot nu toe met mijn ervaringen bij erotische massages. Zeker aanbevolen. Hopelijk heb je die stap al gedaan sinds het ongeveer een week oud is jouw post.
 
Ben al twee keer bij haar geweest. Is inderdaad top. Veel mag en kan ook intiem, pijpen enzo.
Ze is zelf enorm geil. Bij de minste aanraking staat ze drijfnat en geniet zichtbaar. Als je het vraagt squirt ze ook
 
Simone doet niet alleen erotische massages, als Meesteres staat zij ook haar vrouwtje.
Zij veranderd dan in een domina van de oude stempel, recht door zee en recht op haar doel af, met tot gevolg een intiem* samenzijn.
Simone is lief en gemeen tegelijk dit zorgt voor extra (fijne) spanning. Zij is een parel van het noorden.
Koester Simone en geniet van haar goed gevulde massages en bdsm sessies.

*Intiem = in dit geval niet als in sex, met je meesteres heb je geen sex maar met intiem bedoel ik dat Simone heel dichtbij komt, ze kruipt in je hoofd als het ware.
 
Simone doet niet alleen erotische massages, als Meesteres staat zij ook haar vrouwtje.
Zij veranderd dan in een domina van de oude stempel, recht door zee en recht op haar doel af, met tot gevolg een intiem* samenzijn.
Simone is lief en gemeen tegelijk dit zorgt voor extra (fijne) spanning. Zij is een parel van het noorden.
Koester Simone en geniet van haar goed gevulde massages en bdsm sessies.

*Intiem = in dit geval niet als in sex, met je meesteres heb je geen sex maar met intiem bedoel ik dat Simone heel dichtbij komt, ze kruipt in je hoofd als het ware.
Heeft ze grote borsten?
 
Ik beheers de Friese taal niet. Maar da's waarschijnlijk niet nodig bij mevrouw. Wat een prachtige dame. Denk dat maar eens naar het noorden rij.
Bij Simone ben je de Friese taal zeker niet nodig.
Zij is hele fijne dame. Waar ik graag kom. Ook voor personen met een beperking (zoals ik zelf) is zij geweldig. Zeer behulpzaam.
Heerlijke massages, maar ook als meesteres is zij geweldig.
 
Ik heb zelf ASS en heb weleens met haar gebabbeld over mijn fixatie wat betreft grote , sterke Dames. En volgens mij voldoet ze wel aan beide wensen. ☺
 
Toevallig iemand recent hier geweest? Word je door haar opgevangen?

Ben een paar maanden geleden bij haar geweest en werd keurig ontvangen door de gastheer met een glaasje Cola , terwijl Meesteres Simone de kamer in gereedheid bracht. Echt een top Meesteres en een superleuke ervaring. En ook een extra pluim voor de hygiëne.
 
Recensie, Simone, Massage Exclusive, Leeuwarden

Uurtje bijj Simone geweest. Aardige, grote, stevige vrouw. Grote natuurlijke borsten, maar ook een heeele dikke buik, wat voor mij echt een "afknapper" is, maar dat is persoonlijke smaak....

Ze is niet preuts of terughoudend, er kan en mag veel. Alhoewel ze het probeert te verbergen door te roepen dat ze zo geil is, zijn haar handelingen zeer routinematig. Haar massagekwaliteiten zijn niet zo gewelidig, maar dat wordt gecompenseerd door haar tease-kwaliteiten.. Ze zet haar hele lichaam in tijdens de massage, samen wel erg veel olie. Ze werkt redelijk snel naar een wel lekker hoogtepunt toe. Daarna nog wat aaien en babbelen, en precies binnen het uur weer buiten.

Kortom: oké, maar geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan