Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lastige situatie.
Ik zie de volgende opties:
1. Seksuoloog/ relatietherapeut: iig hulp zoeken
2. In de tussentijd enorm werken aan je fysiek: zorg ervoor dat je er zeer goed uitziet. Dit zorgt er 1) voor dat je vrouw je aantrekkelijker vindt en 2) je beter mentaal om kan gaan met deze uitdagingen want bij sporten komt er heel veel dopamine vrij en draag mooie kleding en altijd fris en fruitig zijn alsof je weer aan het daten bent
3. Niet meer om seks vragen bij je vrouw: probeer haar zo min mogelijk fysiek aandacht te geven, laat haar maar komen en als ze niet komt, dan gun je haar de ruimte. Dit werkt vaak beter dan haar proberen te overtuigen
4. Betaalde seks in een relatie zou ik persoonlijk lastig vinden ivm schuldgevoel, dus vind ik lastig om te zeggen maar een scheiding verwoest natuurlijk de kids als ik alle onderzoeken moet geloven, mja wat moet je anders? Geen idee
5. Je bent nog jong denk ik ,als je samen ouder bent gaat vaak de sex bij vrouwen omlaag , en hij geniet nu weer van de sex ,wil niet zeggen dat de relatie niet meer goed is verders doen ze misschien alles samen ,uit eten vakantie leuk met de klein kinderen wat doen . Ik zit het zelfde er in doen alle leuke dingen samen ,alleen de sex zoek ergens anders bij de dvp ,doe ik verders niemand kwaad mee ( er goed uit blijven zien en goed kleden natuurlijk ,fris en geschoren ) dat doe je ook gewoon voor je vrouw want leuke dingen blijven we samen doen ,en zo zal hij er ook wel in staan ,wat deze relaties komen meer voor dan je denkt ,

De praktijk leert dat veel mannen een FWB zoeken, maar daar slechts zelden in slagen.
Diezelfde praktijk leert ook dat veel mannen wel degelijk een minnares hebben. Volgens mij zijn daar ook 'soorten' in. Je hebt er die verdrinken in de liefde voor elkaar, maar je hebt er ook die gewoon bij elke ontmoeting eens goed willen seksen zonder meer. Misschien moeten we dan die tweede soort 'minnaars' eerder vrienden met benefits noemen?

Of het een 'slechte tip' is om rond te kijken naar een FWB voor iemand die thuis seksueeel te kort komt, zou ik niet durven zeggen. Er zijn vrouwen genoeg die in hun relatie in een soort 'sleur' terechtgekomen zijn, en die er best wel voor open staan om nog eens echt begeerd te worden als vrouw, door een andere man dan hun partner. Je moet daar echter niet 'geforceerd' lopen naar te zoeken. Met enige feeling en veel geduld, lukt het beter om zo iemand te vinden.

Diezelfde praktijk leert ook dat veel mannen wel degelijk een minnares hebben. Volgens mij zijn daar ook 'soorten' in. Je hebt er die verdrinken in de liefde voor elkaar, maar je hebt er ook die gewoon bij elke ontmoeting eens goed willen seksen zonder meer.
Een klassiek voorbeeld binnen dat kader is de directeur met zijn secretaresse.
Vaak weet hij de relatie tot in lengte van jaren te rekken door haar voor te houden dat hij van zijn huidige vrouw zal gaan scheiden.
(Wat uiteindelijk niet zal gebeuren, omdat hij dan financieel ten onder zal gaan.)

De directeur heeft misschien de tijd van zijn leven. De secretaresse wat minder. Die zal zich voornamelijk gebruikt voelen als meneer de directeur toch niet bij zijn vrouw weggaat.

We worden haast allemaal gebruikt. De vrouw vd directeur gebruikt haar man ook vanwege het geld dat hij elke keer binnenhaalt voor het gezin.

Als meneer de directeur gaat scheiden kost het hem ook een vermogen als hij dat niet goed geregeld heeft.

En ziedaar de valkuil van elk huwelijk voor de man: de vrouw kan alimentatie afdwingen en deel van het gezamenlijk bezit. Een getrouwde man kan geen seks of genegenheid afdwingen bij de rechter.

En waarom kan de vrouw dat? Omdat vrijwel elk man waar ze een relatie mee aangaat meer verdiend dan zijzelf.

De titel van bovenstaande YouTube video is ook : Men are in love, women are in business.

Terug
Bovenaan Onderaan