Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals het credo van menig sugarbabe luidt; minimum effort, maximum profit.
Ik vermoed dat hier dus de nodige sugarbabes, hun hengeltjes op uitgooien.

Het mooiste vind ik altijd diegene (dames in sugarbabe ads) die duidelijk aangeven allen aanbid/verzorgt te willen worden, maar de klant geen sexuele diensten hoeft te verwachten...dan denk ik echt wat is er mis met mannen dat ze sugarbabes zoeken om idd veel teveel voor veel te weinig uit te geven.
 
Het gaat bij deze advertentie nog niet eens om de prijzen maar om de advertentie zelf……


Dat je zoiets bedenkt in een mega geil bui ok, maar dan ook helemaal een advertentie maken met een uitgebreide tekst 😂😂😂😂
Dames zijn heel terughoudend als het op seks afspraken aankomt wanneer een man een beperking heeft is hij minder in trek. Maar aan de andere kant is hij ook niet gevaarlijk want hij zit in een elektrische rolstoel, dat zal weer in zijn voordeel werken hoe gek het ook klinkt. Alleen het grappige is dat hij geld vraagt van de dames, ik kan me bijna niet voorstellen dat een dame hier voor gaat betalen hij is tenslotte geen gigolo. Als hij het gratis deed zie ik hem trouwens wel dames ontvangen.
 
Dames zijn heel terughoudend als het op seks afspraken aankomt wanneer een man een beperking heeft is hij minder in trek. Maar aan de andere kant is hij ook niet gevaarlijk want hij zit in een elektrische rolstoel, dat zal weer in zijn voordeel werken hoe gek het ook klinkt. Alleen het grappige is dat hij geld vraagt van de dames, ik kan me bijna niet voorstellen dat een dame hier voor gaat betalen hij is tenslotte geen gigolo. Als hij het gratis deed zie ik hem trouwens wel dames ontvangen.
Ik vind het wel lef hebben en hij zet zich zelfzelf ondanks zijn beperking niet in een slachtofferrol. Ik ben wel benieuwd of het hem iets gaat opleveren, het zal mij niet verbazen, als hij nog aardig wat reacties krijgt.
 
. Als hij het gratis deed zie ik hem trouwens wel dames ontvangen.
Hier en daar zie je advertenties van mannen die hun diensten richting vrouwen aanbieden en een enkeling biedt er zelfs geld voor:

 
Wie weet dat iemand de moeite neemt een bericht te sturen. De vraag is alleen: in welke toonaard...
Er zijn een hoop vrouwen die toch een soort zwak hebben voor dit soort mannen. Ik vraag me alleen af of ze daar voor willen betalen. Maar wellicht is hij een meester beffer, en krijgt hij alle dames tegen het plafond aan. Ik kan dit soort dingen wel waarderen.
 
Hier en daar zie je advertenties van mannen die hun diensten richting vrouwen aanbieden en een enkeling biedt er zelfs geld voor:

Ik weet dat er mannen zijn die willen betalen voor een seks date maar in zijn geval zie ik het niet gebeuren dat een vrouw gaat betalen. Hij mag blij zijn als een vrouw het gratis met hem wil doen. Al vind ik hem lef hebben dat hij dit durft hij heeft duidelijk veel zelfvertrouwen en dat vind ik dan weer mooi aan hem, dus wie weet sleept hij paar dates binnen althans dat hoop ik voor hem.
 
Laatst bewerkt:
Deze grappenmaakster kwam ik zojuist tegen in een telegram groep.
My services are: Blowjob, fellatio, sodomy, deep throat, Cunni, 69, andromaque, doggy style, domination, Gfe, fetishism, etc...
45 mins 50€
1h100€
2h150€
3h200€
Day 250€
Night300€

Die groep staat trouwens vol, met dergelijke kiloknaller-aanbiedingen. De ene optelsom, is nog idioter samengesteld dan de andere.
 
Misschien snap ik je bericht niet, maar dit is toch goedkoop om met die meid/vrouw sex te hebben ?? Ben wel benieuwd hoe zij er uit ziet en waar zij vandaan komt.
Het gaat om de telegram groep Translovers Dating Amsterdam. Ik moet daar de eerste transgender nog tegenkomen, maar dat terzijde. Het aanbod is spotgoedkoop te noemen en ligt ook best beneden de gangbare marktprijzen. Vandaar dat ik ze ook als kiloknaller-aanbiedingen benoem. Juist dat vind ik hier het vreemde aan de prijs.
 
Er zijn een hoop vrouwen die toch een soort zwak hebben voor dit soort mannen. Ik vraag me alleen af of ze daar voor willen betalen. Maar wellicht is hij een meester beffer, en krijgt hij alle dames tegen het plafond aan. Ik kan dit soort dingen wel waarderen.
Je bent wel heel naief als je denkt dat ook maar 1 vrouw voor de diensten van deze kerel zou betalen.
Wat ik maximaal zie gebeuren zijn ontieglijk lelijke, dikke, bejaarde dames misschien. Maar zelfs in die gevallen kunnen ze net zo goed voor een fatsoenlijk jigolo gaan.
Een dame die een beetje ok er uit ziet hoeft absoluut niet te betalen voor seks hoor. Ben je gek?
 
300 euro voor een blok testosteron beton? Nee, niets voor mij in ieder geval.
Dat testosteron valt reuze mee. Ze is in het echt best vrouwelijk. Wel meer gespierd dan de gemiddelde vrouw uiteraard, maar zeker niet een bonk testosteron/spieren oid.
Die foto's zijn wel professionele foto's gemaakt voor haar wedstrijden, dus dan is het aanspannen, belichting, droogheid etc. heel anders dan in haar normale tijd.
Ik heb helemaal niets met atletische dames oid, vind het verschrikkelijk en walg ervan.
Maar ik had er helemaal geen last van bij mijn bezoek.
 
Dat is wat mee betreft geen atletische dame, dit is daar al ver voorbij. Wel gek dat je daar heen gaat als je het eigenlijk verschrikkelijk vindt en ervan walgt. Dan nog 300 euro dokken voor walging ook. Whatever floats your boat, zullen we maar zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan