Voor een uur betalen maar een vroegtijdige zaadlozing.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe eigenlijk zelden bezoeken van een uur. Geef de voorkeur aan een half uur of 3 kwartier. Dat laatste vind ik nog wel het meest relaxed. Hoewel laatst kan ik een keer bij een hele leuke dame wel 2x binnen 45 minuten. Dus ik vroeg voor die 2e keer. Zei ze dat dit niet kon bij 45 min dates maar wel bij dates van 1 uur. Ok fair. Dan maar lekker blijven liggen en elkaar vast houden. Begin die schat me na een paar minuten toch bij uitzondering weer voor de 2e keer binnen 45 stijf te pijpen. Jammer dat ze nu weer het land uit is. De topper.

Maar goed bijna geen 1 uur afspraken dus. Of het moet een herhaal afspraak zijn. Maar dan weet je van te voren dat een 2e ronde er gaat komen.
 
Ik ben wel eens klaargekomen gelijk bij de eerste keer bij de DVP naar binnen schuiven. Ik was nog jong en erg geil blijkbaar :)
Ik merk dat het erg aan mezelf ligt. Ik ben soms zo gretig en ongeduldig dat ik binnen een kwartier klaargekomen ben. Lekker, maar er langer over doen is nog lekkerder.
Voor mij werkt het om het veel meer aan haar over te laten. Haar haar gang te laten gaan met pijpen en zo ...
En als het er om gaat spannen, dan vraag ik even pauze, gaat steeds beter ;)

Maar voor mij geldt wel: klaar is klaar. Ik wil best nog even liggen en knuffelen, maar eigenlijk wil ik meestal ook wel weg na het orgasme :)
Zagen de kamer en de dame er voor de zaadlozing nog prachtig uit, erna verliest het vaak een beetje zijn glans :). Weggaan is voor mij dan beter :).
En dat is onafhankelijk van het afgesloten contract.
 
Ik kom redelijk snel klaar, vertel ook altijd aan de DVP dat ik snel klaar kom maar dat ik na een half uur nog een keer kan en wil. Daarom boek ik altijd 1 uur en laat ik de DVP weten dat ik meerdere keren wil klaarkomen.

Was laatst aan het experimenteren met pilletjes (Kamagara en anderen etc), maar zelfs als ik een kwart pil gebruik om klaar komen uit te stellen kom ik gewoon niet klaar. Vind ik ook geen oplossing.
 
Ik kom redelijk snel klaar, vertel ook altijd aan de DVP dat ik snel klaar kom maar dat ik na een half uur nog een keer kan en wil. Daarom boek ik altijd 1 uur en laat ik de DVP weten dat ik meerdere keren wil klaarkomen.

Was laatst aan het experimenteren met pilletjes (Kamagara en anderen etc), maar zelfs als ik een kwart pil gebruik om klaar komen uit te stellen kom ik gewoon niet klaar. Vind ik ook geen oplossing.
Ik heb zelf als DPV veel liever iemand die 2 rondjes wil in een uur dan iemand die zichzelf extreem gaat edgen ofzo. Puur om de tijd vol te maken. Vooral omdat men niet altijd het edgen goed kan timen en er dan een "point of no return" is, waarbij hij met een beteuterde blik en volle ballen achterblijft.

Maar weet ook dat 2x in een uurtje geen optie is voor iedereen. Is soms net hogere wiskunde dat mannelijk lichaam. 😉
 
Als ik klaarkom dan heb ik gelijk geen zin meer in sex dus ik zorg dat ik pas aan het einde klaarkom, dat kan ik wel goed timen
Moet je toch eens proberen klaarkomen en daarna weer door neuken. Alles is dan nog gevoeliger en heftiger. Je moet dit wel een beetje trainen, maar daarna wil je niet anders meer. 2e keer kan je alles nog veel beter controleren en nog meer genieten.
 
Moet je toch eens proberen klaarkomen en daarna weer door neuken. Alles is dan nog gevoeliger en heftiger. Je moet dit wel een beetje trainen, maar daarna wil je niet anders meer. 2e keer kan je alles nog veel beter controleren en nog meer genieten.
Mijn pik wordt niet meer stijf als ik klaarkom, iig niet binnen een uur, bij de ramen bezoek ik soms 3 dames achter elkaar maar dan wel met pauzes ertussen, dan ga ik even wat eten ergens en nog een beetje rondkijken bij de ramen voordat ik bij de volgende naar binnen ga maar binnen een uur red ik dat niet
 
Ik date altijd voor een uur. Eerst even rustig ontspannen liggen met een gezellig praatje en wat knuffelen, zoenen. Dan gaat de rest vanzelf. Mocht ik na een half uur klaarkomen, ik hoef geen tweede ronde. Even gezellig napraten en dan weg. Mocht dat ruim binnen het uur zijn.......interesseert me geen hol. Als de dame maar leuk, aardig en lekker was, is het voor mij prima. Ik kijk sowieso nooit op de klok.
 
Massage geven aan de dame helpt bij mij echt wonderen als we beiden nog zin hebben in een 2e ronde.

Super erotisch, je kan echt alles zien en over heen glijden en als je echt weet wat je doet ook heel lekker voor de dame.

Word altijd weer snel hard daarvan.

Wat mij trouwens ook heel veel geholpen heeft is fitness en dan voornamelijk de cardio kant. De reden weet ik niet maar kan langer door en ben minder moe.
Ja, soms sta je gewoon zo scherp... dat je erg snel komt. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn... kan je gewoon véél relaxer aan het 2de rondje beginnen!
Laat haar op haar buik liggen. Streel en kus haar fraaie billen... en ga zo langs haar rug omhoog. Masseer haar schouders... en ga dan zachtjes over in likken en bijten. Ga met je hand langs haar bilnaad. Fluister in haar oor. Word ik gegarandeerd superhard van!
Ga dan met je harde erectie over haar rug... en eens kijken hoe snel ze zich omdraait. Laat de pret beginnen!
 
Ja, soms sta je gewoon zo scherp... dat je erg snel komt. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn... kan je gewoon véél relaxer aan het 2de rondje beginnen!
Laat haar op haar buik liggen. Streel en kus haar fraaie billen... en ga zo langs haar rug omhoog. Masseer haar schouders... en ga dan zachtjes over in likken en bijten. Ga met je hand langs haar bilnaad. Fluister in haar oor. Word ik gegarandeerd superhard van!
Ga dan met je harde erectie over haar rug... en eens kijken hoe snel ze zich omdraait. Laat de pret beginnen!
Casa Nova👌
 
Ja, soms sta je gewoon zo scherp... dat je erg snel komt. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn... kan je gewoon véél relaxer aan het 2de rondje beginnen!
Laat haar op haar buik liggen. Streel en kus haar fraaie billen... en ga zo langs haar rug omhoog. Masseer haar schouders... en ga dan zachtjes over in likken en bijten. Ga met je hand langs haar bilnaad. Fluister in haar oor. Word ik gegarandeerd superhard van!
Ga dan met je harde erectie over haar rug... en eens kijken hoe snel ze zich omdraait. Laat de pret beginnen!

Meestal willen ze dat ik doorga met masseren omdat ik het goed kan en sterke handen heb. Geloof er natuurlijk niks van dat ik het goed kan, maar het helpt wel altijd om even voor te bereiden op deel 2 inderdaad.
 
2e keer kan je alles nog veel beter controleren en nog meer genieten.

Serieus joh? Waarom gaan bij mij er dan zo weinig voor een 2e keer? Omdat de 1e keer zo'n ontlading is, dat de 2e keer een stuk minder leuker is en heel vaak niet lukt.
Maar oke.. meestal duurt het zolang om die 1e keer te scoren, dat een 2e keer qua tijd al niet meer lukt 🤭😁
 
Laatst bewerkt:
Meestal willen ze dat ik doorga met masseren omdat ik het goed kan en sterke handen heb. Geloof er natuurlijk niks van dat ik het goed kan

Als jij meer doet dat een beetje suf aaien ( wat de meeste doen als massage en binnen een minuut al graaien tussen je benen ) geloof het dan maar 😊
 
Bij mij komt een massage neer op 30 seconden haar schouders en nek masseren, 30 seconden haar benen en voeten en 30 minuten haar billen.
Ze laten me gewoon mijn gang gaan en denken whatever denk ik haha.
 
Hoe gaan jullie hier mee om als je een dame voor een uur of langer hebt betaald en je komt binnen een half uur klaar? Vragen jullie voor ronde 2 en waarom niet je hebt immers voor een uur betaald of is het gewoon klaar en uit. En nog belangrijker wat als de dame niet door wil gaan omdat ze vind dat je al klaar bent gekomen.
Het gebeurt wel meer dat ik sneller klaarkom, maar ik heb het slechts heel uiterst zelden meegemaakt dat het spel dan uit is.
Bij nagenoeg alle dames waar ik kwam of nog kom gaat de pret gewoon verder met een tweede rondje. Eventueel wel na een kleine pauze. Meestal slagen we er dan samen wel in dat ik een tweede keer klaarkom. Op dat punt heb ik uiterst zelden te klagen gehad.
En neen, ik ben helemaal geen bull, noch een superneuker. Misschien heb ik dan wel het geluk altijd fatsoenlijke dames tegen te komen die een eerlijke service bieden en bij wie de afgesproken tijd mooi volgemaakt wordt. Meestal neem en betaal ik voor een date van een uurtje, mooi voor mij om een bevredigende ontmoeting gehad te hebben.
 
Serieus joh? Waarom gaan bij mij er dan zo weinig voor een 2e keer? Omdat de 1e keer zo'n ontlading is, dat de 2e keer een stuk leuker is en heel vaak niet lukt.
Maar oke.. meestal duurt het zolang om die 1e keer te scoren, dat een 2e keer qua tijd al niet meer lukt 🤭😁
Klopt soms lukt de tweede keer niet.

Zelf los ik dat op om die laatste 10 minuten voor te stellen ons niet te concentreren op de zaadlosing maar de erotiek en ontspanning.
Strelen, zuigen, zoenen, knuffelen, in de spiegels kijken hihi 🥰😊
Zodat de man helemaal ontspannen weg gaat ipv gefrustreerd over het niet kunnen presteren.
Terwijl hij dan al gepresteerd heeft in de 1e ronde😏😏dan leg ik daar de nadruk op.
 
Ja, soms sta je gewoon zo scherp... dat je erg snel komt. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal geen probleem te zijn... kan je gewoon véél relaxer aan het 2de rondje beginnen!
Laat haar op haar buik liggen. Streel en kus haar fraaie billen... en ga zo langs haar rug omhoog. Masseer haar schouders... en ga dan zachtjes over in likken en bijten. Ga met je hand langs haar bilnaad. Fluister in haar oor. Word ik gegarandeerd superhard van!
Ga dan met je harde erectie over haar rug... en eens kijken hoe snel ze zich omdraait. Laat de pret beginnen!
What else can I say than yumm 😋😋
 
Meestal willen ze dat ik doorga met masseren omdat ik het goed kan en sterke handen heb. Geloof er natuurlijk niks van dat ik het goed kan, maar het helpt wel altijd om even voor te bereiden op deel 2 inderdaad.
Meestal hebben we ook wel ergens een verzuring en dan is die massage gewoon heeerlijk!!

Vrijen en steeds naar achterkijken bijvoorbeeld.. is geil, ook voor mij, maar heb regelmatig pijn in mijn nek😅🤣
 
Meestal hebben we ook wel ergens een verzuring en dan is die massage gewoon heeerlijk!!

Vrijen en steeds naar achterkijken bijvoorbeeld.. is geil, ook voor mij, maar heb regelmatig pijn in mijn nek😅🤣

Nou als ze mij complimenten geeft ga ik volgende x wel even wat langer door. Vind het zelf ook wel rustgevend om te doen.

Het vrouwelijk lichaam is nou gewoon eenmaal mooi. Word er nu zelfs al beetje warm van als ik er aan denk. 😳
 
Meestal hebben we ook wel ergens een verzuring en dan is die massage gewoon heeerlijk!!

Vrijen en steeds naar achterkijken bijvoorbeeld.. is geil, ook voor mij, maar heb regelmatig pijn in mijn nek😅🤣
Op strategische plaats een spiegel zetten lost dit snel op hoor! Kan jij heerlijk in de spiegel naar de "actie" kijken... zonder stijve nek... terwijl ik gegarandeerd een extra harde erectie krijg!
 
Ik zit de tijd eigenlijk nooit tot de allerlaatste seconde uit. Als ik klaar ben en het verder wel gezien heb, dan vertrek ik.

Heb je nu echt voor 2 uur geboekt en betaald,, maar kom je na 5 minuten al voor de eerste keer klaar, dan snap ik wel dat je niet opstapt. Na bv. 57 minuten klaar komen en dan nog 3 minuten eruit willen persen, dat vind ik een beetje zielig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan