Volslanke Marokkaanse Vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de titel staat 'volslank' maar in de tekst zeg je 'stevige' welke van de twee is het nou?

1. (eufemisme) gezet, dik
Een vrolijke, volslanke, vrouwelijke collega, niet zonder zelfspot, voelde duidelijk enige weerstand om met haar volle gewicht op haar ballon te gaan zitten.

Woordherkomst
leenvertaling van het Duitse woord vollschlank{{ebank|}}
 
1. (eufemisme) gezet, dik
Een vrolijke, volslanke, vrouwelijke collega, niet zonder zelfspot, voelde duidelijk enige weerstand om met haar volle gewicht op haar ballon te gaan zitten.

Woordherkomst
leenvertaling van het Duitse woord vollschlank{{ebank|}}
Ohja je hebt gelijk, ik dacht dat volslank hetzelfde was als 'heel erg slank'.

Ik was laatst bij Jasmin, ze is prijzig en ik kreeg m'n lul helaas niet goed recht maar ze is wel een relaxte dame waar ik denk ik nog een keer naar terug moet. Misschien is zij wat voor je.

 
Ohja je hebt gelijk, ik dacht dat volslank hetzelfde was als 'heel erg slank'.

Ik was laatst bij Jasmin, ze is prijzig en ik kreeg m'n lul helaas niet goed recht maar ze is wel een relaxte dame waar ik denk ik nog een keer naar terug moet. Misschien is zij wat voor je.

ziet er goed uit! alleen mijn voorkeur gaat uit naar wat stevigere vrouwen, dit is naar mijn idee niet stevig genoeg.. vanaf de 80 kg minimaal
 
Ohja je hebt gelijk, ik dacht dat volslank hetzelfde was als 'heel erg slank'.

Ik was laatst bij Jasmin, ze is prijzig en ik kreeg m'n lul helaas niet goed recht maar ze is wel een relaxte dame waar ik denk ik nog een keer naar terug moet. Misschien is zij wat voor je.

Dame van de foto's? Billen zien er heerlijk uit, was ze strak met een grote kont of eigenlijk meer overgewicht?
 
Dame van de foto's? Billen zien er heerlijk uit, was ze strak met een grote kont of eigenlijk meer overgewicht?
Of het echt de dame van de foto's is weet ik niet zeker. Verder meer overgewicht denk ik. Ze heeft trouwens wel lichte ogen, maar ze is toch echt Marokkaans zei ze. Ze heeft wel echt zo'n Marokkaans accent waarbij de sch als sj wordt uitgesproken haha. En ze is ook 21 ipv 27 naar eigen zeggen.

Verder is ze ook wel een beetje druk, ze moest tijdens mn bezoek ff naar de voordeur om een pizza aan te nemen en toen bood ze me een stuk aan haha. Ik moet gauw weer een terug naar haar om écht te kunnen oordelen.
 
Of het echt de dame van de foto's is weet ik niet zeker. Verder meer overgewicht denk ik. Ze heeft trouwens wel lichte ogen, maar ze is toch echt Marokkaans zei ze. Ze heeft wel echt zo'n Marokkaans accent waarbij de sch als sj wordt uitgesproken haha. En ze is ook 21 ipv 27 naar eigen zeggen.

Verder is ze ook wel een beetje druk, ze moest tijdens mn bezoek ff naar de voordeur om een pizza aan te nemen en toen bood ze me een stuk aan haha. Ik moet gauw weer een terug naar haar om écht te kunnen oordelen.
haha klinkt als een gezellige dame, Marokkaanse vrouwen heb je in alle kleuren en vormen... dat vind ik nou zo mooi aan ze
 
Volslanke Marokkaanse dame! Vraagt wel €1000 voor een uur🤣🤣🤣🤣

Deze lina heb ik jaren geleden gedate, knappe marokkaanse, maar toen vroeg ze nog geen 1000? wat is dit toch opeens met al deze 1000 eu per uur vragende dames? nieuwe trend ?? ben vandaag 2 andere tegen gekomen die ook 1000 per uur vragen. :unsure:Het zijn mooie vrouwen daar niet van maar dit gaat me echt te ver!!
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet mis deze prijs 😔

En dat in deze crises. Zou 1/5 deel al niet meer dan genoeg en vet betaald zijn....!
500 eu per uur is toch echt de max voor mij;) moet niet gekker worden dit.
deze 2 hebben het ook hoog in hun bol zitten :ROFLMAO:



 
Ohja je hebt gelijk, ik dacht dat volslank hetzelfde was als 'heel erg slank'.

Ik was laatst bij Jasmin, ze is prijzig en ik kreeg m'n lul helaas niet goed recht maar ze is wel een relaxte dame waar ik denk ik nog een keer naar terug moet. Misschien is zij wat voor je.

Jammer dat je het gezicht van deze dame niet kan zien, dat is voor mij wel het belangrijkste criterium waar ik op selecteer. Helaas zie ik dat best vaak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan