Voor welk type dames gaan jullie....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klein, blond, slank, natuurlijke borsten, stoute oogopslag. Mag tot mijn eigen leeftijd, ouder is in het geval van massages vaak meer ervaring!
 
Liefst wat curvy (doch niet dik, geen vetrollen), natuurlijke borsten met een goed stel tepels om op te zuigen (grootte is minder belangrijk, als het maar in proportie oogt en stevig is), en verder gewoon jonger dan ik (ben 35), met lang haar, en geen overmatige make-up
 
Ik ging altijd voor de jonge modellen. Glimmende bumpers en een strak interieur, maar ook wat saai en afstandelijk. Weinig kilometers op de teller en daardoor meestal een stugge rijervaring.

Tegenwoordig ga ik vaak voor een iets ouder model. Lekker soepele vering, fijn ingereden en een stuk meer karakter dan het jonge spul. Je voelt echt het contact als berijder waardoor elke bocht als vanzelf genomen wordt.

Tuurlijk is het nog wel leuk om af en toe eens plaats te nemen in een nieuw topmodel, maar de leukste ritjes maak ik toch echt met knappe oudere aut ... oh wacht, dames ... ja hetzelfde.
 
Ik ga voor de DVP die in is voor kinky, geile sex, die mijn wensen kan vervullen. Liefst Nederlands talig. En natuurlijk moet het uiterlijk me aanstaan. Maar dat kan donker, blond, grote of kleine borsten zijn, noem maar op. Favoriete leeftijd is 28 jaar: niet te bleu, genoeg van het leven gezien en kijkt niet op van een bijzondere wens. Ook moet de service goed zijn, er moet een klik zijn.
 
Ik ga meestal voor toch ietwat meer slanke dames of zelfs skinny maar verandering van spijs doet eten dus soms ietsje voller durf ik ook wel op de keuze van het moment weleens bij te gaan, ik zie wel graag blond haar maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit, andere haarkleur heeft ook zijn charme.
Wat wel vrij belangrijk is of het gezichtje knap of sympathiek is doet me wel over de schreef krijgen.
Oost Europees is meestal mijn voorkeur met dikwijls een witter velletje maar eens een Afrikaanse dame behoort ook tot de mogelijkheden.
Onverzorgde of echt zeer zware dames is helemaal mijn ding niet net als siliconen en on naturelle dames.
Maar als je het puur over de daad zelf bekijkt heb ik meestal toch betere geslachtsgemeenschap met toch kleinere dames maar dat kan zeker aan mijzelf liggen omdat ikzelf niet veel meer dan 1 m 70 ben.
 
Laatst bewerkt:
Wel grappig om te zien dat de meeste hier toch eerst beginnen over het uiterlijk, ik ben daarin geen uitzondering maar ik denk toch dat ik de beste date's had met dames waar ik in eerste instantie niet op zou zijn gevallen maar door de enorme inzet van de desbetreffende dame waren het date's die bij mij zijn meer zijn blijven hangen.
De knapste dame die ik ooit bezocht heb was Frederique bij salon261, ik was zo zenuwachtig dat ik niet wist waar ik moest kijken.
 
Ik heb een grote verlangen om met een Marokkaanse vrouw seks te hebben. Kent iemand een goed dvp met Arabische/Marokkaanse roots?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan