Vrouw/vriendin herhaaldelijk bedriegen met DVPs.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen seks is een belangrijk signaal dat er iets aan het mis gaan is in een relatie. Het is dus heel belangrijk dat je dat signaal als man serieus neemt. Het gaat namelijk niet vanzelf over, het vraagt van jou dat je in actie komt. Als je als man niet bezig bent met de relatie, maar alleen aandacht besteedt aan je werk en de kinderen, kun je niet verwachten dat je vrouw zin heeft in seks.

Sommige mannen zetten hun vrouw dan onder druk om toch seks te hebben. Die vrouwen doen dat misschien een tijdje. Maar als ze geen seks hebben omdat ze er zelf zin in hebben, bestaat de kans dat ze op den duur echt weerzin tegen lichamelijk contact krijgen.

Vrouwen kunnen zich ook onder druk gezet voelen als mannen slecht kunnen omgaan met afwijzing. Als je boos wordt of teleurgesteld of je terugtrekt als zij niet met je wilt vrijen, stel je je emotioneel afhankelijk van haar op. En dat is absoluut niet aantrekkelijk!

Dus leer de afwijzing te verdragen en blijf voelen wat jij wilt: namelijk: met haar vrijen. Wat zou je doen als zij een vreemde vrouw was? Dan zou je moeite voor haar doen, haar mee uitnemen en haar verleiden. Als je een gezin hebt, komt daar nog iets extra's bij: regel een oppas en vraag haar om die jurk aan te trekken die haar zo goed staat. Zo kan zij echt ontspannen en voelt zich een aantrekkelijke vrouw, waar jij moeite voor wilt doen.

Ook kan het zinvol zijn om je te verdiepen in wat zij lekker vindt in bed. Dat kan zowel door er over te lezen, door haar er naar te vragen en bijvoorbeeld door samen op een massagecursus te gaan. Uiteraard kan er ook iets aan de hand zijn met je vrouw, waardoor ze niet kan genieten van seks. Incest bijvoorbeeld, kan beschadigingen nalaten waar aandacht aan besteed moet worden, zodat je vrouw zich weer een sensueel wezen gaat voelen.
 
Ik vraag mij ook af of praten zin heeft.

Heb je het al eens geprobeerd dan? Seks moet je niet als vanzelfsprekend zien in een relatie, soms moet je eens romantisch zijn om je zin te krijgen. Kids naar de oppas, wat eten samen, kaarsjes en rustig muziekje aan, tv uit, vers bloemetje 💐 op tafel die jij hebt meegenomen, ga een beetje achter haar zitten en geef een schoudermassage.. denk dat je hier een heel eind meekomt 😉
Geef haar plezier en dan komt de rest vanzelf.
 
Overigens misschien komt wel een deel van die mannen bij jou terecht??

Het merendeel.

Kijk.. je kan niemand dwingen om iets te doen wat zij of hij niet wilt. Ook ik moet vaak zin maken als ik moe ben, maar dat heb ik wel over voor mijn partner. Dat andere vrouwen dat weigeren is erg jammer.
 
Heb je het al eens geprobeerd dan? Seks moet je niet als vanzelfsprekend zien in een relatie, soms moet je eens romantisch zijn om je zin te krijgen. Kids naar de oppas, wat eten samen, kaarsjes en rustig muziekje aan, tv uit, vers bloemetje 💐 op tafel die jij hebt meegenomen, ga een beetje achter haar zitten en geef een schoudermassage.. denk dat je hier een heel eind meekomt 😉
Geef haar plezier en dan komt de rest vanzelf.
Hahaha, je ziet het te simpel / romantisch... allemaal gedaan. Maar is verleden tijd, is al weer een paar jaar uit mijn leven (gelukkig). Het was ook meer dat ik gaf en (bijna) niets kreeg zeg maar.
Maar dank voor je advies, als een relatie goed en in balans is zou het niet moeten gebeuren en dan zou praten nog kunnen helpen, dit was een verloren zaak.
 
Geen seks is een belangrijk signaal dat er iets aan het mis gaan is in een relatie. Het is dus heel belangrijk dat je dat signaal als man serieus neemt. Het gaat namelijk niet vanzelf over, het vraagt van jou dat je in actie komt. Als je als man niet bezig bent met de relatie, maar alleen aandacht besteedt aan je werk en de kinderen, kun je niet verwachten dat je vrouw zin heeft in seks.

Sommige mannen zetten hun vrouw dan onder druk om toch seks te hebben. Die vrouwen doen dat misschien een tijdje. Maar als ze geen seks hebben omdat ze er zelf zin in hebben, bestaat de kans dat ze op den duur echt weerzin tegen lichamelijk contact krijgen.

Vrouwen kunnen zich ook onder druk gezet voelen als mannen slecht kunnen omgaan met afwijzing. Als je boos wordt of teleurgesteld of je terugtrekt als zij niet met je wilt vrijen, stel je je emotioneel afhankelijk van haar op. En dat is absoluut niet aantrekkelijk!

Dus leer de afwijzing te verdragen en blijf voelen wat jij wilt: namelijk: met haar vrijen. Wat zou je doen als zij een vreemde vrouw was? Dan zou je moeite voor haar doen, haar mee uitnemen en haar verleiden. Als je een gezin hebt, komt daar nog iets extra's bij: regel een oppas en vraag haar om die jurk aan te trekken die haar zo goed staat. Zo kan zij echt ontspannen en voelt zich een aantrekkelijke vrouw, waar jij moeite voor wilt doen.

Ook kan het zinvol zijn om je te verdiepen in wat zij lekker vindt in bed. Dat kan zowel door er over te lezen, door haar er naar te vragen en bijvoorbeeld door samen op een massagecursus te gaan. Uiteraard kan er ook iets aan de hand zijn met je vrouw, waardoor ze niet kan genieten van seks. Incest bijvoorbeeld, kan beschadigingen nalaten waar aandacht aan besteed moet worden, zodat je vrouw zich weer een sensueel wezen gaat voelen.
Heel goed stuk en absoluut waar. Ik zou er nog aan toe willen voegen dat je naast verdiepen in wat zij lekker vind je je ook moet verdiepen in hoe je haar kunt verlijden en guess what? dat is over het algemeen niet waar mannen opgewonden van worden. Ik kan al bloedgeil worden van een 2 tieten maar over het algemeen werkt het bij een vrouw anders. Meestal is het tijd en aandacht, besteedt wat tijd echt aan elkaar, zonder afleidingen van het dagelijkse leven. Dagje sauna, avondje uit, dat soort dingen. Naast aandacht vallen vrouwen ook vaak op bepaalde karakter trekken, probeer deze bij je vriendin te ontdekken en kijk of je deze bij jezelf kunt benadrukken.

Slecht om kunnen gaan met afwijzing is iets waar ik in een vorige relatie veel problemen mee heb gehad. Afwijzing->Boosheid->Terugtrekken->Nog minder aandacht voor haar->Nog minder zin in sex->Afwijzing. Een vicieuze cirkel waar we heel moeilijk uitkwamen...
 
Ik zou er graag nog als advies aan willen toevoegen om het boek ''She Comes First'' te lezen van Ian Kerner.
Erg leerzaam en een goede manier om het vrouwenlichaam beter te leren begrijpen.
 
Vorig jaar bijna betrapt. Paar dagen daarvoor een DVP gebeld, maar niet kunnen bereiken. Ik was online een vakantie aan het boeken samen met mijn partner. Toen ging de bel, mijn partner deed open. Buurvrouw bracht een pakketje dat bij haar was afgeleverd. Ze bleven nog een praatje maken. Op dat moment floepte er ineens een appje van de dvp op mijn beeldscherm (ik heb WhatsApp op mijn laptop): 'Hee schat, je had me gebeld, morgen ontvang ik'. Gelijk op de block gezet, minuut later was mijn partner weer terug en gingen we door met boeken. Sindsdien gaat mijn contact met dvp's via een ander prepaid tel. nr. Is sowieso veiliger.
 
Heel goed stuk en absoluut waar. Ik zou er nog aan toe willen voegen dat je naast verdiepen in wat zij lekker vind je je ook moet verdiepen in hoe je haar kunt verlijden en guess what? dat is over het algemeen niet waar mannen opgewonden van worden. Ik kan al bloedgeil worden van een 2 tieten maar over het algemeen werkt het bij een vrouw anders. Meestal is het tijd en aandacht, besteedt wat tijd echt aan elkaar, zonder afleidingen van het dagelijkse leven. Dagje sauna, avondje uit, dat soort dingen. Naast aandacht vallen vrouwen ook vaak op bepaalde karakter trekken, probeer deze bij je vriendin te ontdekken en kijk of je deze bij jezelf kunt benadrukken.

Slecht om kunnen gaan met afwijzing is iets waar ik in een vorige relatie veel problemen mee heb gehad. Afwijzing->Boosheid->Terugtrekken->Nog minder aandacht voor haar->Nog minder zin in sex->Afwijzing. Een vicieuze cirkel waar we heel moeilijk uitkwamen...
Ik vind het juist niet een goed stuk, omdat een groep wordt vergeten, Zoals wanneer een van de twee die lust of drang of hoe je het ook wil nemen verdwenen is. Dan kan je verleiden en alles doen wat genoemd wordt, maar werken zal dat niet. Zie mijn eerdere post.
 
Ook kan de partner wegens griep of zakenreis een aantal dagen niet beschikbaar zijn. Men kan dan het voor het gemak aanleggen met een buurvrouw of de moeder van een van de vriendjes van de kinderen maar zulke affaires leiden soms tot onnodig gedoe en ingewikkeld hypotheekoverleg. Wip je daarentegen een kwartiertje langs bij een vertrouwd massage-adres dan is de druk snel van de ketel en kun je je weer fris en opgelucht concentreren op de boodschappen, je werk, de naschoolse opvang van de kids. De massagedame heeft ook een meevaller want een klant van wie ze de 'gebruiksaanwijzing' kent is in een handomdraai leeggetrokken, misschien zelfs voor een bedrag waar ze anders urenlang voor 'aan de bak' moet. Zo is de hele wereld een stukje beter geworden, allemaal dankzij jou!
 
Mijn partner weet van niks.
Maar:
Ik ga regelmatig naar de DVP. Ik heb 1 vaste die ik de helft van de tijd bezoek en de andere keren is het wisselend, afhankelijk van het aanbod en mijn interesse.
Dan heb ik nog een vaste erotische masseuse.
En daarnaast nog 2 SL's. Binnenkort misschien 3 SL's.
En laatst ben ik voor het eerst naar een gangbang geweest. Dat is toch ook wel heel lekker.

En ik heb nog 2 vriendinnen waarmee ik al mijn belevenissen en gedachtes deel (maar geen sex heb). Dit is uitermate plezierig omdat je toch je verhaal kwijt wil aan iemand. En dat ook kan appreciëren ;P

Elk van deze bovenstaande dames voegt iets unieks toe aan mijn sexuele beleving dat ik tot nu toe nog niet in 1 dame heb kunnen vinden. En waarschijnlijk ook onmogelijk is om te vinden. Zeker ook omdat afwisseling essentieel is voor mij.
De leeftijdsspanne van alle dames tesamen is tussen de +/- 25 en 65 jaar. Terwijl ik in de 50 ben.
 
Waar staat SL voor?
Sorry dat ik onduidelijk ben.
SL staat voor Second Love. Dus een liefje naast je huidige relatie.
Er is ook een datingsite die Second Love heet. Via die site ben ik in contact gekomen met de dames die ik SL's noem.
Die SL's kunnen kortstondige / eenmalige ontmoetingen zijn, maar zich ook ontwikkelen tot langdurende relaties. Net wat men zoekt.
Partners zijn in de regel niet op de hoogte of in sommige gevallen slechts vaag (bij een zgn open-relatie).
 
dit?

Haha, Second Life is een software / gaming programma waarin je je eigen creaties maakt. Daar heb ik niks mee.
Second Love is werkelijkheid. Echte mensen.
 
Haha, Second Life is een software / gaming programma waarin je je eigen creaties maakt. Daar heb ik niks mee.
Second Love is werkelijkheid. Echte mensen.
Het SL zette me op dat zijpad.

Overigens heeft het overlap met wat jij SL noemt. Een vriend van mij had in het SL programma een 'relatie' en is die persoon (samen met zijn vrouw) gaan opzoeken in de USA om het ook 'in real life' te beleven.
 
Het SL zette me op dat zijpad.

Overigens heeft het overlap met wat jij SL noemt. Een vriend van mij had in het SL programma een 'relatie' en is die persoon (samen met zijn vrouw) gaan opzoeken in de USA om het ook 'in real life' te beleven.
Oh, wat leuk. Hoop voor hem dat de werkelijkheid redelijk overeenkwam met de fantasie.
 
Nee, dat werd een grote mislukking ;-) de partner van de vrouw in de USA wist nergens van dus dat schuurde een beetje. Al met al toch een avontuur geweest.
Maar gelukkig klopten de genders van de Second Lifers wel ...... 😀
Denk je dat je iets met een vrouw hebt, blijkt dan dat er toch een man achter zit 😉.
En de vrouw van je vriend vond het dus wel OK dat hij een digitale en avontuurlijke lange-afstands-relatie had?
 
Op jouw leeftijd had ik elke dag sex met mijn vriendin. Daarvoor ook zo'n vriendin gehad die maar een paar keer per week wilde en dan vulde ik het aan met DVP bezoek. Nooit schuldig over gevoeld. Zij heeft zelfbeschikkingsrecht over haar lichaam en mag mij weigeren als ik dagelijks wil, ik heb het recht om dan buiten de deur te gaan. Ben ik ook altijd blijven doen, want het wordt een gewoonte. Ook als mijn vriendin elke dag wil dan toch een DVP erbij voor als ik eens op zakenreis was. Ook vaak een massagesalon. Als jouw vriendin minder vaak sex wil dan jij dan kun je het daar wel over hebben, maar mijn ervaring is dat dat niks oplost. Je kunt door te praten haar lust niet opwekken. Dus gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan