Voor welk type dames gaan jullie....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Marokkaans, Hindoestaans, Nederlands, 30+ (beweegt mee met m'n leeftijd), van normaal tot volslank. Moet adverteren met minimaal tongzoenen en pijpen zonder condoom en de review voor tongzoenen moet 5 sterren hebben. Dat geeft ook gelijk aan dat ik alleen dames bezoek waar een review van beschikbaar is. Dit schetst ook gelijk de maatschappelijke noodzaak voor websites als deze.. ?
 
Marokkaans, Hindoestaans, Nederlands, 30+ (beweegt mee met m'n leeftijd), van normaal tot volslank. Moet adverteren met minimaal tongzoenen en pijpen zonder condoom en de review voor tongzoenen moet 5 sterren hebben. Dat geeft ook gelijk aan dat ik alleen dames bezoek waar een review van beschikbaar is. Dit schetst ook gelijk de maatschappelijke noodzaak voor websites als deze.. ?
hindoestaans goeie keus @Phillip Oliver Holz deze dames zijn zo enorm lekker.
 
Ik ga voor NL-talig, 35 tot 50 jaar, geen Aziatische (te strak van onderen voor mij), boven de 1,60 m., cup maximaal D en liefst lang haar. Goede recensies wel belangrijk. Zo af en toe wijk ik af van mijn voorkeuren maar meestal heb ik dan een miskleun.
 
Zoals anderen ook al geschreven hebben ga ik niet per se voor één bepaalde type of één bepaald lichaamskenmerk.
Voor mij is de algehele verschijning, de uitstraling en de manier van bejegenen belangrijk. Ik wil wel het gevoel hebben dat de dame open staat voor enig vorm van contact en dat ze de onderlinge uitwisseling niet alleen op lichaamsvloeistoffen wil beperken. Beheersen van de NL taal en een vaardige gebruik daarvan is dus voor mij een pluspunt.
Daarnaast ben ik ook een ogenman, dus is het uiterlijk wel ook belangrijk.
Dikke tepels bv., waar je ook lekker aan mach zuigen! Beffen moet een movelijkheid zijn en ik moet kunnen verwachten dat de dame haar hygiene op order heeft. In het geheel niet te dik en niet te dun. Soms zin in dikke (natuurlijke) tieten, soms in kleine, vaste. Soms spreekt mij een rond kontje erg aan.
Voorkeur voor dames met donkere ogen, Aziatische en Afrikaanse (ook donkere Surinaamse of Caribiaanse) en voor Nederlandse dames. Heb zelf tot nu toe minder goede ervaringen met Oost-Europeaanse dames.
 
Laatst bewerkt:
je wint het nooit van een DVP die een beetje op stoom is!
Het record staat op ruim 500 mannen op één dag, (al zijn er nog hogere getallen te vinden) maar was dat geen DvP.
Als het goed is, was Ron Jeremy daarbij aanwezig als ceremoniemeester, de naam van de dame is me helaas ontschoten.
Ron noemde het geen seks meer, maar een doorsmeerbeurt...
 
Wat een domme opmerking. Er bestaat gewoon géén verband tussen lichaamsbouw en genitalieën. Dat ligt niet aan mijn zicht, dat ligt eraan dat jij dingen verzint en uit je duim zuigt. Je ziet wat je wilt zien en/of je beeldt je dingen in.
Nou ..het is mijn ervaring...en ik heb veel neukdoosjes gezien.....ook voor mijn wandelperiode.....in de tijd dat ik studeerde voor ..gynaecoloog.....helaas ben ik van de opleiding gestuurd.....ik maakte uitstrijkjes met mijn tong...... ?
 


Helemaal mee eens ..vies varken is het
 
Ikzelf heb eigenlijk geen voorkeur, maar dat komt ook omdat ik geen type heb waar ik op val. Ik beschouw twee dames als favoriet waar ik vaak kom. De ene is klein, mollig grote borsten en Aziatisch van afkomst, de ander is super slank, kleine borsten, blond en wat langer. Verder bezoek ik van alles wat daar tussenin zit. Het gaat erom of iemand iets met me doet.
 
Ik stel de vraag ook wel eens bij het maken van een afspraak met een DvP.
Maar die wordt soms verkeerd opgevat en eentje dacht zelfs dat het de bedoeling was om een pretsigaret op te steken...
 
Wel grappig om te zien dat de meeste hier toch eerst beginnen over het uiterlijk, ik ben daarin geen uitzondering maar ik denk toch dat ik de beste date's had met dames waar ik in eerste instantie niet op zou zijn gevallen maar door de enorme inzet van de desbetreffende dame waren het date's die bij mij zijn meer zijn blijven hangen.
De knapste dame die ik ooit bezocht heb was Frederique bij salon261, ik was zo zenuwachtig dat ik niet wist waar ik moest kijken.
Heb je ooit nog iets van frederique vernomen? Kan haar nergens meer vinden helaas!
 
Zo te zien ben ik niet de enige hier die niet zozeer voor het uiterlijk van een dame gaat, maar de beleving die ze mij kan bieden. Qua leeftijd maakt het ook niet zo veel uit maar laten we zeggen bij voorkeur minimaal 25 en niet ouder dan 45, want dan wordt het leeftijdsverschil met mijzelf dusdanig groot dat het ongemakkelijk kan aanvoelen.

Dit maakt het kiezen van een geschikte dame uiteraard wel een stuk moeilijker, maar daarom kijk ik vooraf ook altijd of er recensies over een dame zijn. Vaak baseer ik hierop vooraf mijn keuze. Is dit niet het geval dan kan de gezichtsuitstraling van een dame me alsnog over de streep trekken, maar meestal laat ik het in een privehuis niet aankomen op een voorstelronde, omdat ik veel dames voor mijn neus ongemakkelijk vind.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan