Voormalig lid 12094
Newbie
- 1
- 28/05/22
- 1
Iemand ervaring met haar? Werkt in een salon 2 maal weeks. Geloof dat op hookers wel eens iets stond.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft ze grote borsten?Simone doet niet alleen erotische massages, als Meesteres staat zij ook haar vrouwtje.
Zij veranderd dan in een domina van de oude stempel, recht door zee en recht op haar doel af, met tot gevolg een intiem* samenzijn.
Simone is lief en gemeen tegelijk dit zorgt voor extra (fijne) spanning. Zij is een parel van het noorden.
Koester Simone en geniet van haar goed gevulde massages en bdsm sessies.
*Intiem = in dit geval niet als in sex, met je meesteres heb je geen sex maar met intiem bedoel ik dat Simone heel dichtbij komt, ze kruipt in je hoofd als het ware.
Wel wat meer dan een massage dus. Hoe is haar lichaam?Ben al twee keer bij haar geweest. Is inderdaad top. Veel mag en kan ook intiem, pijpen enzo.
Ze is zelf enorm geil. Bij de minste aanraking staat ze drijfnat en geniet zichtbaar. Als je het vraagt squirt ze ook
Ik heb je een pb gedaan hierover.Voor mij heeft Simone het ideale lichaam om te aanbidden.
Zij is groot, lang, heeft een fraai gevormde boezem.
Simone is een vrouw waar een ieder zich snel op zijn of haar gemak zal voelen.
Bij Simone ben je de Friese taal zeker niet nodig.Ik beheers de Friese taal niet. Maar da's waarschijnlijk niet nodig bij mevrouw. Wat een prachtige dame. Denk dat maar eens naar het noorden rij.
PbBij Simone ben je de Friese taal zeker niet nodig.
Zij is hele fijne dame. Waar ik graag kom. Ook voor personen met een beperking (zoals ik zelf) is zij geweldig. Zeer behulpzaam.
Heerlijke massages, maar ook als meesteres is zij geweldig.
Wat denk je zelf als je de titel leest en de foto's ziet? Of ben je de broer van Jules de Korte of zo?Heeft ze grote borsten?
Toevallig iemand recent hier geweest? Word je door haar opgevangen?