Vrouw/vriendin herhaaldelijk bedriegen met DVPs.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je de diensten thuis nauwelijks krijgt ga je het tog ergens anders zoeken is niet heel raar. Alleen zou het sneu voor der zijn als ze er achterkomt maarja de vrouwen van tegewoordig hebben je tog al ingeruild voordat je het uitmaakt haha
Dat vind ik ook.

Zou hetzelfde zijn als er thuis geen eten wordt gekookt. Dan kook je zelf of ga je buiten te deur happen.
 
Ik zag een paar keer commentaar op het meisje v 21 waarover de topicstarter het heeft.
En bij deze voor veel (jonge) dames.

We mogen niet vergeten hoe je als meisje opgroeit. Of toch velen, want wil niet veralgemenen.

Ik neem mezelf even :
in de opvoeding werd nooit over seks gesproken, seks kwam bij mij over als iets uit liefde en dus enkel in een relatie.
Zelfs als puber kende ik het concept sex uit geilheid niet... (gelukkig veranderd, maar ook maar op mijn 37ste!).
Ik kwam uit een liefdeloze thuis, zag er ook nooit een knuffel of een connectie.
Daarbij komt dat je als puber / jonge vrouw overladen wordt met verwittigingen voor dubieuze mannen, verkrachters, flierefluiters,... . Jonge vrouwen komen met veel verkeerde reacties in contact, opmerkingen,...
De foute verhalen zijn legio.

En de belangrijkste mss nog wel voor hier:
Mannen hebben 7 x meer testosteron dan vrouwen. Dat is een groot verschil!

Vrouwen zitten anders in elkaar, ook al willen ze dat zelf niet. Naast de hormonenschommel staan in onze hersenen meer tabbladen open tegelijkertijd dan bij mannen.

De focus op het tabblad sex is meestal te delen met het tabblad to do lijstje, tabblad vriendinnen, tabblad zorgen,...

Niet evident die uit te schakelen, ook al ervaar ik dat zelf als zeer ambetant.
Een glaasje helpt vaak bij mij.
Maar met maturiteit en mezelf een andere blik op seksualiteit te geven, ben ik enorm open gebloeid en heb ik ondertussen een groter libido gelukkig.

Maar die groei is niet iedere vrouw gegeven. En soms heeft de vrouw dat niet altijd zelf in de hand.

Kon ik maar elke man dat inzicht geven en tegelijkertijd elke vrouw meer naakt zelfvertrouwen en een geil knopje... 😁😊.

Wie naast liefde en vriendschap een partner heeft die seksueel ook hetzelfde pad loopt, mag beide pollekes kussen.
Als dvp ben ik er graag voor die mannen die dat geluk niet hebben.
Ik hou van de verhalen hoe graag ze hun vrouw zien. Maar ik snap oprecht dat ze ook meer fysieke noden hebben.
 
3 a 4 keer per maand sex, wat de topicstarter schrijft. Ja wadde. Is slecht voor de prostaat. Je moet veel meer sex hebben. Hopelijk intussen al vooruitgang geboekt met je vriendin. Gelukkig ga je af en toe wandelen en voor de rest dan maar handenarbeid. Blij dat ik niet zulke vriendin heb, mijn love dolls hebben elke dag zin.
 
3 a 4 keer per maand sex, wat de topicstarter schrijft. Ja wadde. Is slecht voor de prostaat. Je moet veel meer sex hebben. Hopelijk intussen al vooruitgang geboekt met je vriendin. Gelukkig ga je af en toe wandelen en voor de rest dan maar handenarbeid. Blij dat ik niet zulke vriendin heb, mijn love dolls hebben elke dag zin.
Rukken is ongezond.
 
Ik begrijp het schuldgevoel van de oorspronkelijke poster wel. Maar met 3-4 keer per maand zou ik al heel blij worden. Dat haal ik nog niet in een jaar. Heb werkelijk van alles geprobeerd Met mijn vrouw. Ze heeft geen interesse, sex is voor haar onbelangrijk en ze vindt zichzelf onaantrekkelijk.

Het leven is te kort om me daar bij neer te leggen. Maar als ik terugkom van een gezellige massage avond oid, voelt het toch niet helemaal goed. Ik probeer ermee te leven.
 
Maar als ik terugkom van een gezellige massage avond oid, voelt het toch niet helemaal goed. Ik probeer ermee te leven.

Ik snap dat je dat schuldgevoel hebt. En snap ook dat als je thuis niets krijgt, omdat je partner sex uit haar woordenboek heeft geschrapt, je het toch elders gaat zoeken.

Heren die thuis weinig tot niet intimiteit krijgen en het dan buiten de deur zoeken en single mannen.. kan ik helemaal begrijpen. Dat is in mijn ogen niet echt vreemdgaan, want je partner zorgt daar helaas zelf voor. Je wilt je vrouw eigenlijk niet bedriegen, maar wat moet je anders?
 
Ik snap dat je dat schuldgevoel hebt. En snap ook dat als je thuis niets krijgt, omdat je partner sex uit haar woordenboek heeft geschrapt, je het toch elders gaat zoeken.

Heren die thuis weinig tot niet intimiteit krijgen en het dan buiten de deur zoeken en single mannen.. kan ik helemaal begrijpen. Dat is in mijn ogen niet echt vreemdgaan, want je partner zorgt daar helaas zelf voor. Je wilt je vrouw eigenlijk niet bedriegen, maar wat moet je anders?
kijk toch iemand die het begrijpt 😜

Ik snap dat je dat schuldgevoel hebt. En snap ook dat als je thuis niets krijgt, omdat je partner sex uit haar woordenboek heeft geschrapt, je het toch elders gaat zoeken.

Heren die thuis weinig tot niet intimiteit krijgen en het dan buiten de deur zoeken en single mannen.. kan ik helemaal begrijpen. Dat is in mijn ogen niet echt vreemdgaan, want je partner zorgt daar helaas zelf voor. Je wilt je vrouw eigenlijk niet bedriegen, maar wat moet je anders?
De enkele keer dat ze de juiste bladzijde wel gevonden heeft geniet ze er trouwens enorm van.
Ze is niet blij met haar lichaam, vindt zich te dik. En hoe vaak ik haar ook vertel dat ik haar wel knap en sexy vind, het helpt niet.
 
Dat is een vrouwendingetje. Ik ben ook niet happy met mijn lichaam, maar een heleboel anderen gelukkig wel 🥰
Het komt waarschijnlijk vaker voor bij vrouwen inderdaad, maar ik heb een bloedhekel aan mijn lichaam.

@Whatever-S
Helpen doet het niet in een relatie als één van beiden zo onzeker is over het eigen lichaam, of zelfs aan een soort van body dysmorphia lijdt, dat het de intimiteit in de relatie in de weg gaat staan.

Ik snap dat je dan, na vanalles geprobeerd te hebben, je genot buiten de deur gaat zoeken. Het gaat uiteindelijk ook om je eigen mentale gezondheid en niet alleen die van je partner, want het blijven wegstoppen van behoeften, die niet door je partner bevredigend worden, wreekt zich uiteindelijk altijd.

Anderzijds zou ik het dan gek vinden als je er vervolgens geen dubbel gevoel aan overhoudt. Of je partner weet er van en gunt het je, maar dat is de enige goede reden om er geen dubbele gevoelens over te hebben vind ik.

Zou dat dubbele gevoel er niet zijn, dan ben je of een harteloze klootviool, of is er geen liefde en connectie meer in je relatie en kun je je afvragen waarom je bij elkaar blijft. Zelfs een stel wat in een broer-zus relatie leeft geeft nog om elkaar, dus zo gek zijn je gevoelens niet.

Het doet mij iig pijn om te lezen waar mensen op dit punt mee te dealen hebben in een relatie.

Vroeger zou ik de keuze voor wandelen veroordeeld hebben als je in een relatie zit. Tegenwoordig snap ik dat het niet zo zwartwit is en er best een valide reden kan zijn om het te doen.

Sterkte aan iedereen die met soortgelijke dillema's rondloopt, of moet ik zeggen: wandelt.
 
Ik begrijp het schuldgevoel van de oorspronkelijke poster wel. Maar met 3-4 keer per maand zou ik al heel blij worden. Dat haal ik nog niet in een jaar. Heb werkelijk van alles geprobeerd Met mijn vrouw. Ze heeft geen interesse, sex is voor haar onbelangrijk en ze vindt zichzelf onaantrekkelijk.

Het leven is te kort om me daar bij neer te leggen. Maar als ik terugkom van een gezellige massage avond oid, voelt het toch niet helemaal goed. Ik probeer ermee te leven.

Praten, praten, praten. Desnoods doe je iets speciaals als ze thuiskomt. Of neem je d'r mee naar een hotel (eruit) of gewoon een swingeravond bezoeken.

De weg naar rome kent meerdere wegen. Maar ik ben het met je eens dat eens een bepaalde leeftijd bereikt, de zin en interesse eraf is.
 
Leuke en goede tips. Ze werken vast en zeker voor sommige mensen. Alleen heb je voor een dialoog 2 partijen nodig.
En ik heb het nog niet opgegeven. Ik ga zeker eens vaker met haar eropuit. En wat Minder vaak wandelen misschien. Want ik heb wel gemerkt dat mijn interesse om met m'n vrouw sex te hebben duidelijk verminderd is sinds ik bepaalde dame(s) heb leren kennen.
 
Dat is een vrouwendingetje. Ik ben ook niet happy met mijn lichaam, maar een heleboel anderen gelukkig wel 🥰

Dus probeer ik het maar te accepteren 🤷‍♀️ en hopelijk jou vrouw ooit ook.
Bij mij is het andersom, ik sta ontbloot voor de spiegel, span mijn spieren aan en denk goh waarom ben ik nog nooit gevraagd om op de cover van Mens Health te staan?

Als ik bij een dame op de kamer ben, en er hangt een grote spiegel, dan doe ik meestal ook wat poses. Mijn vaste dames schieten meestal in de lach, nieuwe dames kijken me vaak aan van wat doet die nou?

Ben bang dat ik mogelijk toch een verkeerd zelfbeeld heb ontwikkeld :sneaky:
 
Zoals de titel al verraad heb ik (sinds heel recent) een geheime wandelhobby terwijl ik in een vaste relatie zit maar ik voel mij wel heel schuldig tegenover mijn nietsvermoedende vriendin. De meesten hier zullen mij waarschijnlijk gek verklaren maar ik ben nog maar 28 jaar en mijn vriendin 21 jaar. Het is dus niet zo dat ik een oudere man ben met een "afgedankte" vrouw die op zoek is naar jongere dames. We zijn nu ongeveer 2 jaar samen en ze zorgt heel goed voor mij. Onze relatie is niet meer pril maar van een echte sleur kan ook nog niet gesproken worden. Jammer genoeg hebben we naar mijn zin wel niet zo heel vaak seks meer (ik schat gemiddeld 3 a 4 keer per maand) maar wanneer we er eenmaal aan beginnen spat de passie er wel af. Wanneer ik haar extreem geil krijg mag ik zelfs dingen zoals anaal en deepthroat doen. Toch kan ik het niet laten om constant te fantaseren over mijn volgende uitstap naar de ramen met 150 euro op zak om daarmee 3 geile petite oostblokkers vol te spuiten... Ik wou eens polsen of hier nog mensen in een gelijkaardige situatie zitten en hoe jullie daar mee omgaan?
Ik denk dat je dat best eens bespreekt met jouw vriendin vooraleer zij het toevallig ontdekt.
De meeste mannen zijn seksueel niet monogaam. De liefde echter, dat is wat anders.
 
Als ik bij een dame op de kamer ben, en er hangt een grote spiegel, dan doe ik meestal ook wat poses. Mijn vaste dames schieten meestal in de lach, nieuwe dames kijken me vaak aan van wat doet die nou?
Haha, heel herkenbaar, ik doe dat ook weleens maar dan richting de dame in plaats van een spiegel.
Ook sexy verleidelijke poses op bed.

Ook een verschil is dat ik wat overgewicht en een bierbuik heb.
Wat wel hetzelfde is is dat dames vaak hun lachen niet kunnen inhouden 😇
 
Ga het beleven en vertel het ons!
;-)
Op dinsdagen zonder afspraak te vinden in Haarlem als ik het goed heb gelezen.

Nou.. zonder afspraak is niet handig. Je kan het je misschien niet voorstellen.. maar er zijn personen die soms dagen, 1 week of weken v te voren al reserveren. En niet enkel voor dinsdag 😋

I ❤️ my job
 
Ze is niet blij met haar lichaam, vindt zich te dik. En hoe vaak ik haar ook vertel dat ik haar wel knap en sexy vind, het helpt niet.
Voor een man is het wellicht anders, je kan niet happy met je lichaam zijn maar wel zin in sex. En dan nog, je hoeft niet naar jezelf te kijken toch?
Dus lijkt me eerder dat de ander een afkeer van je zou hebben en niet willen dan degene die zichzelf niet knap en sexy vindt.
Maar goed, ik begrijp wel dat dat je wel degelijk (mentaal) jezelf in de weg kan zitten.
Maar als je partner je wel aantrekkelijk vind zou dat m.i. wel degelijk kunnen helpen.
Daarbuiten, ik mag hopen dat in een langdurige relatie je je niet meer voor elkaar hoeft te schamen. Dat lijkt me nou juist het mooiste van jarenlang samen en mekaar door en door kennen.
 
3 a 4 keer per maand top-sex waar de spetters van af vliegen, is ook op 28 jarige leeftijd, meer dan gemiddeld, en als de rest goed is, zou ik het koestern.
Bedenk je dat op deze website een verzameling van seks-verslaafden is te vinden, die vanwege een bepaalde reden niet te verzadigen zijn, en uit zijn op seks zonder verbinding. Van die vorm heb je vermoedelijk veel meer nodig dan seks met verbinding, en van dat laatste is 3-4 keer per maand niet perse slecht.
 
Ik voel me enorm schuldig en denk dat ik maar beter alles opbiecht aan mijn vriendin.

Wie van jullie heeft dit ook gedaan? En hoe heeft je vriendin/vrouw erop gereageerd?
Wat zal opbiechten haar opleveren? Jij voelt je schuldig en nu wil je haar ook nog opzadelen met de wetenschap dat je haar ontrouw bent geweest, enkel zodat jij je beter voelt? Dat klinkt een beetje egoïstisch. Het is wel eerlijk, dat wel.

Je kunt niet weten hoe ze erop zal reageren. Misschien blijft je relatie intact, misschien verbreekt ze het, of misschien blijft het intact, maar heeft het nadelige blijvende gevolgen voor het vertrouwen dat ze in je heeft.

Ik veroordeel niemand die ervoor kiest een sekswerker te bezoeken; er zijn genoeg redenen te bedenken die vaak ook heel invoelbaar zijn. Maar jij zult wel zelf met je keuzes moeten leven. Je handelt op basis van je eigen waarden- en normensysteem. Als je niet tevreden bent met je keuzes, overweeg dan verandering. Stop met het bezoeken van sekswerkers, of praat met je vriendin en vraag haar hoe zij hierover denkt. Misschien is er ruimte om wel sekswerkers te bezoeken. Het kan zijn dat jullie niet bij elkaar passen en verder moeten zoeken naar iemand die beter aansluit bij jullie visie op een goede relatie. Misschien staat ze open om samen intieme activiteiten buiten de relatie te ondernemen, zoals het bezoeken van parenclubs, of wellicht voor een open relatie of polyamorie.

Er zijn veel opties, en het stiekem bezoeken van een sekswerker is er slechts één van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.511
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan