Voor welk type dames gaan jullie....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga meestal voor toch ietwat meer slanke dames of zelfs skinny maar verandering van spijs doet eten dus soms ietsje voller durf ik ook wel op de keuze van het moment weleens bij te gaan, ik zie wel graag blond haar maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit, andere haarkleur heeft ook zijn charme.
Wat wel vrij belangrijk is of het gezichtje knap of sympathiek is doet me wel over de schreef krijgen.
Oost Europees is meestal mijn voorkeur met dikwijls een witter velletje maar eens een Afrikaanse dame behoort ook tot de mogelijkheden.
Onverzorgde of echt zeer zware dames is helemaal mijn ding niet net als siliconen en on naturelle dames.
Maar als je het puur over de daad zelf bekijkt heb ik meestal toch betere geslachtsgemeenschap met toch kleinere dames maar dat kan zeker aan mijzelf liggen omdat ikzelf niet veel meer dan 1 m 70 ben.
Mijn fantasie is om nog eens een echte lilliputter dame te neuken...geen dikke.
 
Wel grappig om te zien dat de meeste hier toch eerst beginnen over het uiterlijk, ik ben daarin geen uitzondering maar ik denk toch dat ik de beste date's had met dames waar ik in eerste instantie niet op zou zijn gevallen maar door de enorme inzet van de desbetreffende dame waren het date's die bij mij zijn meer zijn blijven hangen.
De knapste dame die ik ooit bezocht heb was Frederique bij salon261, ik was zo zenuwachtig dat ik niet wist waar ik moest kijken.
Helemaal mee eens. Ook ik heb de beste ervaringen met dames, die qua uiterlijk niet direct mijn eerste keus zouden zijn. Maar de sexdrive die ze hadden, holy moly...:love:? ! De super knappe dames zijn te vaak met zichzelf bezig.
 
Over het algemeen ga ik voor slank of skinny met kleine borstjes. Maar soms heb ik zin in een vouw met curves en een paar dikke tieten. Haha eigenlijk hou ik gewoon van alle vrouwen en soms moet je wat afwisselen.
 
Ik ga voor uitstraling van de dame en een goede kont en de x factor vele dames hebben dit niet vind ik, de x factor vind ik een dame die een naturel geile fysiek goede uitstraling heeft blond of brunette maakt mij niet zo uit dan...Screenshot_20210905_232009.jpgScreenshot_20210905_231944.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een 'alleseter': jong, oud, dun, dik, huidskleur, haarkleur, ik vind het allemaal interessant en het maakt me nieuwsgierig.
Dat gezegd hebbende: Europese brunettes vind ik om één of andere reden te 'gewoontjes' dus ik heb ik wat minder mee en ik ben ook wel een borstenman, dus eens in de zoveel tijd moet ik wel even een D-cup voelen of wat groter. En ik voel iets speciaals bij donkere dames. 'Once you go black, you never go back', ik denk dat ik dat wel snap. Er is qua uiterlijk maar één ding wat ik niet zo kan waarderen en dat is kort haar (dat is korter dan dat het tot de kin komt).
Qua 'innerlijk' toch liefst een dame waarmee ik moeiteloos NL kan spreken en één die niet al te veel werkt (een hobbyist). En liefst natuurlijk volop enthousiasme, maar dat spreekt min of meer voor zich lijkt me.
 
Ik ga meestal voor massage +
Over het algemeen zijn het dan dames die iets meer belegen zijn. Eerlijk gezegd bevalt me dat ook het best. Als het wat verder gaat dan alleen massage merk je dat ze er zelf ook van kunnen genieten en dat is voor mij een belangrijk punt.
Dus 30 - 50 meest met voorkeur voor Aziatische dames.
 
Wel grappig om te zien dat de meeste hier toch eerst beginnen over het uiterlijk, ik ben daarin geen uitzondering maar ik denk toch dat ik de beste date's had met dames waar ik in eerste instantie niet op zou zijn gevallen maar door de enorme inzet van de desbetreffende dame waren het date's die bij mij zijn meer zijn blijven hangen.
De knapste dame die ik ooit bezocht heb was Frederique bij salon261, ik was zo zenuwachtig dat ik niet wist waar ik moest kijken.
Heb ik ook, zoek vooral een dame waar ik een klik mee voel, maar heel mooi helpt wel. Ik hou niet van heeeel oud, maar ook niet van heel jong, als in 18, 19.
 
Precies ja... had het er in mijn vorige bericht niet echt bijgezegd, maar iets van communicatie moet wel mogelijk zijn ook daartoe, liefst goed Engels of Nederlands dus. Anders kun je nooit deftig communiceren over hoe je het graag hebt, of een band vormen.
 
Ik ben zelf al wat ouder en het voelt niet fijn om het te doen met een meisje dat dertig jaar jonger is. Dus zoek ik meestal naar dames van tussen de dertig en veertig. Geen strakke modellen meer, vaak best een lekker figuur, en een hoop ervaring en over het algemeen niet bang voor contact of om iets op te lopen. Ze hebben ook minder moeite om zich helemaal te geven, naar mijn ervaring. Ik heb nog nooit een twintiger laten squirten, veertigers wel en méér dan eentje. Met een aantal dames uit het Oostblok in deze leeftijdscategorie heb ik een fijn sexcontact. Beter dan met prinsesjes die 200 euro per uur durven te vragen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan