Vroeg in de morgen sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Adelina in Leiden, vroeg is altijd mogelijk
Dana Amstelveen
Klara, meestal in Utrecht. nu niet hier, dus geen link
 
Bij deze dames ben ik ook op tijd op bezoek geweest, ook nog bij Lisa maar die is nu niet in Nederland dus link is niet beschikbaar

 
Ik had ook een heerlijk adresje in Diemen die (altijd terwijl haar man thuis was) vanaf 7 uur kon ontvangen, vaak om 9 uur langs geweest.
Nu helaas in het buitenland, was een lieve huisvrouw die alles wat ze aanbood 100% waarmaakte.
Toen ze vertrok zei ik nog: en ik dan??
Heb gelukkig nu weer een ander adres ;-)
 
Even een kleine aanpassing. Heb een vriendin gehad die gek op ochtendsex was. Dus omwille van de liefde en ook door haar grote doorzettings vermogen om mij op de vroege ochten geil te krijgen, hebben wij toch wel bevredigende ochtend sessies gehad. Maar dat het echt mijn hobby is om vroeg sex te hebben, nee niet echt.
 
Ik ben altijd een ochtend sex mens geweest. 3 lange relaties gehad en twee waren het daar helaas niet mee eens maar één relatie was wat dit betreft het einde. Waanzinnig vaak vroeg in de ochtend sex, altijd één keer klaarkomen, bed uit, douchen, ontbijten en naar het werk. De hele dag in de wolken en het liefst 's-avonds nog een lange sex sessie. Helaas was die relatie verder niet zo goed na 4 jaar voorbij.
Maar nu zonder relatie wil ik graag vroeg op privé bezoek en dat valt reuze tegen. Ik bel en app veel, krijg in de middag vaak pas antwoord.
 
Dank voor de tips.
Echter Irma en Vanessa zitten in Brabant die wilde ik graag bezoeken.
Robin gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst
Dank je, jullie voor alle tips ?
Het is goed om hier je ervaringen te delen, het zijn behoorlijke uitgaven die wij doen, dan ga je toch naar een dame waar "alles klopt" in plaats van twijfelachtig.
 
Ik ben altijd een ochtend sex mens geweest. 3 lange relaties gehad en twee waren het daar helaas niet mee eens maar één relatie was wat dit betreft het einde. Waanzinnig vaak vroeg in de ochtend sex, altijd één keer klaarkomen, bed uit, douchen, ontbijten en naar het werk. De hele dag in de wolken en het liefst 's-avonds nog een lange sex sessie. Helaas was die relatie verder niet zo goed na 4 jaar voorbij.
Maar nu zonder relatie wil ik graag vroeg op privé bezoek en dat valt reuze tegen. Ik bel en app veel, krijg in de middag vaak pas antwoord.
Misschien de avond er voor een sms sturen , zou kunnen helpen ? Of enkel dagen ervoor
 
Eigenlijk meest raadzaam om tijdig af te spreken. Dus gewoon een lijstje met voorkeuren noteren, dan appen of ze dag x op het door jouw gewenste tijdstip tijd hebben. Het hangt ook een beetje van de stad af; zo heeft Amsterdam naar mijn weten vooral dames die veel in de avonden/nachten ontvangen.
 
Eigenlijk meest raadzaam om tijdig af te spreken. Dus gewoon een lijstje met voorkeuren noteren, dan appen of ze dag x op het door jouw gewenste tijdstip tijd hebben. Het hangt ook een beetje van de stad af; zo heeft Amsterdam naar mijn weten vooral dames die veel in de avonden/nachten ontvangen.
Ik spreek het liefst op de dag zelf af. Dat is in de ochtend natuurlijk een dingetje. Ik kan een oproep krijgen dan moet ik werken en ik wil niet af gaan zeggen bij een dame.
 
Ik spreek het liefst op de dag zelf af. Dat is in de ochtend natuurlijk een dingetje. Ik kan een oproep krijgen dan moet ik werken en ik wil niet af gaan zeggen bij een dame.
Ah snap het. Zal het in de gaten houden want ik ben er ook naar op zoek maar dan voor 1 x om te proberen.
 
deze dame vanaf 7 uur ,
boven mijn prijslimiet, anders zou ik t wel weten

Deze een keer vroeg in de ochtend gepakt, toen nog in Haarlem. Was wel geil, maar ze is echt stukken ouder en vond haar echt niet knap, erg goed shop werk en bepaalde gelaatsuitdrukking, ze deed mij aan Janice Dickinson denken...

Ik houd mij ook aanbevolen voor vroege adresjes in A'dam en omstreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan