Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
......wat is zou deze dame volgens jou dan waard zijn of een passend uur tarief zijn?

op basis van het hele plaatje dus niet alleen de sex maar ook ontvangst locatie, hygiëne, service etc.
Terug naar Latijns Amerika en daar lokale tarieven vragen, dat is ze ongeveer waard. Ik heb 200 p/u betaald voor haar en gaf haar 3 sterren, zie mijn recensie.
 
Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar toch.
Prijslijst 1917 vastgesteld door de zedenpolitie.
Nu ken ik de koopkracht van de Duitse Mark in 1917 niet.
Ik heb alleen nog +/- 2 miljoen mark liggen van de jaren 30 waar mijn opa toendertijd een fiets mee wilde gaan kopen. Nooit gelukt en misschien maar goed ook 😉
 

Bijlagen

  • 20230130_233643.jpg
    20230130_233643.jpg
    192,4 KB · Weergaven: 64
Volgens de wisselkoersen in het Leidsch Dagblad van 2 maart 1917 was 100 Mark 40,45 Gulden.

Ik denk dat het qua verhoudingen (salaris, koopkracht, prijzen) niet zo goedkoop was in 1917 als dat het lijkt.
 
150 euro voor een vluggertje is belachelijk.
Ik denk dat het meer is dat deze dame zich gewoon niet beschikbaar wil stellen voor minder dan 150. Geen kerel die dat betaalt uiteraard en is ook helemaal niet haar bedoeling. Hetzelfde geldt voor 200 per 30 min. De dame wil gewoon 250 per uur ontvangen. En dat is haar goed recht lijkt me, kunnen wij van alles van vinden 😉
 
Tuurlijk, haar goed recht en gelijk heeft ze...en als er dan een paar figuren zijn die die 250pu betalen, duurt het vast niet lang voordat ze gaat toetsen of die ook 300pu willen betalen...met een beetje geluk verdiend ze zo steeds hetzelfde target inkomen met minder en minder ervoor te doen...had ik maar zo'n baan ;)
 
Ik denk dat het meer is dat deze dame zich gewoon niet beschikbaar wil stellen voor minder dan 150. Geen kerel die dat betaalt uiteraard en is ook helemaal niet haar bedoeling. Hetzelfde geldt voor 200 per 30 min. De dame wil gewoon 250 per uur ontvangen. En dat is haar goed recht lijkt me, kunnen wij van alles van vinden 😉
Als dat zo is , bestaan er geen vreemde prijzen, en is er geen topic over nodig.
De dame vraagt het, klaar.
Kosten en belastingen die de dame wel of niet heeft boeien mij ook niet.
Bij een pak koffie kijk je ook niet of de teler wat verdiend heeft.
 
Prijslijst 1917 vastgesteld door de zedenpolitie.
Daar staat nog als bijschrift het volgende; zie foto.
Hoeveel zou daarvan voor de dame over zijn gebleven?
Weten we wel dat de rode lampen voor het klootjesvolk waren en de blauwe voor het betere volk.
Voor de dame enkele honderden klanten per week. Je moet het maar aankunnen.
 

Bijlagen

  • 20230201_001230.jpg
    20230201_001230.jpg
    378,5 KB · Weergaven: 56
Wat houd je tegen? 🤓

Hahahaha, terechte vraag! Ik vrees ergens dat dames die hvp's boeken een heel stuk kritischer zijn dan de gemiddelde wandelaar, en dat ik niet aan het totaal plaatje voldoe laat staan dat mijn skills goed genoeg zijn om de concurentie aan te gaan. En ook dat het voor vrouwen middels 'normaal' (onbetaald) daten aanzienlijk makkelijker is wat (lekkerst) te scoren, zelfs als je er al als een 5'je uitziet...dus vrees dat ik dan primair niet bepaald de mooiste vrouwen zou 'moeten' bevredigen, wat niet heel aantrekkelijk klinkt. Ik vind het knap dat dvp's dat wel kunnen, maar dan krijg je teminste nog af en toe eens een adonis of jonge god langs; denk dat je dat andersom wel kan vergeten :p

Nou zou ik natuurlijk wel kunnen overwegen id homo scene te gaan want die prijzen op Kinky liegen er ook niet om! Maar het occasional vingertje naar binnen bij een ero massage voel ik al aan alle kanten; laat staan een gemiddelde NL lul of een stukje langer/breder...ik scheur al uit bij de gedachte. Denk ook dat mijn loopje teveel argwaan gaan opwekken bij collega's...maar misschien moet ik er eens een nachtje over slapen ;)
 
Hahahaha, terechte vraag! Ik vrees ergens dat dames die hvp's boeken een heel stuk kritischer zijn dan de gemiddelde wandelaar, en dat ik niet aan het totaal plaatje voldoe laat staan dat mijn skills goed genoeg zijn om de concurentie aan te gaan. En ook dat het voor vrouwen middels 'normaal' (onbetaald) daten aanzienlijk makkelijker is wat (lekkerst) te scoren, zelfs als je er al als een 5'je uitziet...dus vrees dat ik dan primair niet bepaald de mooiste vrouwen zou 'moeten' bevredigen, wat niet heel aantrekkelijk klinkt. Ik vind het knap dat dvp's dat wel kunnen, maar dan krijg je teminste nog af en toe eens een adonis of jonge god langs; denk dat je dat andersom wel kan vergeten :p

Nou zou ik natuurlijk wel kunnen overwegen id homo scene te gaan want die prijzen op Kinky liegen er ook niet om! Maar het occasional vingertje naar binnen bij een ero massage voel ik al aan alle kanten; laat staan een gemiddelde NL lul of een stukje langer/breder...ik scheur al uit bij de gedachte. Denk ook dat mijn loopje teveel argwaan gaan opwekken bij collega's...maar misschien moet ik er eens een nachtje over slapen ;)
Dvp of hvp dat moet toch een leuke job zijn. Wie heeft er niet graag sex en je wordt er nog voor betaald ook.😁 akkoord je hebt soms minder vriendelijke klanten en ze zijn niet altijd de knapste. Moest ik kunnen kiezen tussen fwb of een hvp te zijn dan zou ik liever hvp zijn. 😅
 
Dvp of hvp dat moet toch een leuke job zijn. Wie heeft er niet graag sex en je wordt er nog voor betaald ook.😁 akkoord je hebt soms minder vriendelijke klanten en ze zijn niet altijd de knapste. Moest ik kunnen kiezen tussen fwb of een hvp te zijn dan zou ik liever hvp zijn. 😅

Hahaha ik zwem in het geld joh, doe mij maar die fwb! Eind vorige jaar had ik een aantal maanden een fwb waar ik echt wel heeel veel meer uit haalde dan wat betaalde seks kan zijn; is uiteindelijk toch puurder en echter; je deelt net iets meer passie. Uren en uren seksen en in bed liggen flikflooien...jep, waar kan ik tekeken? Ik date nu semi vast een andere dame, maar stiekem miss ik het ongecompliceerde en geile van de fwb wel. Vraag me wel eens af wie "eerlijkheid duurt het langst" bedacht heeft, en waar dat op gebasseerd was, want voor mij werkt het meestal (en met vrouwen eig altijd) de andere kant op ;)
 
Hahaha ik zwem in het geld joh, doe mij maar die fwb! Eind vorige jaar had ik een aantal maanden een fwb waar ik echt wel heeel veel meer uit haalde dan wat betaalde seks kan zijn; is uiteindelijk toch puurder en echter; je deelt net iets meer passie. Uren en uren seksen en in bed liggen flikflooien...jep, waar kan ik tekeken? Ik date nu semi vast een andere dame, maar stiekem miss ik het ongecompliceerde en geile van de fwb wel. Vraag me wel eens af wie "eerlijkheid duurd het langst" bedacht heeft, en waar dat op gebasseerd was, want voor mij werkt het meestal (en met vrouwen eig altijd) de andere kant op ;)
Ik heb ook geen geld te kort, maar ik zwem er ook niet in dat hoeft ook niet. 😃 moest ik kunnen een centje bij verdienen met iets dat ik graag doe why not. Voor mij gaat een vaste relatie of gewoon daten altijd voorgaan op dvps. Maar voor zo lang ik geen vriendin heb of met een vrouw date. Ga ik naar de dvp´s gaan.

Ik ga altijd eerlijk zijn en open tegen iedereen dat ik ken en zeker tegen de vrouw waar ik van hou. Het is zalig leven als je op beide oren kan slapen zonder dat je moet bang zijn van shit wat als mensen dat te weten komen of wat als mijn vrouw achter die leugen komt.😇
 
Dvp of hvp dat moet toch een leuke job zijn. Wie heeft er niet graag sex en je wordt er nog voor betaald ook.😁 akkoord je hebt soms minder vriendelijke klanten en ze zijn niet altijd de knapste. Moest ik kunnen kiezen tussen fwb of een hvp te zijn dan zou ik liever hvp zijn. 😅
Je maakt een foutje: iedereen heeft graag seks met een persoon waar hij of zij geil van wordt. Dvp's moet echter per dag met verschillende klanten seks hebben waar zij totaal niks maar dan ook niks voor voelen. Plezant is anders hoor.
 
Je maakt een foutje: iedereen heeft graag seks met een persoon waar hij of zij geil van wordt. Dvp's moet echter per dag met verschillende klanten seks hebben waar zij totaal niks maar dan ook niks voor voelen. Plezant is anders hoor.
Dat weet ik zelf ook. Moest ik hvp zijn zal het grooste deel van mijn klanten 9 op de 10 dubbel mijn leeftijd zijn vermoed ik. Ongeveer 55+ niet alles aan die dames gaat nog even strak zijn als toen ze 20 was. Of ze zijn niet allemaal foto modellen dat is toch niet erg je kan met iemand dat je type of je smaak niet is nog altijd fanatische en leuke sex hebben.
 
Misschien zijn dat mannen die de haard aanmaken met briefjes van honderd, maar de grootste groep mensen in dit land (en andere delen van de wereld) hebben toch niet dusdanig veel te besteden dat een (half) uurtje plezier zoveel geld kan kosten?
 
Misschien zijn dat mannen die de haard aanmaken met briefjes van honderd, maar de grootste groep mensen in dit land (en andere delen van de wereld) hebben toch niet dusdanig veel te besteden dat een (half) uurtje plezier zoveel geld kan kosten?
Die gebruiken tegenwoordig een warmtepomp hoor! Gewoon op het 'aan' knopje duwen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan