Vrouw/vriendin herhaaldelijk bedriegen met DVPs.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal met de anderen eens dat vrouwen ook seksuele wezens zijn om het zo maar te zeggen. Hoewel vreemdgaan ook best andere redenen kan hebben dan behoefte aan sex.

Ik heb er niet voor gestudeerd, maar als je het mij vraagt zijn de verschillen tussen vrouwen onderling enorm groot en mogelijk groter dan die tussen mannen.

Een dame die echt wel bezig was met haar lichaam te ontdekken zei me dat je het hebben van een clitoris moet vergelijken met een penis waarvan je alleen maar de paar centimeter rondom je plasbuis kan stimuleren. Niet echt ideaal dus.

Een ander zit tijdens het thuiswerken continu met haar benen over elkaar en heeft zo af en toe een orgasme. Tenzij ze er echt even de tijd voor neemt, dan heeft ze er 3 achter elkaar.

Bron: online chats. Als je op anonieme platforms een interessante quote ziet en op een nette manier een privégesprek start is mijn ervaring dat eigenlijk iedereen daar best wel wat meer over wil vertellen.

Bij DVPs zie ik meestal dat hun eigen genot op de achtergrond wordt geplaatst. Logisch omdat je hen betaalt dus dan zou vreemd zijn als ze in de eerste plaats aan zichzelf denken. Maar volgens mij speelt er nog iets anders. Veel vrouwen zien hun eigen genot volgens mij niet als laaghangend fruit en vinden het gedoe. Ik merk weleens jaloezie over hoe gemakkelijk het bij ons gaat.

Gezien de lichamelijke en mentale blokkades van mijn partner met betrekking tot sex lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat zij vreemdgaat. Ik heb het me wel een keer afgevraagd toen ze na een vakantie naar haar thuisland opeens juist wel weer zin had. Had zich misschien iets afgespeeld en wilde ze zich weer aan mij teruggeven 😯 ? Het zou voor mij bespreekbaar zijn, des te teleurgestelder zou ik zijn als ze dan na wat ik haar heb verteld steeds haar mond heeft gehouden.

Klopt natuurlijk dat bij betaalsex de meeste DVP's bezig zijn met jou genot...
Maar... gelukkig ook niet allemaal! Heerlijk... als zo'n meid ook schaamteloos gaat voor haar genot... en jou dus leidt naar wat ook zij lekker vindt! Dan krijg je natuurlijk pas écht lekkere sex!

En, ja... die clitoris is klein. Maar... als je het als man 'juist' doet... en haar ook geil weet te krijgen! Man! En als je haar dan weet te stimuleren op haar 'G-spot' en zij dus ook vaginaal komt! Man! Dan gaan pas écht alle remmen los!

Zoals de titel al verraad heb ik (sinds heel recent) een geheime wandelhobby terwijl ik in een vaste relatie zit maar ik voel mij wel heel schuldig tegenover mijn nietsvermoedende vriendin. De meesten hier zullen mij waarschijnlijk gek verklaren maar ik ben nog maar 28 jaar en mijn vriendin 21 jaar. Het is dus niet zo dat ik een oudere man ben met een "afgedankte" vrouw die op zoek is naar jongere dames. We zijn nu ongeveer 2 jaar samen en ze zorgt heel goed voor mij. Onze relatie is niet meer pril maar van een echte sleur kan ook nog niet gesproken worden. Jammer genoeg hebben we naar mijn zin wel niet zo heel vaak seks meer (ik schat gemiddeld 3 a 4 keer per maand) maar wanneer we er eenmaal aan beginnen spat de passie er wel af. Wanneer ik haar extreem geil krijg mag ik zelfs dingen zoals anaal en deepthroat doen. Toch kan ik het niet laten om constant te fantaseren over mijn volgende uitstap naar de ramen met 150 euro op zak om daarmee 3 geile petite oostblokkers vol te spuiten... Ik wou eens polsen of hier nog mensen in een gelijkaardige situatie zitten en hoe jullie daar mee omgaan?
Nu een paar jaar verder, hoe gaat deze relatie nu? Of is het afgelopen? Ooit over gehad met haar?

Ah, als man moet je het juist doen en dan volgt de beloning en is ze je eeuwig dankbaar! Nou nee dus. Bij sommige vrouwen gaat het erg gemakkelijk en bij sommigen erg moeilijk. Miljoenen waarschijnlijk. En een deel daarvan vind het erg vermoeiend om van iedere nieuwe partner weer te moeten horen dat het vast wel gaat lukken met zijn skills. In plaats van naar haar te luisteren en misschien zijn verwachtingen bij te stellen moet ze dan na afloop weer horen dat ze erg afwijkt omdat dit bij alle andere vrouwen wel werkte.

hij krijgt ze dat nou voor elkaar?
Van met je benen over elkaar zitten, wordt je toch niet echt warm van, lijkt mij.
Bij sommige vrouwen is dat voldoende. Zoek op syntribation (tip). Gaat om 0,weinig% van de vrouwen, maar met zo'n wereldbevolking alsnog voldoende om een praatclubje op internet te vormen.

Een dame die echt wel bezig was met haar lichaam te ontdekken zei me dat je het hebben van een clitoris moet vergelijken met een penis waarvan je alleen maar de paar centimeter rondom je plasbuis kan stimuleren. Niet echt ideaal dus.

Die mevrouw heeft toch even het feit gemist dat de penis over het merendeel van de oppervlakte (schacht) helemaal niet zo gevoelig is, zeker niet als een klit.
Denken dat het een klit van 15 centimeter (ipv 15 mm) is kan me voorstellen dat ze jaloers is , maar dat is het niet.

Bij DVPs zie ik meestal dat hun eigen genot op de achtergrond wordt geplaatst. Logisch omdat je hen betaalt dus dan zou vreemd zijn als ze in de eerste plaats aan zichzelf denken. Maar volgens mij speelt er nog iets anders. Veel vrouwen zien hun eigen genot volgens mij niet als laaghangend fruit en vinden het gedoe. Ik merk weleens jaloezie over hoe gemakkelijk het bij ons gaat.
[..]

Gezien de lichamelijke en mentale blokkades van mijn partner met betrekking tot sex lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat zij vreemdgaat. Ik heb het me wel een keer afgevraagd toen ze na een vakantie naar haar thuisland opeens juist wel weer zin had. Had zich misschien iets afgespeeld en wilde ze zich weer aan mij teruggeven 😯 ?

Niet uit te sluiten natuurlijk. Misschien (slechts) lekker ontspannen .
Met stress/zorgen/ergernis etc verdwijnt best wat zin in seks .

Of (sorry) - in het thuisland inderdaad (wel) lekkere seks gehad , en dan gedacht om toch weer eens te kijken of het thuis ook lekker kan zijn .
Het zou voor mij bespreekbaar zijn, des te teleurgestelder zou ik zijn als ze dan na wat ik haar heb verteld steeds haar mond heeft gehouden.

Als het iets in je/jullie stijl van seks, techniek,tempo, praktisch (te droog is onaangenaam) of "helaas" (echt te groot) , een deel daarvan is oplosbaar als je weer waar het aan scheelt .

Ja weetje jullie zijn tenminste eerlijk naar elkaar. Je vrouw vindt het waarschijnlijk lekker om verschillende mannen te neuken en jij kan daarmee leven, nou: ik zie hier niets verkeerds aan. Ik zou dat niet kunnen en ik zou stoppen met dvps neuken als ik in een relatie zou zitten.
Klopt, ze houdt van sex, met velen. En ik vond het geil dat ze zo is. Zou het niet anders willen.
Maar het is ook eerste relatie ooit waarin ik zo 100% open en eerlijk communiceer.

Terug
Bovenaan Onderaan