Disney, Disney en nog eens Disney..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
07/08/23
3
Hey allemaal,

Lang getwijfeld om hier een topic over te maken, maar dit is eerder ludiek bedoeld en ik valt me gewoon telkens op. Haters gaan zeggen 'jeetje waar maken ze nu een topic van..' maar ik wil dit even weten van jullie..

Ligt het aan mij of dragen alle dames alleen maar Disney kleren, vooral Mickey Mouse.. Handdoeken, slippers, t-shirts zijn de meest voorkomende zaken die ik zie..

Het valt me telkens op (precies of Disney is sponsor).

Het is echt letterlijk elke keer dat ik wel iets van Disney aantref en daarom bleef dit me bij..

Nogmaals het boeit me niet wat ze dragen (als ze al iets dragen), maar het gaat er puur over dat ik in gelijk welke raambuurt, gelijk welk land ben.. ik zie het overal terug komen.

Nu, ik vind het helemaal top en het is best wel iets 'zacht' in deze toch niet echt zachte branche..

Woow, waar een mens allemaal mee bezig is.. ik hoor ze al afkomen 😀

Groeten aan jullie allemaal, nog veel wandelplezier gewenst en een goede gezondheid. Be positive!
 
Ik ga altijd verkleed als koning Neptunus uit De Kleine Zeemeermin, want Neptunus komt altijd het dichtst in de buurt van Uranus :D.

ba-dum-tss

On topic: het lijkt me eerder het gevolg te zijn van de overdaad aa ngoedkope Disneykleren in C&A/H&M/Primark, zoals @Doll_fucker69 am aangaf.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat heb ik echt nog nooit gezien, maar ik ga ook nooit naar privéontvangst. Aan de ramen of bij een privéhuis heb ik het nog nooit gezien. Ik zou het overigens wel geil vinden om een keer op een Disney Princess dekbed omringd door Minnie Mouse en Frozen knuffels een potje 'age play' te rolspelen. 🙈
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan