Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hee leuk dat je je zo bezig houd met mijn prijzen inplaats van dat je er naar vraagt ;) toevallig heb ik nu een december korting waar door het nu inclusief is. Ook vraag ik meer om dat ik het erg druk heb. Ik kan het vragen dus waarom zou ik het niet doen? Misschien moet je zelf eens wat harder werken en een wat duurdere eens uitproberen, als ik m'n klanten moet geloven is het een wereld van verschil. En ik hou niet van goedkope mannen

Mannen met minder geld beschikbaar zijn niet meteen rotte appels. Vaak zijn het te mannen met geld te over die nare trekjes vertonen. En hard werken is niet meteen meer geld. Slimmer werken is vaak meer geld verdienen.

Als jij het superdruk hebt met je hoge prijzen en je ontmoet alleen nette mannen, more power to you, maar denk niet dat dat standaard is.
 
Hee leuk dat je je zo bezig houd met mijn prijzen inplaats van dat je er naar vraagt ;) toevallig heb ik nu een december korting waar door het nu inclusief is. Ook vraag ik meer om dat ik het erg druk heb. Ik kan het vragen dus waarom zou ik het niet doen? Misschien moet je zelf eens wat harder werken en een wat duurdere eens uitproberen, als ik m'n klanten moet geloven is het een wereld van verschil. En ik hou niet van goedkope mannen
Je zegt het zelf al.
Het kan dus ik vraag meer. Je vindt jezelf een wereld van verschil vergeleken met anderen en je houdt niet van goedkope mannen. All about the money. Dat is niet erg hoor! Jouw keuze en recht om het zo te doen. Betwijfel echter wel je kwaliteiten vergeleken met anderen en zeker je instelling over de andere dames en "goedkope" heren. "Ga maar harder werken?". Het gaat niet altijd over de hoeveelheid geld op je bankrekening. Je bereidheid om een bepaald bedrag neer te leggen voor de diensten die je krijgt, weegt dat op tegen de kosten? Nogmaals: jouw keuze en respect voor iedereen.
 
Niet op haar bedoeld. Maar als je dezelfde kwaliteit vind voor de helft van de prijs. Ja dan ga je daar toch.

Kun je vaker gaan en wil je extraatjes geven, dan doe ik dat toch ook gewoon.
Snap de heisa niet. Toen bv. private girls hun prijzen te fors stegen en hun kwaliteit zelfs daalde, dan trekt iedereen zijn conclusies daaruit.

Ga je er nog of niet. Leven en laten leven.
Ja iedereen moet het zelf weten. Als iemand bereid is om ff 3 meier voor haar neer te leggen, zou ik zeggen doe dat lekker. Maar deze dame moet niet met een logica komen dat een duurdere uitproberen ook zorgt voor meer tevredenheid.

Als ze zelf zulke hoge kwaliteit seks aan de klant weet te bieden waren al haar reviews vast wel vol geweest met 5 sterren.
 
Ach, zo heeft iedereen een grens wat ze willen betalen. Er zijn dames die €2000/uur vragen en het ook druk hebben. Ik denk dat iedereen zich aan eigen gestelde grenzen moet houden, maar ook anderen die meer willen besteden in hun waarde moeten laten. Er is keuze genoeg voor iedereen. Ik begrijp het geklaag ook niet echt. Woekerprijzen bestaan m.i. ook niet. Als je specifiek met een bepaald persoon wilt afspreken, ja dan betaal je soms wat meer.
Dat is een feit moesten we het allemaal kunnen op kosten van de zaak doen, doen we het allemaal.

ik heb ook een beetje een minimum prijs van 120€. Voor 50€ per uur vraag ik mij af bij wie ik terecht kom. Ik moet zelf ook wel toegeven dat ik voor 100€ per uur met elke dame het bed zou in duiken ongeacht of dat ze mij aanspreekt of niet.
 
Dat is een feit moesten we het allemaal kunnen op kosten van de zaak doen, doen we het allemaal.

ik heb ook een beetje een minimum prijs van 120€. Voor 50€ per uur vraag ik mij af bij wie ik terecht kom. Ik moet zelf ook wel toegeven dat ik voor 100€ per uur met elke dame het bed zou in duiken ongeacht of dat ze mij aanspreekt of niet.
Verhuizen 😅😅
 
Ik moet zelf ook wel toegeven dat ik voor 100€ per uur met elke dame het bed zou in duiken ongeacht of dat ze mij aanspreekt of niet.
Dat heb ik absoluut niet, ik zie genoeg dames, die ik niet zou willen neuken, zelfs als ze gratis waren, of als ik geld toe zou krijgen.
Het visuele aspect is toch alles bepalend.
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind je toon een beetje raar tegenover de andere dames. Prima dat jij je voor die prijs wil zetten op de mark, en ik zeg niet dat je ongelijk hebt. Alleen een hogere prijs staat echt niet gelijk aan goede service even als een lage prijs niet aan slechte service staat.

Prima dat je uitleg geeft, maar waarom gelijk een groot gedeelte onderuit trekken terwijl je reden niet klopt in de meeste gevallen😊
Ooh sorry was echt totaal niet beledigend bedoelt. Zij beledigen hier toch ook de dames die meer vragen? Maar nee ik bedoel het niet beledigend. Ik zeg alleen wat ik hoor van de klanten, zij zeggen letterlijk dat als ze naar een dame gaan die wat meer vraagt het meestal wel goed zit in plaats van de 50/50 procent kans dat je een nep iemand hebt ofzo. Hoor dat ze minder op de klok kijken etc. Ik bedoel niks inhoudelijks. Ben het namelijk eens met dat duur niet perse beter is. Er zijn een hoop dames waar van ik denk kom op meid vraag wat meer, je bent jong en je spreekt Nederlands kies voor je zelf. Maarja iedereen z'n eigen keuze
 
De prijs is wat de zot ervoor wilt betalen zeker? Kudus daarvoor dat er mannen zijn die dit betalen.

Al is het wel belachelijk om te zeggen dat mannen die het niet willen betalen slechter zijn dan diegene die het wel willen betalen. Ik kan die 300 euro/u misschien wel betalen, maar ik ben de grootste klootzak die je ooit hebt gehad: is het toch ook niet lijkt me. Het komt een beetje hautain over.
 
Je zegt het zelf al.
Het kan dus ik vraag meer. Je vindt jezelf een wereld van verschil vergeleken met anderen en je houdt niet van goedkope mannen. All about the money. Dat is niet erg hoor! Jouw keuze en recht om het zo te doen. Betwijfel echter wel je kwaliteiten vergeleken met anderen en zeker je instelling over de andere dames en "goedkope" heren. "Ga maar harder werken?". Het gaat niet altijd over de hoeveelheid geld op je bankrekening. Je bereidheid om een bepaald bedrag neer te leggen voor de diensten die je krijgt, weegt dat op tegen de kosten? Nogmaals: jouw keuze en respect voor iedereen.
Jullie geven je mening over duurdere dames, ik geef mijn mening over goedkope mannen? Waarom ben ik hier nou de boeman hahah. Ik ben echt super chill en relaxed met m'n klanten met vaste klanten doe ik ook prijzen maken etc. Ik wil gewoon niet dat elke man met mij naar bed kan gaan. Ik merk een groot verschil tussen de mannen die wat minder geven en de mannen die niet moeilijk over de prijs doen. Ze zijn een stuk aangenamer voor ons werkende dames om mee af te spreken. Sturen geen rare piemel foto's in de chat etc.
 
De prijs is wat de zot ervoor wilt betalen zeker? Kudus daarvoor dat er mannen zijn die dit betalen.

Al is het wel belachelijk om te zeggen dat mannen die het niet willen betalen slechter zijn dan diegene die het wel willen betalen. Ik kan die 300 euro/u misschien wel betalen, maar ik ben de grootste klootzak die je ooit hebt gehad: is het toch ook niet lijkt me. Het komt een beetje hautain over.
Ik heb het over grote lijnen. Tuurlijk heb je uitzonderingen, maar wie werkt er jij of ik? Denk dat ik het beter weet dan dat jij doet? Jullie staan niet in onze schoenen, jullie hebben geen idee wat voor rare berichten wij mee te dealen hebben. En wanneer je meer vraagt heb je hier minder mee te maken vreemd genoeg. Als het niet zo was zou ik er niet over beginnen maar het is echt zo
 
Ooh sorry was echt totaal niet beledigend bedoelt. Zij beledigen hier toch ook de dames die meer vragen? Maar nee ik bedoel het niet beledigend. Ik zeg alleen wat ik hoor van de klanten, zij zeggen letterlijk dat als ze naar een dame gaan die wat meer vraagt het meestal wel goed zit in plaats van de 50/50 procent kans dat je een nep iemand hebt ofzo. Hoor dat ze minder op de klok kijken etc. Ik bedoel niks inhoudelijks. Ben het namelijk eens met dat duur niet perse beter is. Er zijn een hoop dames waar van ik denk kom op meid vraag wat meer, je bent jong en je spreekt Nederlands kies voor je zelf. Maarja iedereen z'n eigen keuze
Thanks voor je uitleg. Ik probeer je ook niet aan te vallen, maar let er een beetje op.

Ik ben nu een aantal maanden voor mijzelf begonnen, maar vind het verschrikkelijk dus ik ga terug naar een privehuis waar je voor weinig terecht kan. Elke dame maakt de keuze wat fijn voor haar is, en ja bij ons is een uurtje wel echt een uurtje.

Trouwens je prijzen vallen heel erg mee, want volgens mij bied je ook bare aan. Corrigeer mij als ik fout zit hoor
 
Mannen met minder geld beschikbaar zijn niet meteen rotte appels. Vaak zijn het te mannen met geld te over die nare trekjes vertonen. En hard werken is niet meteen meer geld. Slimmer werken is vaak meer geld verdienen.

Als jij het superdruk hebt met je hoge prijzen en je ontmoet alleen nette mannen, more power to you, maar denk niet dat dat standaard is.
Slimmer/ harder allebei goed haha of inderdaad misschien wilt hij het niet uitgeven. Maar dit is een beroep vol met risico's.. je beperkt risico's met een hogere vraag prijs. Althans bij mij want wat je zegt over rijke mensen en nare trekjes klopt maar gelukkig heb ik er nog geen last van gehad :) ik accepteer ook ongeveer maar 20% van de mensen die mij bericht denk dat dat ook scheelt
 
Ik heb het over grote lijnen. Tuurlijk heb je uitzonderingen, maar wie werkt er jij of ik? Denk dat ik het beter weet dan dat jij doet? Jullie staan niet in onze schoenen, jullie hebben geen idee wat voor rare berichten wij mee te dealen hebben. En wanneer je meer vraagt heb je hier minder mee te maken vreemd genoeg. Als het niet zo was zou ik er niet over beginnen maar het is echt zo
Mes dat aan 2 kanten snijdt zeker? Er is geen 'sweet spot' qua prijzen, en zo heeft iedereen zijn grens, zowel de DVP's als de wandelaars Dames zijn ook vrij om te vragen wat ze willen: 't is wat de zot ervoor betaalt. Zo heeft iedere dame zijn redenen voor de prijs te vragen, er is geen handleiding. You do you, en leuk voor jou dat het werkt en dat je veel leuke ervaringen hebt met je klanten en er je plezier uithaalt.
 
Thanks voor je uitleg. Ik probeer je ook niet aan te vallen, maar let er een beetje op.

Ik ben nu een aantal maanden voor mijzelf begonnen, maar vind het verschrikkelijk dus ik ga terug naar een privehuis waar je voor weinig terecht kan. Elke dame maakt de keuze wat fijn voor haar is, en ja bij ons is een uurtje wel echt een uurtje.

Trouwens je prijzen vallen heel erg mee, want volgens mij bied je ook bare aan. Corrigeer mij als ik fout zit
Thanks voor je uitleg. Ik probeer je ook niet aan te vallen, maar let er een beetje op.

Ik ben nu een aantal maanden voor mijzelf begonnen, maar vind het verschrikkelijk dus ik ga terug naar een privehuis waar je voor weinig terecht kan. Elke dame maakt de keuze wat fijn voor haar is, en ja bij ons is een uurtje wel echt een uurtje.

Trouwens je prijzen vallen heel erg mee, want volgens mij bied je ook bare aan. Corrigeer mij als ik fout zit hoor
Wat je zegt klopt voor iedereen is verschillend wat prettig is. Ben blij dat jij je weg daar vind maar inderdaad in een privé huis zie ik vaak leuke dames ik vind dat je eigen prijzen daar zou moeten kunnen maken. Dan was het wat aantrekkelijker.
Maar ik zou er op letten had echt geen kwade intentie. En jaa mijn prijzen vallen hartstikke mee! Vraag normaal wel wel extra voor bare enzo maar nu heb ik een korting dus snap het probleem ook niet. Ze verwachten van alles maar willen er wel het zelfde voor betalen als bij iemand die minder aanbied.
Mes dat aan 2 kanten snijdt zeker? Er is geen 'sweet spot' qua prijzen, en zo heeft iedereen zijn grens, zowel de DVP's als de wandelaars Dames zijn ook vrij om te vragen wat ze willen: 't is wat de zot ervoor betaalt. Zo heeft iedere dame zijn redenen voor de prijs te vragen, er is geen handleiding. You do you, en leuk voor jou dat het werkt en dat je veel leuke ervaringen hebt met je klanten en er je plezier uithaalt.
Nee hoor ik krijg toch gewoon de berichten dus ik zie het toch daar aan. Is niet dat ik aardiger ben tegen een rijk dan een arm persoon. Er is best wel een handleiding voor. Als je dit werk ook een tijdje doet ga je die handleiding begrijpen. Als jij alleen maar ervaring heb met bepaalde prijzen etc weet je toch niet hoe het bij de rest is?
Want een duurdere uitproberen is garantie voor goede service? Als je zelf zo duur bent waarom heb je dan niet alleen maar positieve recensies?
Hahha ik weet dat jij mij niet mag. En zo heb ik er een paar die mij niet mogen om dat ik dus meer vraag. Kinky accepteert goede reviews over mij niet maar neppe wel. Helaas :( achja van de 9 reviews 2 slechte kan ik mee leven. Maar ik zou zeggen kom een keertje langs. Beval ik je niet geef ik je €50 voor je benzine en wens ik je een prachtige dag
 
Laatst bewerkt:
In NL is €80 mooie prijs voor half uur.
En €130-€140 uur.
Minder bij zwartwerkers.
de meeste privé-huizen en dames die ik gevonden heb starten aan 100€ voor 30 min en 150€ voor 1 uur.

Ik heb 1 privé-huis gevonden waar je 80€ betaald voor 30 min en 130€ voor een uur. Maar dan moet eerst een uur rijden 53 km rijden. Om dan een uurtje sex te hebben. En dan terug een uurtje 53 km terug.

Het is mij het sop in de kolen niet waard. Om 4x of "maar" 2x zo lange reistijd te hebben dan dat ik sex heb. Om 20€ te besparen. De helft verbruik je al aan diezel of nafte.

Als het nodig is bespaar ik wel op een andere luxe.
?
 
Ik zag je advertentie bij toeval en zag de hoge prijzen die je vroeg en gebruikte jouw advertentie als voorbeeld meer niet geen haat naar jou toe ofzo. Ik heb verder je advertentie maar 1 keer bekeken heb geen interesse in jou als dvp genoeg dames die ik voor minder kan krijgen met jou soort uiterlijk en zelfs knapper. En ik ben het helemaal met je eens als je 300 euro per uur kan ontvangen en er van die halve garen bestaan die het willen betalen waarom niet zou ik in jou plaats ook wel doen Eas money.
Hahah misschien moet ik echt een keertje mijn foto's gaan bijwerken op kinky. Je hebt geen idee hoe ik er uit zie lieverd maarja maakt mij ook niet denk niet dat wij matchen. Maar je kan niet iemands uiterlijk beoordelen op een paar crack foto's hhahhaha
 
Wat je zegt klopt voor iedereen is verschillend wat prettig is. Ben blij dat jij je weg daar vind maar inderdaad in een privé huis zie ik vaak leuke dames ik vind dat je eigen prijzen daar zou moeten kunnen maken. Dan was het wat aantrekkelijker.
Maar ik zou er op letten had echt geen kwade intentie. En jaa mijn prijzen vallen hartstikke mee! Vraag normaal wel wel extra voor bare enzo maar nu heb ik een korting dus snap het probleem ook niet. Ze verwachten van alles maar willen er wel het zelfde voor betalen als bij iemand die minder aanbied.
Helaas gaan die verschillende prijzen niet komen in de privehuizen. Soms Komen er 5 mannen tergelijk binnen dus dat is niet te doen voor de gastvrouw.

wel hebben wij de extra's, maar als je daar 20 euro meer voor gaat vragen prijs je jezelf uit de markt.

Ik zeg altijd als ze er niet voor willen betalen prima, maar dan krijg je het ook niet. En soms doen een paar sippe blikken wonderen bij geile mannen😂
 
Helaas gaan die verschillende prijzen niet komen in de privehuizen. Soms Komen er 5 mannen tergelijk binnen dus dat is niet te doen voor de gastvrouw.

wel hebben wij de extra's, maar als je daar 20 euro meer voor gaat vragen prijs je jezelf uit de markt.

Ik zeg altijd als ze er niet voor willen betalen prima, maar dan krijg je het ook niet. En soms doen een paar sippe blikken wonderen bij geile mannen😂
Hahah als je samen met mij wilt werken mag je me altijd berichten! Weet niet waarom je het prettiger vind in een privé huis maar als het is om dat je je eenzaam voelt ben je altijd vrij om bij mij in hotel te komen en te kletsen als je dat nodig hebt! Je bent Nederlands sprekend en als ik het goed heb ook nog vrij jong.. mensen betalen daar goed voor. Is zonde dan ben je er sneller van af !
 
Terug
Bovenaan Onderaan