Voor welk type dames gaan jullie....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toen ik 25 jaar gelden begon met wandelen ging ik voor het type Milf. Als jong veulen met die +35j dames in bed, zalig was dat.
Nu ik wat ouder ben, ga ik liever naar de leeftijdscategorie 25j-35j.
Type groot, minimum 1,70 met grote borsten. Met wat pak aan, het mag zeker geen pannelat zijn.
 
Dan ga ik eerder voor een milf/gilf en dit met voorkeur voor blond en stoute blauwe ogen .en ja hoe voorzien om het op zijn Vlaams te zeggen ,goed voor zien van poten en oren..wat wil zeggen goed voorzien van de 3B ...benen /billen /borsten..
 
Ik ben niet de typische playmate lookalike liefhebber.

In mijn vroege wandeljaren (mid 20s) heb ik alle leeftijden, maten en gewichten bezocht. Al snel werd het me duidelijk dat ik veruit het meeste genoot van dates met vrouwen in hun 40s.
Dat vind ik als bijna vijftiger nog steeds.
Zelf ben vrij klein en eerder gespierd/slank maar ik heb altijd al iets gehad voor vrouwen die niet echt slank zijn. Vrouwen van vlees en bloed in plaats van glossy paper en siliconen.
Jaren geleden hebben enkele totaal onverwachte ervaringen mij zelfs compléét gewonnen voor geproportioneerde BBWs.
Na een bezoek aan de beruchte Club Mahubay -ook jààren geleden- besloot ik om enkel nog te daten met dames van hier of die hier al jaren wonen en actief zijn. Kleur of afkomst maakt me niet uit.

Het basisprofiel dat ik als eerste zoek op RL:
>38jaar, <165cm , >80kg, NL sprekend, TZ en PZC, .... 😘

Nu da's allemaal een beetje variabel, een dame van 36 jaar, 166cm en 65kg kan ook wel eens lekker zijn.
 
Mijn ideale type is 50% girl next door, 50% whore.

Jaren geleden in Dordrecht een paar dates gehad met Bonnie, halflang donkerblond haar. Rustige looks, maar een heerlijk lijf, en artwork op d'r armen.

Gekleed heel ingetogen om te zien, maar naakt of in lingerie, damn.
Dat type is toch nogal zeldzaam.
Als iemand tips heeft, bij voorkeur zuid Holland en Brabant...

Op een gegeven moment kon ik haar nergens meer vinden, dus ik denk gestopt. Maar ik zag ergens eens op de spirituele voorganger van deze site dat ze zou zijn overleden, maar of dat klopt...
 
Ik heb een checklist op basis waarvan dames afvallen.
- Niet NL sprekend
- Hoe dan ook niet Roemeens
- Te mager
- (Opvallende) Tatoeages
- Siliconen
- Meer dan 160 EUR per uur
- Aanbetaling vereist
- Advertentie vol met spelfouten
- Als het duidelijk is, dat er een Booker is

Gelukkig blijft er dan nog genoeg over!
 
Type petite, cupje A of B, bruin tintje is meegenomen maar hoeft niet. Geen tatoeages en alles puur natuur.
Belangrijk is een mooi gezichtje maar dat weet je vaak niet, toch probeer ik het zo goed mogelijk in te schatten achter de blurred foto's.
GFE is noodzakelijk, dus zachte (knuffel)seks en tongzoenen zijn heel belangrijk.
Vermits ik nooit voor minder dan en uur ga heeft de dame liefst een aangename babbel in huis en ze spreekt Nederlands (het is zo al moeilijk genoeg).
De tekst in haar advertentie moet mij ook echt aanspreken, zowel wat betreft taalgebruik als inhoudelijk.

En voor degenen die eraan twijfelen ... ja, ze bestaan.
 
In eerste instantie absoluut het uiterlijk. Maar hoe lekker ze ook is, als de service te wensen overlaat zoek ik verder.
Ik ken een bepaalde DVP vrij goed, ze heeft een superlekker lichaam, maar elke keer als ik bij haar was, en zelfs toen ze ook een keer bij mij thuis was, werd hetzelfde programma afgewerkt.
Dat uiterlijk is een fitnesslijf. Leeftijd maakt me niks uit, als het maar strak is. Maar borsten maakt ook niet zoveel uit, als ze maar niet hangen.
Liefst gespierde benen, daar ga ik goed op.
 
Type petite, cupje A of B, bruin tintje is meegenomen maar hoeft niet. Geen tatoeages en alles puur natuur.
Belangrijk is een mooi gezichtje maar dat weet je vaak niet, toch probeer ik het zo goed mogelijk in te schatten achter de blurred foto's.
GFE is noodzakelijk, dus zachte (knuffel)seks en tongzoenen zijn heel belangrijk.
Vermits ik nooit voor minder dan en uur ga heeft de dame liefst een aangename babbel in huis en ze spreekt Nederlands (het is zo al moeilijk genoeg).
De tekst in haar advertentie moet mij ook echt aanspreken, zowel wat betreft taalgebruik als inhoudelijk.

En voor degenen die eraan twijfelen ... ja, ze bestaan.
Heb je tips?
 
Type waar ik snelst bij eindig ;
Latina met een kleurtje
Leeftijd 25 tot 35j
B of C cup
Onder 1.70m
Normaal tot iet wat volslanker lichaam
met naturel haar kleur met of zonder extensions (maar niet blond gekleurd)
Kleding ? Word toch uit gedaan dus niet belangrijk, enkel men vaste dame weet waar ik voor smelt😊
 
Geen zuid Amerikaanse olifanten, geen Roemeense dieven, geen Chinezen, geen Afrikaanse buffels. Geen Nederlandse golddiggers, geen Duitse.
Ik ga nooit vreemd zeg ik altijd heel oprecht! :cool:
Ben enkel geïnteresseerd in vlaamse dvp, zeker weten :love:
Ik wil kunnen communiceren tijdens een date over de meest uiteen lopende onderwerpen (ook al is engels, frans, spaans en duits geen enkel probleem voor mij voor zakelijke gesprekken).
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan