Voor welk type dames gaan jullie....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leeftijd 35-55. Twintigers heb ik weinig mee, omdat ik ook wel van de social talk ben en merk dat ik daarin meer klik vind bij mensen van mijn generatie (ben zelf 48). Uiterlijkheden: Liefst toch aan de slanke kant, kleiner dan mijn 1.80. Borsten van meloenformaat zijn voor mij niet nodig, gewoon C is prima genoeg. Maar dat is allemaal niet in beton gegoten, ik heb menig fijn uurtje gehad met dames die daar niet aan voldeden. Ik neig de laatste jaren steeds meer naar Nederlands, dat voelt om veel redenen toch fijner. Maar er is één Oostblokdame die ik aan wil houden, die is te leuk om los te laten.
Qua persoonlijkheid toch echt wel vrouwen die iets gezelligs en zorgzaams over zich hebben. Ik ben niet van het snelle afwerken, het moet een leuk samenzijn zijn.
Volledig mee akkoord, maar voor mij liefst kleiner dan 1.70 en max C cup. Voorkeur voor Arabisch en Benelux. Heb zeer goede ervaringen gehad met latinas in het verleden maar aan recensies hier te zien lijkt het erop dat er heel wat oplichters tegenwoordig aanwezig. En dat geldt ook voor het leger oostblokkers (roemeens etc) wat voor mij door de band een "no go" is. Uitzonderingen dit jaar zijn een Poolse en Engelse DVP die ik in mijn bestand bewaar.
 
Mooi! Met die ingesteldheid ga je ongetwijfeld nog leuke uurtjes beleven!
Ik ben tot nu toe nog niet teleurgesteld de deur uit gestapt hoor. Heb van elke dame met veel plezier nog een dikke knuffel gehad voor vertrek. Het is vaak ook maar net hoe je zelf over komt op die dame. Als je al een beetje ongeïnteresseerd binnen stapt en erbij gaat liggen alsof je wilt zeggen "doe je ding maar, dan ben ik zo weer weg", dan wordt het voor haar ook niet meer dan een routine en voor jou een sessie om snel te vergeten. Ik probeer ook steeds om wat interesse in haar te tonen, zoals in wat ze mij geeft dat ik probeer terug te geven (het werkt ook in het echte leven 2 kanten op). Dat is tot nu toe voor beide kanten ook zeer positief bevallen en de ervaring is dan ook (voor mij iig) een heel stuk prettiger 😉👌🏻
 
Ik ben tot nu toe nog niet teleurgesteld de deur uit gestapt hoor. Heb van elke dame met veel plezier nog een dikke knuffel gehad voor vertrek. Het is vaak ook maar net hoe je zelf over komt op die dame. Als je al een beetje ongeïnteresseerd binnen stapt en erbij gaat liggen alsof je wilt zeggen "doe je ding maar, dan ben ik zo weer weg", dan wordt het voor haar ook niet meer dan een routine en voor jou een sessie om snel te vergeten. Ik probeer ook steeds om wat interesse in haar te tonen, zoals in wat ze mij geeft dat ik probeer terug te geven (het werkt ook in het echte leven 2 kanten op). Dat is tot nu toe voor beide kanten ook zeer positief bevallen en de ervaring is dan ook (voor mij iig) een heel stuk prettiger 😉👌🏻
precies!
 
https://www.kinky.nl/advertenties/3405039-blue#overview

Of deze wellicht

https://www.kinky.nl/advertenties/5011794-alice
Kan alleen niet goed inschatten of de borsten vn Alice natuurlijk zijn...
Dank Dirtycurt, maar korte speurtocht voor dame 1 blue leert op dit forum dat het fake advertentie is.... jammer. ziet er wel goed uit.... zal ook eens 2 zoeken..

heb jij deze dames bezocht? misschien een suggestie om alleen dames te noemen die bezocht zijn...

mijn favoriet was Carina BDSM Amersfoort, maar die is nu paar maanden naar huis volgens mij.... En Chantall op de Ruysstraat, maar die doet geen normale sex meer, alleen BDSM ook. Zie een trend dat mijn leuke dames overstappen op BDSM...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan