Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jouw is bezittelijk en jou persoonlijk. Voor de taalgevoelige mensen (waaronder ik) onder ons.
Als je tegenwoordig gewoon correct schrijft, ben je 'een taalgevoelige mens' terwijl dat eigenlijk de normale gang van zaken zou moeten zijn.
Wijs je iemand op een fout, dan ben je een moeilijke, een ambetante of een belachelijke mens.
En dat in een samenleving met basisonderwijs dat zo bereikbaar is voor iedereen.

Als je tegenwoordig gewoon correct schrijft, ben je 'een taalgevoelige mens' terwijl dat eigenlijk de normale gang van zaken zou moeten zijn.
Wijs je iemand op een fout, dan ben je een moeilijke, een ambetante of een belachelijke mens.
En dat in een samenleving met basisonderwijs dat zo bereikbaar is voor iedereen.
Welkom in het tijdperk van de AI, waarin we en masse kiezen voor verdomming.

Wetenschappers voorspellen dat AI over een aantal jaar slimmer zal worden dan de gemiddelde mens. Ik vrees echter dat het andersom gaat zijn: de mensen worden dommer dan de AI.
Als de meest basale zaken al niet eens meer op school gedoceerd worden, vrees ik met je mee.
Hoofdrekenen schijnt lastig en taal is kennelijk ook een ondergeschoven kindje.

Hier krijg ik gewoon jeuk van.
Niet in de goede zin des woord.
Dan heb ik al geen zin meer.
Niet om vervelend te doen, maar je verbuigt hier de genetivus verkeerd. Het is "goede zin des woords". Wat moeten de intellectuele DVP's nu niet van je denken?🤣😂

Maar even serieus: wat zoeken jullie dan? De meer belezen kipjes of gewoon een lekker wijf om steamy sex mee te hebben?

Vaak zijn het buitenlandse DVP's. Wil je tijdens de date soms met haar in gesprek over Brederode of Multatuli? Kom op, zeg …

(Bij meiden van Holland was trouwens wel een heel intellectuele DVP. Ik ben haar naam even kwijt.)
En nu weer over vreemde prijzen
Ja, graag weer in-topic.

Laatst bewerkt:
We kunnen hier klagen, maar er zijn blijkbaar genoeg klanten die de absurde bedragen willen betalen.

Sommigen zijn onbewust verliefd, anderen herkennen geen vast ritueel van de dame en dan heb je de mannen die het geld makkelijk kunnen missen.

De dames hanteren lijsten met onze gegevens om " slechte klanten" vast te leggen. Niet eens rekening houdend met mogelijk misinformatie. Hoe kan je klagen over de klanten terwijl je zelf onbetrouwbaar omgaat met onze gegevens?

Dan gaan we op een recensie site onderling discussiëren over de leden die hetzelfde doen. Niet in overweging nemende dat het gaat om zelf geplaatste advertenties.

Sinds een jaar zie ik een opmars van dames die het niet zien als werk, maar een date en onderwijl de hoofdprijs vragen. En toch zien wij dat niet.

Persoonlijk kijk ik verder of ga naar de dames die zin hebben in het werk en er niet van afhankelijk zijn.
Ik moet lachen om vele advertenties met zichzelf over gewaardeerde dames met allerlei eisen. Het kan niet lang meer duren voordat vele wandelaars naar de buren gaan of gewoon stoppen omdat het onbetaalbaar is. Waarschijnlijk komen zij er dan pas achter dat hun favoriete dame al die tijd een spelletje met hun heeft gespeeld.

Terug
Bovenaan Onderaan