Vroeg in de morgen sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of er al een draadje voor is, en anders kon ik hem niet vinden.

Ik ben op zoek naar een adres of adresjes waar ik 's ochtends vroeg terecht zou kunnen . En met vroeg bedoel ik rond zeven uur als ik onderweg ben naar mijn werk .

Kent iemand een leuke dame die rond deze tijd al wakker is en ontvangt? Voorkeur in noord-Brabant.

Thanks!

Ik ben van nature echt een ochtendmens en merk dat ik voor mijn werk vaak behoefte heb aan intimiteit. Helaas zijn de meeste privéhuizen pas rond 10:00 uur open en de meeste dames ontvangen geen klanten zo vroeg in de ochtend. Weet iemand of er in Midden- of Oost-Nederland accommodaties zijn die vroeger open zijn of dames die eerder in de ochtend beschikbaar zijn?

Ik ben van nature echt een ochtendmens en merk dat ik voor mijn werk vaak behoefte heb aan intimiteit. Helaas zijn de meeste privéhuizen pas rond 10:00 uur open en de meeste dames ontvangen geen klanten zo vroeg in de ochtend. Weet iemand of er in Midden- of Oost-Nederland accommodaties zijn die vroeger open zijn of dames die eerder in de ochtend beschikbaar zijn?
Mariana in Voorthuizen kun je vanaf 9 terecht, ben daar wel eens vroeg geweest

Nu... Holly (Brugge) is een echte ochtendmens! Krijg soms wel berichtjes van haar om 06:30 uur! En ze ontvangt vanaf 08:00 uur.

Terug
Bovenaan Onderaan