Ochtendsex (rond/voor 08:30)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk087

Stamgast
Forumpionier
380
19/07/21
223
6
Kent er iemand hier dames die in de ochtend al beginnen? De meeste dames waarop ik reageer ontvangen niet eerder dan 10:00. Ik zou graag voor dat ik naar mijn werk ga even willen 'sporten' ;).

Ik heb deze advertentie op sexjobs geplaatst, maar geen (serieuze) reacties op mogen ontvangen;

Bij welke dame kan ik terecht voor een lekker potje ochtendsex net voor dat ik naar mijn werk ga?
Het liefst een half uurtje rond half 9 / 9 uur. Maar een kwartiertje alleen pijpen vind ik ook fijn om de dag mee te beginnen.
Graag in de buurt van Schiphol / Hoofddorp Station.
Mijn Kinks zijn gerimmed worden en anale sex, ben je daarvoor in is dus zeker een pre, maar geen must :)
In mijn pauze of net na mijn werk is ook een mogelijk, maar dan heb ik vaak iets minder tijd.
Hopelijk tot snel!
XXX
Dirk087

Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen :)
 
Hoi Dirk,

Het is wellicht niet bij jou in de buurt maar bij Chanel in alkmaar ( even zoeken op sexjobs) kun je bijna 24/7 terecht. Ze doet pijpdates in de auto. En als je bekend met haar wordt ook zeker anaal. wat betreft rimmen weet in het niet.

Doe je voordeel ermee.
 
Hoi Dirk,

Het is wellicht niet bij jou in de buurt maar bij Chanel in alkmaar ( even zoeken op sexjobs) kun je bijna 24/7 terecht. Ze doet pijpdates in de auto. En als je bekend met haar wordt ook zeker anaal. wat betreft rimmen weet in het niet.

Doe je voordeel ermee.
Thanks Tommy! Ze heeft alleen geen foto bij haar advertentie, hoe ziet je er uit?
 

geen ervaring mee, reviews hier zijn niet slecht maar ook niet denderend, maar ze adverteert uitdrukkelijk met haar matineuze diensten.
 
Zelf nog geen ervaring mee, maar Samara in Amsterdam is "de hele dag beschikbaar" (voor zover dat waar is, natuurlijk). Ik heb vorig jaar ff contact gehad met haar en anaal was in de prijs inbegrepen. Ze ontving toen vlakbij het Olympisch stadion, geen idee of dat nog steeds zo is.

 
Zelf nog geen ervaring mee, maar Samara in Amsterdam is "de hele dag beschikbaar" (voor zover dat waar is, natuurlijk). Ik heb vorig jaar ff contact gehad met haar en anaal was in de prijs inbegrepen. Ze ontving toen vlakbij het Olympisch stadion, geen idee of dat nog steeds zo is.

Ik heb 2 jaar geleden met haar afgesproken in een hotel. Betaalde toen 70 voor een half uurtje. Anaal was toen NIET inbegrepen. Stelde ook niet veel voor allemaal
 
Ik kan me herinneren dat er op het oude forum één of twee recensies waren en dat het inderdaad allemaal niet heel bijzonder was. Maar misschien wel goed voor een (anaal) vluggertje.

Ik vond haar er vroeger trouwens wel lekkerder uitzien toen ze nog wat voller was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan