Rekenen en taal lijken ondergeschoven kindjes te zijn geworden in het onderwijs...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker niet. Maar in Oost Europa mislopen nogal wat jonge mensen de kans om genoeg te kunnen studeren, doordat de ouders dat financieel niet aankunnen. De vanzelfsprekendheid bij ons, bestaat ginder niet. Wij hebben ook een sociaal vangnet dat niet bepaald stimulerend werkt om te studeren en/of te werken.Ook in Oost Europees onderwijs?
Maar dan nog begrijpen ze wel dat 1 uur voor 190 en 2 uur voor 400 wat vreemd is en niet helemaal klopt. Dat snapt mijn 8-jarige zoon nl ook wel. De Oost-Europese dame die ik bezoek, is redelijk opgeleid en komt intelligent over. Daarom heb ik het idee dat ze dit bewust heeft gedaan. Of het is gewoon een tikfoutje dat ze al die tijd niet doorheeft, dat kan natuurlijk ook.Zeker niet. Maar in Oost Europa mislopen nogal wat jonge mensen de kans om genoeg te kunnen studeren, doordat de ouders dat financieel niet aankunnen. De vanzelfsprekendheid bij ons, bestaat ginder niet. Wij hebben ook een sociaal vangnet dat niet bepaald stimulerend werkt om te studeren en/of te werken.
Als je de reden niet weet , kan je dat niet wetenDit topic gaat over vreemde prijzen en dit is vreemd...
Ik zie er niets vreemds aan, 60 minuten is meestal wat voordeliger dan 30 minuten. Hooguit dat ik persoonlijk voor een afgerond bedrag zou kiezen.Wie zou dit nog gaan betalen...
Ik merk dat 200 "normaal" is nu voor een uurtje, en dat is zonder extra's.ik keek even op sexjobs, vragen ze 200 euro voor een uurtje. Nou dat ga ik mooi niet doen. Een piloot verdiend minder. Absurd dat je dat betaalt, althans dat vind ik
Nee, dat wordt te gek en ga ik ook niet betalen.ik keek even op sexjobs, vragen ze 200 euro voor een uurtje. Nou dat ga ik mooi niet doen. Een piloot verdiend minder. Absurd dat je dat betaalt, althans dat vind ik
Je verwacht ook automatisch meer bij dat soort bedragen. Als dame dan een mindere dag heeft, zijn ook mensen natuurlijk, dan heb je nog dagen een rotgevoel.
Dit lijkt me dan eerder een bericht voor een nieuw topic 'vreemde vergelijkingen'... Lanceer je ook dergelijke 'oproepen' om iedereen aan te zetten om voor andere aankopen of diensten ook niet meer te betalen dan wat jij wil besteden?Stop ermee om zoveel te betalen . Dit is min of meer een oproep. Wandelaar betaal normale bedragen maar 200 euro per uur is absoluut teveel. Ik ga voor een pot mayonaise ook geen 20 euro betalen ook al kan ik dat gemakkelijk betalen
De markt wordt natuurlijk wel verziekt als mensen deze bizarre bedragen gaan betalen voor een potje sex.Er zijn mensen die er zoveel willen aan geven en die daar hun plezier aan hebben. Laat hen. Er is voor elks wat wils, qua dvp prijzen.
Dat vind ik dan weer een deontologisch ongepaste houding. De markt wordt toch niet verziekt door mensen die meer kunnen en willen betalen? Jij shopt gewoon in een ander marktsegment. Verzieken Mercedes, BMW, Audi... de automarkt? Koop dan een Dacia. Het enige wat ik hier lees, is jaloezie en frustraties, omdat je niet elke dvp die je zou willen, ook kan krijgen tegen de prijs die je er wil aan besteden.De markt wordt natuurlijk wel verziekt als mensen deze bizarre bedragen gaan betalen voor een potje sex.
Eerlijk gezegd vind ik mensen die dergelijke bedragen (200 euro of meer) betalen, tamelijk dom; het kan echt goedkoper; maar je moet wel even zoeken.
Tuurlijk wel. Je betaalt voor een pak melk toch ook geen 10 euro?Dat vind ik dan weer een deontologisch ongepaste houding. De markt wordt toch niet verziekt door mensen die meer kunnen en willen betalen? Jij shopt gewoon in een ander marktsegment. Verzieken Mercedes, BMW, Audi... de automarkt? Koop dan een Dacia. Het enige wat ik hier lees, is jaloezie en frustraties, omdat je niet elke dvp die je zou willen, ook kan krijgen tegen de prijs die je er wil aan besteden.
Een piloot verdienT ook minder dan 50 per uur. Moet er in de navolging van de Balkenende-norm voor ambtenaren, ook een piloten-norm komen voor prostituees? Een uurprijs van DvP's die moet meegroeien met het huidige uurloon voor piloten?ik keek even op sexjobs, vragen ze 200 euro voor een uurtje. Nou dat ga ik mooi niet doen. Een piloot verdiend minder.
De prijs van auto's is vandaag de dag ook niet meer gecorreleerd aan de prijs, maar aan een reputatie die nog dateert van voor de tijd dat de mondialisering toesloeg. Hoeveel Dacia's rijden er rond met eenzelfde motor van Renault als sommige Mercedesjes?Tuurlijk wel. Je betaalt voor een pak melk toch ook geen 10 euro?
En de kwaliteit van DVP's is echt niet gecorreleerd met de prijs, dus je vergelijking met Audi's en Mercedes gaat nogal mank.
Echt; voor 160 euro vind je nog prima DVP's.
Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt wel je hersens blijven gebruiken en constateren dat 200 euro per uur tamelijk bezopen is voor een potje sex, terwijl je exact hetzelfde kunt beleven voor een stuk minder geld.Moet er in de navolging van de Balekenende-norm voor ambtenaren, ook een piloten-norm komen voor prostituees?
Het is inderdaad veel geld, ik probeer alleen te begrijpen wat het salaris van piloten daar in godsnaam mee te maken heeft.Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt wel je hersens blijven gebruiken en constateren dat 200 euro per uur tamelijk bezopen is voor een potje sex, terwijl je exact hetzelfde kunt beleven voor een stuk minder geld.
Wat komt die piloot hier ineens bij doen? Kennen jullie de hedendaagse uurlonen van vaklui dan niet? En die moeten voor hun werk hun broek niet uitdoen voor vreemden.Een piloot verdienT ook minder dan 50 per uur. Moet er in de navolging van de Balkenende-norm voor ambtenaren, ook een piloten-norm komen voor prostituees? Een uurprijs van DvP's die moet meegroeien met het huidige uurloon voor piloten?
Even opgezocht, het gemiddeld uurloon voor piloten in Nederland is €20,26, zou dat een correct uurtarief zijn voor sekswerkers?
Bericht #2803Wat komt die piloot hier ineens bij doen?
Die piloot kwam ook voor mij uit de lucht vallen, en bij piloten is dat meestal geen goed teken.Een piloot verdiend minder.
Heb jij dan echt geen enkele vriendin of vrouw waar je gratis dat potje seks mag mee hebben?Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt wel je hersens blijven gebruiken en constateren dat 200 euro per uur tamelijk bezopen is voor een potje sex, terwijl je exact hetzelfde kunt beleven voor een stuk minder geld.
Het gaat erom dat de kwaliteit bij deze dienst (sex) nu niet direct gerelateerd is aan de prijs.De prijs van auto's is vandaag de dag ook niet meer gecorreleerd aan de prijs, maar aan een reputatie die nog dateert van voor de tijd dat de mondialisering toesloeg. Hoeveel Dacia's rijden er rond met eenzelfde motor van Renault als sommige Mercedesjes?
Maar we praten over dvp's. Hoe kan je die hun kwaliteit gaan labelen? Het feit dat een duurdere dvp niet per definitie beter is dan een goedkopere, betekent omgekeerd ook absoluut niet dat een goedkopere dan altijd beter zou zijn (of even goed zou zijn) dan een duurdere. Voor veel mannen speelt ook de entourage van een seksdate mee, de sfeer, enz.
En jij betaalt voor een pak melk ook geen 10 euro? Da's nogal goed overdreven om het voorbeeld te laten kloppen, niet? Maar ben je bv ooit al eens op hotel geweest, of ben je in eigen land al eens in een toeristische streek op restaurant geweest? En heb je dan ook gekeken wat je daar voor simpele dingen als drankjes betaalt? En hoeveel een flesje wijn moet kosten?
Weet je, seks is in principe zelfs gratis. Gewoon thuis bij de vriendin. En toch betalen we daar 'op een ander' iets voor, gewoon omdat het eens prettig is.
Nee hoor, meer een vrolijke verbazing dat mensen daadwerkelijk dit bedrag betalen.Heb jij dan echt geen enkele vriendin of vrouw waar je gratis dat potje seks mag mee hebben?
En als je toch 'exact hetzelfde' kan beleven voor veel minder geld (wat ik niet betwist), waarom ga je dan niet gewoon naar die dames in plaats van hier te blijven ze*ken op die 'bezopen' prijzen van anderen. Ik noem dit frustraties van iemand die een dvp wil die hem te duur is.