Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij zulk soort vrouwen zou je eigenlijk geld moeten toekrijgen, om daar overheen te gaan.
Nu overdrijf je toch echt wel. Ze is een beetje te oud voor mij en er hangt hier en daar wat door, maar ik vind haar veel leuker dan die hersendode Zuid-Amerikaanse Instagramklonen.
 
ongelooflijk, zeker als je ziet hoe ze er uit ziet en hoe oud ze is. Btw, ze heeft nog hangtieten ook.
Bij zulk soort vrouwen zou je eigenlijk geld moeten toekrijgen, om daar overheen te gaan.
Of misschien zijn ze vergeten een komma te zetten bij de prijs.
Nou zo erg is t ook weer niet.
Zijn sappige borsten , en waarschijnlijk kan je een goed gesprek met haar doen , want dat is voor nogal wat het belangrijkste.
 
Dit is ook een fraaie:

Bekeken worden

Hallo allemaal!

Wij zijn een stel, man 35 en vrouw 24.
Het lijkt ons spannend om door een of meerdere mensen bekeken te worden tijdens dat we seks hebben. Wij zijn ook geïnteresseerd in andere wapdates.

Wij willen alleen bekeken worden. Dus wij doen niks met andere mannen of vrouwen. Dus ook geen vragen of er meer mogelijk is.

Kosten:
Vluggertje: €50
Halfuurtje: €80
Uurtje: €150

LET OP ALLEEN MEEKIJKEN!!!
Er zijn stellen die er niets voor vragen en het net zo leuk vinden om bekeken te worden.
 
Ik heb over mezelf gelezen dat ik de goedkoopste dvp was terwijl ik normale prijzen vraag. Het is niet de tijd om hoge prijzen te vragen. Maar toch ben ik met 10€ omhoog gegaan. Voor die reden. 90€ voor een half uur om te beginnen
 
'Mocht je interesse hebben stuur mij dan snel een bericht met daarin: je leeftijd, waar je vandaan komt en voor hoelang je zou willen afspreken!:'

Nou, ok. Ik ben H Van Smeiter, veel te oud, woonachtig in NL en ik wil graag voor 5 minuten afspreken.
Ze is maar 150 cm en 47 kg, dus daar ben ik snel mee klaar.
heb je goed naar de laatste foto van haar gekeken?
Ze lijkt op Nana Mouskouri:oops:
 
Help me even rekenen. 1e uur € 350, 1.5 uur +€ 200. Normaal zakt het tarief toch bij langer, maar hier niet.
Mag je wel 2x komen.
Gelukkig wijst haar link wel naar haar "echte" naam. freakymariah
Maar ik denk dat ze inderdaad liever content online verkoopt dan werkelijk afspreekt. Brengt lekker constant geld op.
 
Laatst bewerkt:
Help me even rekenen. 1e uur € 350, 1.5 uur +€ 200. Normaal zak het tarief toch bij langer, maar hier niet.
Mag je wel 2x komen.
Gelukkig wijst haar link wel naar haar "echte" naam. freakymariah
Maar ik denk dat ze inderdaad liever content online verkoopt dan werkelijk afspreekt. Brengt lekker constant geld op.
En dan nog 200 250 per extra. Ben je zo 600 kwijt voor 1 uur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan