Voorschot of niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik blijf het toch zeggen: voorschot? nee nee en nog eens nee.

Het zijn toch echt de slechte dames en oplichters die het hebben verpest voor de dames die wel eerlijk zijn.
Het is echt jammer voor de eerlijke dames die een voorschot vragen dat er zoveel gespuis is dat het voor hun verpest.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het een stuk rustiger is, maar zeg nooit nooit. De zomer komt eraan en het toerisme komt, dus zullen deze kakkerlakken ook wel weer een slaatje eruit willen slaan
 
Bij een foto shoot worden meer foto's gemaakt. Ik had dan meer foto's bij de advertentie verwacht. En als het haar foto is, mag de fotograaf deze dan als portfolio foto gebruiken? Ik zou het gewoon netjes vragen. Als je geen reactie krijgt, dan weet je genoeg.
50 euro is een boel geld om zo maar te betalen, ik zou heel voorzichtig zijn.
 
De laatste tijd zijn er m.i, veel dames van plezier die een voorschot vragen, voordat je evt een afspraak kan maken.

Wie heeft hier goede of slechte ervaring(en) mee.

Ik doe het liever niet: want je loopt kans dat je je geld kwijt bent, je IBAN nummer nu bij haar bekend zal zijn met alle gevolgen van dien etc.
Lijkt me vragen om opgelicht te worden.

Ja, jij kan een grappenmaker zijn die een afspraak maakt en niet op komt dagen.,. Maar zij kan een oplichtster zijn die het voorschot incasseert en vervolgens niet op komt draven.
 
Bij een foto shoot worden meer foto's gemaakt. Ik had dan meer foto's bij de advertentie verwacht. En als het haar foto is, mag de fotograaf deze dan als portfolio foto gebruiken? Ik zou het gewoon netjes vragen. Als je geen reactie krijgt, dan weet je genoeg.
50 euro is een boel geld om zo maar te betalen, ik zou heel voorzichtig zijn.
Heb er 3 via WhatsApp gekregen wat te mooi lijkt om waar te zijn… als ik dit nu zo zie zou het toch wel waar kunnen zijn. Heb dus slechte ervaring met voorschot en heb dit ook uitgelegd. Als ze dat niet begrijpt jammer dan. Alleen een bevestiging hier van een bezoeker welke haar echt ontmoet heeft na aanbetaling kan het wellicht veranderen.
 
je zou maar een voorschot betalen en vervolgens komt de dvp niet opdagen. Ben je al geil aan het worden nadat je de betaling hebt gedaan en eindstand kan je fluiten naar een geile date🤣🤣. Ik zou in ieder geval nooit een voorschot betalen.
 
Voorschot Nee,
Voorschot bij Prive ontvangs... HELL NO!

Heb het 2x gedaan, 1x opgelicht en 1x kwam dame uren later op een niet zo fijn moment. En heeft toen een uur lang gebeld en geappt, gelukkig stond telefoon op niet storen.

Over het algemeen is bij niet aanbetalen de kans dat iemand komt misschien kleiner als zij het niet vertrouwen, maar als ze komen.. dan komen ze ten minste wel op tijd.. want ze willen niet voor niets rijden.
 
De laatste tijd zijn er m.i, veel dames van plezier die een voorschot vragen, voordat je evt een afspraak kan maken.

Wie heeft hier goede of slechte ervaring(en) mee.

Ik doe het liever niet: want je loopt kans dat je je geld kwijt bent, je IBAN nummer nu bij haar bekend zal zijn met alle gevolgen van dien etc.
Slechte ervaring 110 euro kwijt voor niets
 
Als je haar kent, en zij jou dus ook, waarom is een voorschot dan nog nodig??
Omdat deze dame altijd met een voorschot werkt. Zonder voorschot geen date.
Ik schrijf dan liever het ganse bedrag over dan moet ik niet nog eens een bankautomaat zoeken om geld af te halen. Sowieso heb ik bijna nooit geen cash bij me. Is gewoon ook veel makkelijker.
Je komt toe en geen gedoe met geld, kan je je direkt focussen op elkaar
 
ervaring:
supermooie fotos
zeer lage prijs
plots wel vraag op voorhand geld over te maken want DVP zou al de kamer gehuurd hebben
zelf naar betreffend hotel gebeld prijs kwam totaal niet overeen
dit doorgegeven aan RL waarbij deze persoon door RL gecontacteerd is en advertentie verwijderd
ik denk dat je manifest bedrog ook moet melden aan desbetreffend platform in dit geval RL
 
Nu niet, nooit niet!
Is een voorschot verplicht, jammer dan!

Soms betaal ik de dame wel vooraf wanneer ik haar al wel langer ken. Maar dat is om de date vast te zetten. Daar is de kans opgelicht te worden ook gewoon 0
 
Die aanbetaling is niet voor het geld, maar zodat ze weten dat je komt opdagen - of als je dat niet doet, ze er toch wat aan overhouden.

Business idea - bitcoin (nou ja, voor paysex monero) gebaseerde escrow service, met een blockchain (anoniem) reputatie systeem. Om mee te doen moet je een x bedrag in tokens 'storten' en als 1 van de twee partijen niet opdaagt, krijgt de ander een deel uit die escrow. Hoe dat dan praktisch precies moet (iets met timestamps en proximity detectie/lokale key exchange?) is natuurlijk de million dollar question. Zou ook kunnen werken voor andere beroepen - kappers, tandartsen, noem het maar. Wie instemt met meedoen aan dit scheme zou gelokt kunnen worden met een korting. No shows zijn in alle industrieen een duur probleem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan