Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar bij privehuizen in Nederland zit je ook zo op 250 tot 300 euro per uur doordat ze daar tegenwoordig voor bijna alles extra vragen. Instap prijs privéhuis in Nederland tegenwoordig 140 per uur lijkt goedkoop. Maar wil je beffen 50 extra vaak, en zoenen nog een keer 50 extra en pzc is nog eens 50 extra. Ga je naar een privéhuis in Duitsland of België betaal je 160 tot hooguit 180 per uur maar zijn beffen, zoenen en pzc meestal gewoon inclusief dus kortom zowel bij privehuis als privéontvangst zijn de prijzen in België en Duitsland veel eerlijker dan in Nederland! Standaard wip bij de ramen in Nederland is alleen Leeuwarden de moeite waard kwa prijs en service. En anders kun je beter naar Vulkan in Duisburg of SKW in Antwerpen
In België is de standaardprijs €150 / uur. Vaak is dat all in. Anaal is xtra. Soms betaal je ook xtra voor pijpen zonder.

Een simpel raambezoekje ging van ƒ50- naar €30.-. En dit bleef zo'n beetje de standaard voor de daaropvolgende 20 jaar. Pas rond de coronatijd is de minimale norm €50,- geworden.
Die dames lopen dus eigenlijk ver achter op de inflatie en doen zichzelf daarmee lelijk tekort.

En omrekeningsfout ja, uiteraard ten gunste van de dvp/tvp. De gangbare FL50¹ voor achter het raam, werd de volgende dag €50. Een vergelijkbare verhoging, bij priveclubs en thuis ontvangst, waar FL150 €150 werd.

FL50 is ongeveer €22,70 en dat is toch wel een substantieel verschil met €50.
Zwanzer. Dat is helemaal niet op die manier gebeurd en bovendien waren toen ook al jaren de prijzen gelijk gebleven. Stop met zeuren over te hoge prijzen en ga neuken bij dames die je kan of wil betalen. En zoek anders een gratis hobby.

Ben jij bij de kasssa van de supermarkten ook zo'n dappere strijder die de kassierster ophoudt om te zeiken over de 'foute prijzen'?

Wat dan netjes bewijst dat je wel snapt dat jouw redenering over economie weinig steek houdt, maar dat je gewoon baalt van het feit dat je het zelf allemaal niet meer kan betalen (of wil betalen) en de schuld daarvan leg je bij de anderen, die gewoon met het leven mee willen gaan, zoals jij zelf denkelijk op andere vlakken ook wel doet.
Dit zeg ik helemaal niet, maar goed als jij dit denkt te concluderen knap hoor. Even wat recht zetten. Ik baal helemaal niet. Kan het allemaal makkelijk betalen nog. Maar de vraag is of ik dat wil. Ik leg de schuld niet bij anderen. Jij concludeert allemaal dingen die ik niet gezegd heb. Knap hoor.

Dit zeg ik helemaal niet, maar goed als jij dit denkt te concluderen knap hoor. Even wat recht zetten. Ik baal helemaal niet. Kan het allemaal makkelijk betalen nog. Maar de vraag is of ik dat wil. Ik leg de schuld niet bij anderen. Jij concludeert allemaal dingen die ik niet gezegd heb. Knap hoor.
Waarom klaag je dan over de prijzen? Of nee, dat zal ik weer verkeerdelijk concluderen zeker...

Je gaat wel al minder neuken omdat het te duur wordt, schrijf je. Met jouw 'economisch model' kom je trouwens wel degelijk over alsof de schuld daarvan bij anderen ligt, want volgens jou zouden de prijzen niet omhoog mogen, maar zelfs naar beneden moeten. Wees eens realistisch.

En het gaat hier al jaar en dag over die prijzen. Altijd hetzelfde, en steeds duiken er enkele wereldvreemde mannen op die er van uit lijken te gaan dat ELKE dame voor IEDEREEN maar betaalbaar zou moeten zijn. Kom je met realistische argumenten af, dan krijg je de gekste reacties.

Wat ook opvalt is, dat de klagers het altijd naar eigen zeggen 'nog wel kunnen betalen' maar niet meer 'willen' betalen. Ok, goed zo. Er zijn dingen genoeg te koop waar ik mijn geld niet wil aan geven, maar ik loop daarover niet continu te klagen, en ik fantaseer ook geen zelf uitgevonden economische regels die zeggen dat de prijzen gek zijn. Ik wil ook zo goedkoop mogelijk zoveel mogelijk hebben, en belastingen betaal ik ook al niet graag.

In feite lopen de dames hun prijzen nog altijd ferm achter op de evolutie van de algemene levensduurte. Of je dat nu graag hoort of niet. In dat opzicht zijn het inderdaad 'vreemde prijzen' want niemand wil graag vandaag zijn werk doen tegen een loon van jaren geleden. U ook niet, durf ik wedden. Of je zo'n bedenking nu 'knap hoor' vindt, dat maakt niets uit.

Zwanzer. Dat is helemaal niet op die manier gebeurd en bovendien waren toen ook al jaren de prijzen gelijk gebleven. Stop met zeuren over te hoge prijzen en ga neuken bij dames die je kan of wil betalen. En zoek anders een gratis hobby.

Ben jij bij de kasssa van de supermarkten ook zo'n dappere strijder die de kassierster ophoudt om te zeiken over de 'foute prijzen'?
Je hebt er weinig tot niks van begrepen, je bent gewoonweg te jong, of beide. 🤣🤣🤣

Je hebt er weinig tot niks van begrepen, je bent gewoonweg te jong, of beide. 🤣🤣🤣
Mag ik jouw kristallen bol eens lenen, waarin jij al de dingen ziet over mensen die je niet kent? Ik zou namelijk eens graag de loto winnen.

Met zo een antwoord ontwijk je natuurlijk 100% de kern van de zaak, wat er eigenlijk op neerkomt dat je wel in zal zien dat je zevert, maar je wil het niet toegeven, want er moet en er zal bewezen worden dat de prijzen van de dames te duur zijn (voor jouw portemonnee) LOL

Alsof zij voor jouw argumenten hun prijzen terug 20ste eeuws gaan maken.

Laatst bewerkt:
Waarom klaag je dan over de prijzen? Of nee, dat zal ik weer verkeerdelijk concluderen zeker...

Je gaat wel al minder neuken omdat het te duur wordt, schrijf je. Met jouw 'economisch model' kom je trouwens wel degelijk over alsof de schuld daarvan bij anderen ligt, want volgens jou zouden de prijzen niet omhoog mogen, maar zelfs naar beneden moeten. Wees eens realistisch.

En het gaat hier al jaar en dag over die prijzen. Altijd hetzelfde, en steeds duiken er enkele wereldvreemde mannen op die er van uit lijken te gaan dat ELKE dame voor IEDEREEN maar betaalbaar zou moeten zijn. Kom je met realistische argumenten af, dan krijg je de gekste reacties.

Wat ook opvalt is, dat de klagers het altijd naar eigen zeggen 'nog wel kunnen betalen' maar niet meer 'willen' betalen. Ok, goed zo. Er zijn dingen genoeg te koop waar ik mijn geld niet wil aan geven, maar ik loop daarover niet continu te klagen, en ik fantaseer ook geen zelf uitgevonden economische regels die zeggen dat de prijzen gek zijn. Ik wil ook zo goedkoop mogelijk zoveel mogelijk hebben, en belastingen betaal ik ook al niet graag.

In feite lopen de dames hun prijzen nog altijd ferm achter op de evolutie van de algemene levensduurte. Of je dat nu graag hoort of niet. In dat opzicht zijn het inderdaad 'vreemde prijzen' want niemand wil graag vandaag zijn werk doen tegen een loon van jaren geleden. U ook niet, durf ik wedden. Of je zo'n bedenking nu 'knap hoor' vindt, dat maakt niets uit.
Je blijft best wel hard in je eigen gelijk geloven. Mag van mij hoor. Maar ik schrijf toch echt andere dingen dan hoe jij het leest.

Ik zeg alleen dat NL in vergelijking met andere landen in Europa duur is. Waarschijnlijk komen de dames daarom zo graag hierheen. Verdienen ze extra snel. Belgie en Duitsland zijn over het algemeen al goedkoper en Portugal en Spanje helemaal. In Portugal en Spanje heb je nog uurprijzen met hele mooie dames voor € 80 per uur. Wat natuurlijk ook riant betaald is als je het vergelijkt met het uurloon van een schoonmaakster van € 25 per uur.

In Nederland heb ik € 80 voor 10 minuten gezien. Ik kan dat rustig missen, maar alles heeft zijn waarde dus ik ga het daar niet aan uitgeven dat laat ik dan met liefde aan jou de grote weldoener van de dames over.

Waarschijnlijk komen de dames daarom zo graag hierheen.
Mwah, ik zie ze niet. Buiten Amsterdam e.o. vind ik het aanbod in de prive ontvangst matig.
Ach ja . Dick de Bock zoekt altijd de confrontatie.
Met alles en iedereen.
Zegt meer over hem dan over de andere leden hier.
Misschien mag 'ie er niet op thuis en is 'ie wat gefrustreerd 🫣

Mwah, ik zie ze niet. Buiten Amsterdam e.o. vind ik het aanbod in de prive ontvangst matig.

Zijn vriendin werkte in het SKW , maar ik zie haar niet meer. Misschien gestopt.

Ja privé ontvangst neemt zeker niet toe in Nederland. Ook niet met exotische dames.

Terug
Bovenaan Onderaan