Voor een uur betalen maar een vroegtijdige zaadlozing.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.884
09/10/21
4.168
19
Hoe gaan jullie hier mee om als je een dame voor een uur of langer hebt betaald en je komt binnen een half uur klaar? Vragen jullie voor ronde 2 en waarom niet je hebt immers voor een uur betaald of is het gewoon klaar en uit. En nog belangrijker wat als de dame niet door wil gaan omdat ze vind dat je al klaar bent gekomen.
 
Laatst bewerkt:
In geval van een uur, dan maak ik altijd dat uur vol. De poging om tot een tweede hoogtepunt te komen is op zijn minst de moeite waard. Soms lukt dat, soms ook niet. In alle gevallen verwacht ik dat de dame daar in mee gaat. Ik betaal voor de dienstverlening gedurende de afgesproken tijd, niet voor het aantal hoogtepunten.

Mijn voorkeur gaat uit naar 2 hoogtepunten tijdens een date. In praktijk is een date van anderhalf tot twee uur voor mij het beste. Dat doe ik normaal gesproken alleen met dames waar ik wel een goede klik mee heb. Dat vergt wel wat vooronderzoek in de vorm van een kortere eerdere date, of een uitvoerige studie naar recensies en de mogelijkheden waarmee de dame adverteert.
 
Wat als de dame een tweede ronde weigert?
Dit zijn de de gold diggers, gebruiken ook doekjes om alles "zuiver" te maken.
Natuurlijk heb ik dit ook meegemaakt, maar lekker op de kamer blijven zodat er geen ander gebruik van kan maken, eventueel ga je maar een spelletje op je tel doen.
Tegenwoordig maak ik het uur vol op de kamer. Met of zonder sex/of dvp.

Wil ook nog wel eens wat terug vragen, soms lukt dat.
 
Omdat ik vaak raamdames heb, kan ik er mee leven om binnen de 10 min klaar te komen.
In clubs doe ik een kamer van 30 min en probeer dan zelf een lang voorspel te hebben.
Priveontvangst een paar keer een uur gedaan. Eentje was zo goed dat ik pas na 45 min kwam (tig posities, iedere keer weer pijpen tussendoor en dan lekker anaal om te spuiten). Bij een Asia tent in Wenen was ik na 10 min klaar en de dame heeft alles geprobeerd om me in de andere 45 min te plezieren. Was leuk maar ik kwam geen tweede keer.
 
Iets drinken, massage, teasen en hop opnieuw. 👌🏻Is ook aan jou om jezelf te kennen hè. Als je weet dat je een 'snelle' bent rek het voorspel dan of doe aan edging bij jezelf.

Massage geven aan de dame helpt bij mij echt wonderen als we beiden nog zin hebben in een 2e ronde.

Super erotisch, je kan echt alles zien en over heen glijden en als je echt weet wat je doet ook heel lekker voor de dame.

Word altijd weer snel hard daarvan.

Wat mij trouwens ook heel veel geholpen heeft is fitness en dan voornamelijk de cardio kant. De reden weet ik niet maar kan langer door en ben minder moe.
 
Bezoek uitsluitend privehuizen en daar is een uur een uur. Het klaarkomen is voor mij maar een onderdeel van het spel, geen eindpunt. Gelukkig ben ik tot nu toe ook vrij weinig dames tegengekomen waarvoor dit wel een eindpunt is.

Heerlijk om nog even lekker na te genieten. Knuffelen, lepeltje lepeltje, lekker in elkaar verstrengeld, babbelend of zonder een woord bijna in slaap vallend. En ja, ik heb weleens een dame naast me zachtjes horen snurken. Ik heb dat effect op de dames, ze vallen als een blok voor me, als een blok in slaap.

Een tweede ronde is niet mijn ding, of althans: twee keer klaarkomen niet. Daarvoor is de eerste veel en veels te heftig. Maar ik vermaak me prima daarna nog en de meeste dames voelen mij daarin ook wel goed aan en weten wat ik fijn vindt
 
Massage geven aan de dame helpt bij mij echt wonderen als we beiden nog zin hebben in een 2e ronde.

Super erotisch, je kan echt alles zien en over heen glijden en als je echt weet wat je doet ook heel lekker voor de dame.

Word altijd weer snel hard daarvan.

Wat mij trouwens ook heel veel geholpen heeft is fitness en dan voornamelijk de cardio kant. De reden weet ik niet maar kan langer door en ben minder moe.
Inderdaad velen kennen de erotische kant niet van masseren. Is voor beiden heel leuk 🙏
 
Dit zijn de de gold diggers, gebruiken ook doekjes om alles "zuiver" te maken.
Natuurlijk heb ik dit ook meegemaakt, maar lekker op de kamer blijven zodat er geen ander gebruik van kan maken, eventueel ga je maar een spelletje op je tel doen.
Tegenwoordig maak ik het uur vol op de kamer. Met of zonder sex/of dvp.

Wil ook nog wel eens wat terug vragen, soms lukt dat.
Ik heb dat ook een keer mee gemaakt. Zij ging met een andere DVP in de woonkamer zitten kletsen. Ik had goed zich op de dames en heb mij toen langzaam aangekleed en soms konden ze mij niet zien.. ik heb toen haar elektrische tandenborstel en speeltjes mee genomen.
 
Ik vind het klaarkomen niet het belangrijkste. Gaat mij meer om het contact, de hopelijke klik, stillen van huidhonger. Wat tof is, is ook hoe zij dan wel openstaat voor dingen die ik geil vind. Dat is dan even vantevoren uitzoeken of dat ook echt zo is, of dat ze alleen maar zegt dat dat zo is. Gaat meer om de hele ervaring en de ontmoeting die mijn herinnering kleurt dan het detail van klaarkomen.
 
De huid is het grootste orgaan van ons lichaam, en daar zijn bij zowel vrouw als man genoeg plekjes die erg erotisch zijn tijdens een potje vrijen. Domweg rampetampen is zooo beperkt en eenzijdig. Niks voor mij iig.
Kan bij tijd en wijlen ook lekker zijn. Ik hou van een heerlijk met liefde voorbereide maaltijd met alles erop en eraan, maar soms is het ook heerlijk om een frikandel speciaal weg te werken als een varken
 
Dames die ik boek voor een uur zijn vaak sowieso dames die ik ken.
Dus waarvan ik weet dat ik nadat ik klaar ben gekomen even een babbeltje kan houden en rustig kan teasen voor ronde 2 (of het nou lukt of niet).
Of waarvan ik weet dat ik achteraf een lekkere massage kan krijgen.

Als een dame na de eerste ronde zou zeiken zou ik er een probleem van maken. Ik heb betaald voor de afgesproken tijd en niet voor het aantal keren komen.
Als je wil dat ik na een half uur vertrek kan je best de helft van het geld teruggeven, maar dat zal ze ook niet willen. Heb ook weleens gehad bij een van mn vaste danes dat ik echt niet in de mood was, ben veel te vroeg weggegaan en ook geen geld teruggevraagd oid. Maar ik weet ook dat als ik de volgende keer meer tijd nodig heb zij daar geen probleem van zal maken. Zolang het geven en nemen is ben ik heel pragmatisch.

Heb morgen een prive onvangst afspraak met een dame die ik voor het eerst heb geboekt, maar weet van andere recensies dat ze massages geeft, dus in het ergste geval zal ik daarom vragen.
 
Bij niet vaste dames spreek ik altijd maar 30 minuten af, beetje zoenen, voelen, pijpen beffen voor het neuken en dan is een half uur zo vol. Bij mijn favoriete vaste dame spreek ik alleen af hoe laat ik kom, geen tijdsduur, betaal altijd een vaste prijs, die als je het zou omrekenen meestal om en nabij 2x de prijs had moeten zijn die ik betaal. Altijd gezellig en nooit gedoe. Zo een dame kunnen hebben is heel plezierig. Dus als je iets goeds vindt stop er dan tijd in dan speelt het hele issue niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan