Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja why not! Vind eigenlijk dat alle sekswerkers hun tarieven moeten verhogen. (Inflatie etc ,stigma, gezeik,) !! 😁 Wie het niet kan betalen moet het op gratis seks houden.. punt
Misschien moeten ze winter- en zomertarieven hanteren ;). In de winter vragen ze meer, want er zijn meer kosten dan in de zomer (o.a. dure stookkosten).

Is een mes dat aan twee kanten snijdt. Door de prijzen te verhogen krijgen ze minder klanten en gaan ze misschien minder verdienen. Voor de klanten is het vaak ook crisis, tenzij voor de mensen met een hoog loon.
 
Denk ook dat jij door alle goede en slechte ervaringen met je "2 poten" op de grond staat en niet meer in sprookjes gelooft. Behalve die prins op het al dan niet witte paard na, dan.

Paard heb ik niet, de prins wel 🥰

Maar idd sta met 2 pootjes op de grond, door flinke schade en schande wijzer geworden.

Tolereer geen bullshit meer, loze beloftes v iemand blijven ook loze beloftes ( geloof ze niet meer ), cliché smoesjes.. ken ze allemaal wel zo'n beetje, collega's zijn 'vrienden' tot ze niets meer aan je kunnen verdienen. H e l e m a a l klaar met die geintjes.
Hou ouder, hoe wijzer! Loop mijn eigen pad en weet wat ik wil, daar heb ik niemand bij nodig.. enkel mijn prins.
 
Misschien moeten ze winter- en zomertarieven hanteren ;). In de winter vragen ze meer, want er zijn meer kosten dan in de zomer (o.a. dure stookkosten).

Is een mes dat aan twee kanten snijdt. Door de prijzen te verhogen krijgen ze minder klanten en gaan ze misschien minder verdienen. Voor de klanten is het vaak ook crisis, tenzij voor de mensen met een hoog loon.
In de winter meer vragen? Geld? Ben je betoeterd. Meer wippen, is het advies. Krijgt ze't warm(er) van en meer inkomsten welke zij dan in de zomer kan aanwenden om de stroomkosten van de airco te betalen.
 
😂😂😂 waar heb je het over gek? Ik zeg alleen dat als Lina 1k per uur wilt vragen zij dat mag doen! Niemand dwingt jou om haar te boeken toch?!

Waar heb jij het over waus, ik zeg alleen iets over wat voor volk ze zal gaan ontvangen en toch niet dat ze dat niet mag doen, of dat ik ook maar enige intresse heb (dwangmatig) te gaan?

Als lul = lul, dan is kut = kut, veel succes met je bladgouden gaatje en 1500 per uur vragen -om mee te gaan op reis- want 'ik kan dat makkelijk' en dan hier continue demonstreren verre van high class of socially skilled te zijn...wees alvast voorbereid achtergelaten te worden op reis met je omhooggevallen ghetto ass ;)

"wie het niet kan betalen moet op houden...uiteindelijk gaan ze het wel betalen"
Je bent echt te stompzinnig voor woorden als je de contradictie (weer eens) niet inziet.
 
Waar heb jij het over waus, ik zeg alleen iets over wat voor volk ze zal gaan ontvangen en toch niet dat ze dat niet mag doen, of dat ik ook maar enige intresse heb (dwangmatig) te gaan?

Als lul = lul, dan is kut = kut, veel succes met je bladgouden gaatje en 1500 per uur vragen -om mee te gaan op reis- want 'ik kan dat makkelijk' en dan hier continue demonstreren verre van high class of socially skilled te zijn...wees alvast voorbereid achtergelaten te worden op reis met je omhooggevallen ghetto ass ;)

"wie het niet kan betalen moet op houden...uiteindelijk gaan ze het wel betalen"
Je bent echt te stompzinnig voor woorden als je de contradictie (weer eens) niet inziet.

Je merkt aan alles dat ze laag opgeleid en best wel simpel is, dus dat ze jou verkeerd of niet begrijpt is normaal. Vraag me alleen af wanneer de harde klap komt en ze eindelijk haar eigen niveau begrijpt.
 
En nog 2 verschillen:
-met een normaal beroep zul je in de loop van de tijd meer gaan verdienen (functiejaren/opslag/promotie e.d.)
-een normaal beroep kun je tot je pensioen volhouden.

Dit gaat voor een dame meestal niet op. Je zult toch op enig moment het loodje leggen tegen een nieuwe, jongere generatie en dan zul je toch wat moeten.
Als je zo verstandig bent om goed te sparen (ook voor pensioen) kun je later ook nog redelijk leven.
Ik ben alleen bang dat de levensstijl van de € 1000-€ 1500 per uur dames ook navenant is en het merendeel van het geld "verbrand". Zeker als ik de wishlists bij de dames zie langskomen, zijn dat ook high end merken e.d. Kost allemaal klauwen vol geld.
Ik zie die niet in een sociale huurwoning gaan zitten.

Maar goed.
Deze dame komt van een andere planeet waar ze standaard zijn uitgerust met roze brillen.
Laat haar maar eens kennismaken met de echte wereld. Kijken hoe het bevalt.


Dat is de keerzijde van € 1000 - € 1500 per uur. Ik denk dat ze daar nog niet over nagedacht heeft.
Wat is een normaal beroep en wat niet? Zeker als je hier zit en gebruik maakt van de diensten vraag ik mij dat af.
 
Dat klopt, maar zowel iemand in loondienst als een zelfstandige zal in de loop van de jaren met zijn uurtarief omhoog gaan en kan dit ook tot pensioen volhouden. Of iemand dat wil is de vraag.
Een dame van 21 kan makkelijker een hogere prijs vragen én krijgen dan een dame van 64 tenzij de laatste alle extra's inclusief erbij doet.
 
Kolere hey wat een prijs vraagt zij. Wat ik op de video's zie kan zij wel lekker deepthroaten.
Ben sowieso gek op meiden die goed en diep kunnen pijpen. Wordt wel geil van haar video's.
 
En weer een met een gouden muts.

Is dit geen man geweest? Vind de borsten niet mooi gelukt. Gezicht is ook 7/10. Misschien een topkarakter of skills?

Voor dat geld mag je toch wel kritisch zijn.😃
 
Terug
Bovenaan Onderaan