Voor welk type dames gaan jullie....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik val op het type plain jane/girl next door met mooie lingerie/kleding en dan bij voorkeur nog wat verlegen of juist ondeugend uit de ogen kijken. Dan kun je mij opvegen ? Een prachtig uiterlijk is niet belangrijk. Een wat stevigere dame of met zwangerschapsstrepen kan ik enorm van genieten ?

Dus wie heeft nog een gouden tip voor mij?
 
Ik val op het type plain jane/girl next door met mooie lingerie/kleding en dan bij voorkeur nog wat verlegen of juist ondeugend uit de ogen kijken. Dan kun je mij opvegen ? Een prachtig uiterlijk is niet belangrijk. Een wat stevigere dame of met zwangerschapsstrepen kan ik enorm van genieten ?

Dus wie heeft nog een gouden tip voor mij?
Moeten wij nu allemaal onze buurvrouwen tippen? ??
 
Ik ga voor petite slank of petite met een goede voorgevel (liefst naturel) waarbij beffen en vingeren een mogelijkheid is.
Ooit in Londen een meid gehad die meerdere malen (schokkend) kon klaarkomen. We waren allebei de tel kwijt. Nog niet gehad in BE, maar nog altijd mijn queeste. ?
 
Heel basic eigenlijk maar vooral op de echt hoerige types die je normaal niet zomaar mee naar een restaurant zou durven te nemen. Maar ook latinas met grote borsten (al dan niet fake) en dito billen. En het zijn fases, de laatste tijd zoek ik vooral donkere dames
 
Ik val op: vrouwen die niet te groot zijn, bos lang krulhaar, mooie lippen, borsten C-D naturel, mooie ronde billen, stevige dijen.
Ze moet zeker niet mager zijn (type panlat), er moet wat vet op de botten, vrouwelijke curves zeg maar. Moddervet is nu ook weer niet de bedoeling maar liever ietsje dikker dan zo'n graatmager skelet waarbij je de ribben kunt tellen.
 
Heel basic eigenlijk maar vooral op de echt hoerige types die je normaal niet zomaar mee naar een restaurant zou durven te nemen. Maar ook latinas met grote borsten (al dan niet fake) en dito billen. En het zijn fases, de laatste tijd zoek ik vooral donkere dames
Heb je voorbeelden met links? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Ik hou van hoerig en broodmager. Maar gelukkig vind ik "normale" types ook lekker, anders zou ik het mezelf knap lastig maken.
Broodmager is goed. 'Gewoon' dun/slank nog liever. Maar mager is zeker geen bezwaar. Alleen het hoerige is niet mijn ding. Vind het dan ook jammer dat dit vaak wel een combi is op bijv Kinky.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar Nederlandse of donkere (níet Hindoestaanse) Surinaamse of Caraïbische vrouwen tussen de 35 en 45 jaar – een jaartje minder mag, maar sowieso niet jonger dan 30. Met een 'normaal' postuur, tussen de 1.70m en 1.85m, en met een goed stel (bij voorkeur natuurlijke) borsten. Volle billen zijn een pre. Lang haar, kleur maakt me niet zoveel uit. En vanzelfsprekend een knap gezicht, maar dat is in the eye of the beholder.
Verder moet ze gewoon lief zijn en geen kapsones hebben. Dat is misschien nog wel het allerbelangrijkste.
 
Ik val meer op vollere dames, maar soms maak ik een uitzondering en neem ik een slanke dame zeker als ze een knappe koppie heeft en goede energie uitstraalt.
 
Ik val op blond (geblondeerd), leeftijd 30 - 40 jaar, slank tot beetje volslank (in ieder geval niet te mager), lekkere mooie grote borsten is een must (beetje siliconen mag ook maar niet te overdreven en geen duidelijk zichtbare littekens onder de borst of rond de tepels) en vooral een knap sexy gezichtje met mooie ogen en lekkere volle lippen waarmee ze ongelofelijk lekker kan pijpen en zoenen (niet van die opgeblazen lippen), en tot slot een lekker glad geschoren poesje met niet te grote schaamlippen en een lekker kutje die lekker (nat) aanvoelt als je haar flink aan het neuken bent. Lekkere mooie volle ronde billen waarbij je je bij (flat) doggy heerlijk op kunt uitleven. Oh ja en tot slot voorkeur voor Nederlands sprekend (mag met een lekker klinkend accentje). Het was een hele zoektocht om haar te vinden maar ik heb haar uiteindelijk toch gevonden!!! ??‍♀️?????????
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan