Vraagje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Freddie

Wandelaar
68
11/08/22
51
1
Ik heb een vraagje, ik ga sindskort naar de sauna club Le Grand… 2 keer geweest nu… maar ik lees ook goede dingen over sixsense of YY… wat is het verschil, en een aanrader? Ik wil donderdag 8 januari weer gaan….

Thnx alvast

Ik heb een vraagje, ik ga sindskort naar de sauna club Le Grand… 2 keer geweest nu… maar ik lees ook goede dingen over sixsense of YY… wat is het verschil, en een aanrader? Ik wil donderdag 8 januari weer gaan….

Thnx alvast
Over de verschillen tussen LeGrand en Sixsens heb ik net een verhaal geschreven. Zie LeGrand vs Sixsens YinYang zit net als Sixsens qua dames in de eredivisie. Wel zijn er in Sixsens ongeveer 1,5 keer zoveel dames. De wellness in YinYang is beperkt tot een fraaie buitensauna en onverwarmd zwembad en een kleine binnensauna. Daar wordt op dit moment druk aan gewerkt. Ook is de partysfeer in Sixsens elke vrijdag- en zaterdagavond voor mij een voordeel. Maar sommigen vinden dat misschien wat te druk? En YinYang is iets duurder dan Sixsens. Het grootste nadeel van Sixsens ten opzichte van Yinyang en LeGrand zijn de wachttijden voor een vrije kamer op vrijdag en zaterdag. Ga je door de week, dan heb je daar weinig last van.

Gewoon alle 3 de clubs proberen en kijken welke het beste bij je past. Veel plezier daarbij!

Terug
Bovenaan Onderaan