Vrouw wil met mij naar de wallen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi Ridderrijder, ga je ook nog wat meedelen over je eerdere escapades.
Het was stil aan de overkant.🤐
Ja, is goed.

Ik zit momenteel in 2 relaties. Soort van.

Bij de een vind ik vertrouwen/sfeer/eigen taal/gedeelde smaak/maar iets minder spanning

Bij de ander looks/sex/grappige momenten/soms beetje ergernis/spanning.

Alletwee net te weinig om er 100% voor te gaan, maar te veel om het stop te zetten.

Ze weten ook een beetje van elkaar, maar vragen er ook niet te veel naar.

2x part-timen, zonder alimentatie. 😉

Dat is waar.

Iedere situatie is anders.

Maar als er ongelijkheid is, heb je daar iets mee te maken als je een relatie met iemand start.

Als het eindigt (mits geen kinderen) heb je daar niets meer mee te maken.

Iemand wist zich ook te redden voordat jij er was….en je bent niet meer samen.

Je kunt het ook vooraf vast leggen hè.

Ja, ik wil trouwen, maar garantie tot het huwelijk eindigt.

Dat hebben zelfs ver best slimme tech-giant, rock-sterren en presidenten onhandig geregeld.

Ik hoor wel eens dat iemand met een vermogen van 300 miljoen, 100 miljoen aan een of ander mooi dametje moet geven na 3 jaar samen…hoe dan?

Gewoon vooraf laten vast leggen. Dat gaat niet gebeuren.

Is ook niet onromantisch maar gewoon realistisch. Je zorgt voor iemand….zolang je samen bent. Daarna niet meer.

Maar voor je gezamenlijke kinderen heb je wel verantwoordelijkheid.

Maar als je die samen hebt en je gaat uit elkaar, moet jij ze 3 dagen per week nemen en werken en zij ook.

In 1x per 2 weken pappa zijn geloof ik ook niet zo.

Gewoon gelijke lasten en lusten.

Maar vrienden die zuchten en steunen vanwege alimentatie…..regel het goed vanaf de start, laat vastleggen dat dat niet gaat gebeuren.
@knightrider sommige zaken zijn gewoon wettelijk geregeld, die hebben voorrang op je eigen wensen.
Het ligt er maar net aan hoe lang je bij elkaar bent geweest, als de een een full time baan heeft en de ander part time, of er een groot verschil in inkomen is dan zit je wettelijk gewoon vast aan alimentatie voor een bepaalde periode.

Het grootste verschil zit hem er natuurlijk in hoe je er beide in staat, ga je in goed overleg uit elkaar, met beide een goed inkomen en je bent het al snel eens over de inboedel dan is het gemakkelijk.
Helaas is dit gewoon niet bij iedereen het geval.

Terug
Bovenaan Onderaan