vrouwen die een half uur seks weigeren.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat kan voor sommigen ook een reden zijn om minimaal een uur te doen, en als ze je dan binnen een half uur weggewerkt hebben hebben ze nog een half uurtje om uit te puffen, opfrissen enz enz. Op jouw kosten ;)

Jaa dit is min of meer waarom ik 'nieuwe thuis ontvangst dames proberen' grotendeels heb opgegeven; zeker vorig jaar wel paar x meegemaakt en vrij hatelijk als dames een uur aanbieden / verkopen maar feitlijk niet in staat zijn / van plan zijn de hele tijd aandacht voor jou te hebben laat staan te doen waarvoor ze betaald worden...heeft bij dat soort ook echt geen zin nog wat te proberen; ze hebben de buit al binnen en 0 intresse in terugkerende klanten.
 
Klopt. Er zijn wel eens momenten dat ik ook zonder review ben geweest en dan ging ik ook alleen voor een half uur. Genoeg slechte ervaringen daarmee. Er zijn genoeg andere mannen die graag nieuwe of onbekende dames uit willen proberen.
Vroeger ging ik ook zonder review, wist toen nog niet dat er een forum bestond als hookers. Nu ik weet dat er bepaalde forums bestaan die mij kunnen helpen om een geschikte dame te vinden bezoek ik enkel nog dames met goede reviews. Waarom zou ik het risico nemen om een dame te bezoeken waarvan ik niet weet of ze de moeite waard is. Aleen bij raamprostituees ga ik nog op goed geluk omdat de prijs laag is maar bij prive-ontvangst is het risico voor mij te groot.
 
Ik ken er wel een paar die alleen voor een uur boeken maar bij diegenen weet ik ook dat het daadwerkelijk voor een uur is. Niet dat je na 40 min weer de auto in stapt. Maar bij een onbekende zonder reviews zou ik nooit voor een uur gaan. Dan is het 30 min en als dat niet kan dan houdt het op. Maar op zich snap ik wel als een dame liefst 60 min doet. Ik denk dat dat over de hele dag gezien een stuk meer rust in de planning geeft.
 
Vroeger ging ik ook zonder review, wist toen nog niet dat er een forum bestond als hookers. Nu ik weet dat er bepaalde forums bestaan die mij kunnen helpen om een geschikte dame te vinden bezoek ik enkel nog dames met goede reviews. Waarom zou ik het risico nemen om een dame te bezoeken waarvan ik niet weet of ze de moeite waard is. Aleen bij raamprostituees ga ik nog op goed geluk omdat de prijs laag is maar bij prive-ontvangst is het risico voor mij te groot.
Ik ga meestal alleen bij reviews maar ik wijk daar wel van af als het niet te ver weg is en ik er zelf een goed gevoel bij heb. Maar eerst even reviews checken voorkomt vaak wel teleurstelling.
 
Ik neem graag mijn tijd, op 't gemak, iets drinken, wat praten, elkaar opwinden...
Helemaal mee eens, ideale date: Vorkje prikken in een mooi Zuid-Frans restaurantje met zonsondergang, samen Titanic kijken zodat zij in stemming komt en geen glijmiddel nodig heeft, half uur beffen tot ze het uitgilt en mij dwingt haar te besteigen en gewoon een uur in elkaar opgaan en rustig nagenieten met een goed glas Cava en dan misschien nog een tweede ronde zonder Titanic...

Meen het echt maar toch meer iets om met de volgende geliefde te doen als ik weer vrij man ben. Als de juiste DVP met 200€ genoegen neemt zou het kunnen, maar anders kan ik een jaar wandelen van hetzelfde geld 🤣
 
Helemaal mee eens, ideale date: Vorkje prikken in een mooi Zuid-Frans restaurantje met zonsondergang, samen Titanic kijken zodat zij in stemming komt en geen glijmiddel nodig heeft, half uur beffen tot ze het uitgilt en mij dwingt haar te besteigen en gewoon een uur in elkaar opgaan en rustig nagenieten met een goed glas Cava en dan misschien nog een tweede ronde zonder Titanic...
dat zijn wel dingen die je met een reguliere date doet, maar waarom zal je dat met een dvp doen? Lekker gevoel, als je weet dat degene die tegenover je zit te eten, alleen dat doet voor de pegels, daar lijkt mij weinig romantisch aan.
 
McDo'ke en cocktailbar na uw neukbeurt op een ander? Kan nie slecht zijn eh.
We gaan lekkerder eten en ik kan het SKW ook skippen hoor....

hoewel ik net wel enorm zat te giechelen om die directe reactie van je hierboven hahaha.

Grootste voordeel van eerst SKW is dat ik je dan echt om je karakter zou bezoeken, wat het gek genoeg puurder maakt.....

Pfff....het neemt een rare wending....ik ga maar snel koken! 😉😇
 
Het staat duidelijk in hun advertentie 30 minuten, als je toch niet aan 30 minuten seks doet adverteer er dan ook niet mee. Zo moeilijk is het toch niet.
Voor mij hangt het ook echt af van waar ik naartoe moet. Als ik ver moet rijden doe ik ook zelfs geen uurtje. Dan ben ik veel kostbare tijd kwijt en die is al schaars voor mij gezien ik maar een of twee avonden in de week beschikbaar ben.
 
dat zijn wel dingen die je met een reguliere date doet, maar waarom zal je dat met een dvp doen? Lekker gevoel, als je weet dat degene die tegenover je zit te eten, alleen dat doet voor de pegels, daar lijkt mij weinig romantisch aan.
Alleen is dat hoe jij dat persoonlijk ervaart en dat is prima toch?

Sommigen willen juist die spark voelen bij zo'n date. Ik ben zelf een filmliefhebber, maar daar is het toch ook allemaal geacteerd? Maakt het gevoel niet minder echt. En het verschil bij een date is dat je er wel degelijk echt bij bent. Plus als je zelf ook een beetje je best doet kan de ander echt wel ook oprecht een leuke tijd hebben tijdens de date. Het zijn nét echte mensen ;) Ik ben zelf wel een softie met teveel liefde in mijn hart en juist op zoek naar die date met een beetje (schijn)liefde. Als het lukt mij dat gevoel te geven dan is dat alleen prijzenswaardig. Dát maakt voor mij of iets dan voor herhaling vatbaar is. En hopelijk voor lange tijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan