Recensie Volle Stoeipoes/Eline, Utrecht (voorheen Driebergen-Rijsenburg) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

afentoe1

Vaste klant
121
19/04/22
178
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heet-zin-in-een-volle-geile-dame-kom-maar_8075102
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eline thuisontvangst Driebergen
ze adverteert op eromarkt , stond vroeger ook op H , maar kon hier niks over haar vinden...
mollige 55+ vrouw, noemde zich voorheen "stoeipoes" of hete stoeipoes.
ontvangt al jaren, was een van mijn eerste dvp prive ontvangst.
is een lieve vriendelijke vrouw, vooral een ster in knuffelen, is wat mij betreft te knuffelig , als je niet oplet stopt ze een vibo in je hol , want zij weet wat jij lekker vind "ahum" ...
ik vond het te soft allemaal, dus was de laatste keer voor mij , pijpen kort en soft , trekken kort en soft , ze word graag en lang gelikt , zowel tepels als kut , maar ik betaal niet om haar 3 kwartier te plezieren en dat het laatste kwartiertje voor mij is.
neuken gaat wel , ze is wel meegaand , maar door een probleem met haar benen niet helemaal flexibel.
nogmaals een lieve vrouw, maar beter voor de oudere wandelaars onder ons.
een geweldig stel tieten en een spuitpoes , als je je best erop doet.
 
Echt jaren geleden bij haar geweest, ze kan op haar rug liggen maar vraag niet om andere standjes zoals doggy dat kon niet gezien haar gezondheid (waarschijnlijk ivm knieklachten)
Lieve vrouw maar geen herhalingsgevaar, pijpen was overigens vreemd beetje likken en kussen maar niet de eikel en inderdaad wel volledig gevingerd en gebeft willen worden. Radio die aan stond met tussendoor reclames was eerder storend dan prettig. Foto's zijn van al heel wat jaren geleden want toen ik er was waren ze al niet meer up to date en dat is al een poos terug. Ben dan ook zonder beffen of geslachtsgemeenschap weer huiswaarts gegaan.
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-volle-geile-milf-kom-maar_8075102
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden geweest.

Ze ontving mij in een prima rijtjeshuis.
De dame in kwestie is zeker aan de vollere kant. En ook is ze wat ouder maar daar hou ik gelukkig van.
Eenmaal bij binnenkomst schoenen uit en naar boven.
Boven aangekomen heb ik mijzelf eerst even kunnen opfrissen, en vervolgens zijn we samen het bed in gedoken.

Ik was die dag echt opzoek naar alleen knuffelen. Dit was op een vrijdag na een enorm drukke werkweek, dus ik had oprecht geen energie meer over.
Gelukkig houd zij erg van knuffelen en kletsen.

Samen op bed hebben wij heerlijk gezoend en geknuffeld. Ik kan me voorstellen dat sommige heren dat natuurlijk liever niet hebben.
Dus zoek je echt ruige sex, dan denk ik niet dat zij de dame voor je is.

Anyway, na een uurtje heb nog even kunnen douchen en vervolgens ben ik weer op huis heen gegaan.

Voor herhaling vatbaar? Waarschijnlijk niet. Maar als je echt iemand zoekt voor het pure knuffelen en zoenen. Dan is dit zeker de dame voor jou!
 
Vandaag bij Eline geweest en er is geen woord gelogen aan haar advertentie!

Ikzelf moet wel bekennen dat ik eigenlijk rechtsomkeer wou maken nadat ik daar was. Ik zou eigenlijk bij een andere DVP langsgaan, maar dit lukte niet en door hoge nood besloten om toch maar eens een keer Eline te proberen, gezien de reviews toch redelijk tot prima zijn.

In eerste instantie voor een uur afgesproken, maar voordat het half uur voorbij was gevraagd of het mogelijk was om het bij een half uur te houden. Dit was dan verder ook geen probleem en kreeg geld ook terug. Wel zo netjes van der.

Eline is een super lieve vrouw en stelt je echt op je gemak. Hygiënisch was het ook prima in orde. Ze heeft in het huis een kamer ingericht voor ontvangst. Dit is op de 1e verdieping, zelf kan ze niet lopend de trap op en gebruikt hiervoor een traplift. In mijn geval is het enkel bij tongzoenen, wat kroelen en pijpen met condoom gebleven. Ze wou mij overigens anaal plezieren. Dit vroeg ze tweemaal, maar heb haar daarvoor bedankt. Ik had trouwens nadat ik was klaargekomen niet echt de behoefte om nog te ff erin te gaan, dus verder ook niet meer een poging gewaagd. Voor en na de daad is opfrissen mogelijk.

Voor mij is dit een eenmalig bezoek geweest. Voor de mensen die echt van BBW's houden i.c.m. rustig vrijen en kroelen, dit is dan de place to be.

Voor een half uur €75 betaald. Als je een uur wilt gaan, dan het is €110.
 
Ik had eigenlijk een afspraak staan met een andere dame, echter kon die niet meer doorgaan. Dus dit was mijn 2e keus, een overhaaste beslissing in geiligheid.

BBW dames zijn gewoon totaal niks voor mij, qua uiterlijk ook niet mijn smaak en denk toch even een schrik momentje toen ze met de traplift naar boven moest. Dus meer een combi van overhaaste beslissing en geiligheid.

Niks ten nadele van de dame overigens. Ze heeft in haar ad alles duidelijk aangegeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan